Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti kun en osaa edes vaihtaa sokeripalallista lamppua

Vierailija
27.08.2017 |

Kunpa olisi mies, isä, veli, kaveri tai joku joka osaisi auttaa "miestenhommissa".
Joo tiedän että monelta naiseltakin tuo onnistuu mut itse en uskalla.
Joskus tää yksin olo on ihan syvältä, monta asiaa joihin nyt oikeesti tarvitsisin miehistä apua :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri lihottaa - käytä Hermesetasta.

Höttöhiilaripala on saatanasta ja saastuttaa kehon. Kannattaa käytätä sian silavaa.

t. karppaaja

Vierailija
22/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaan tunteesi. Minun pitäisi ostaa kiuas (puulämmitteinen) ja asentaa se, mutten taida edes jaksaa kantaa sitä saunaan, enkä ymmärrä mitään hormiliitännöistä ym. Olisipa joku mies, joka auttaisi talontöissä!

Onko enää missään sellaisia "aviomiespalvelua" tarjoavia?

Kuka tahansa mies tulee auttamaan, jos saa auttamisen jälkeen vähän "aviovaimopalvelua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötöitä ei saakkaan tehdä, jos ei tiedä mitä tekee. Maallikko ei välttmättä edes ymmärrä mitä voi tehdä väärin ja mitä vaaraa siitä voi aiheutua.

Vierailija
24/24 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaan tunteesi. Minun pitäisi ostaa kiuas (puulämmitteinen) ja asentaa se, mutten taida edes jaksaa kantaa sitä saunaan, enkä ymmärrä mitään hormiliitännöistä ym. Olisipa joku mies, joka auttaisi talontöissä!

Onko enää missään sellaisia "aviomiespalvelua" tarjoavia?

Kuka tahansa mies tulee auttamaan, jos saa auttamisen jälkeen vähän "aviovaimopalvelua".

Näinhän se on :)

t.m30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi