Arvostelkaa mun päivän syömiset!
Aamupala: pieni annos kaurapuuroa ja sokeroimatonta mustikkakeittoa
Aamupäivällä nälkään puolikas avokado ja 1 kpl reissumies ruisleipä tosi tumma päällä kevytlevitettä, juustoa ja kurkkua
Iltapäivällä sushia joissa merilevää, sushiriisiä, kurkkua, katkarapua ja lohta
Jälkiruoaksi ihan pieni annos suklaajäätelöä
Illalla 2kpl 100% kauraleipää ja päällä kevytlevite, juustoa ja kananmunan valkuaisia 2 kpl sekä soijajogurtti 150g
Lisäksi join aamulla kahvia. Olen myös juonut vissyä sekä vettä pitkin päivää. Aamulla tein n. 5km kävelylenkin ja illalla tein n. 5km hölkkälenkin.
Antaa palaa :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttävää.
Saisko perusteluja? :)
Vaihda kevytlevite voihin ja soijajogurtti tavalliseen luonnonjogurttiin. Muuten ihan OK.
Mun mielestä kuulostaa aika hyvältä. Hyviä rasvoja, kuituja ja proteiineja löytyy kaikkia. Kasvikset jää aika vähälle.
Ns. ''kunnon ruoka'' tuosta puuttuu kokonaan, mutta ihan ok kokonaisuus!
Sushi on hyvää jos sitä vetää napaansa riittävästi. Syö hyvä ihminen leivän päällä oikeaa voita, kinkkut juustot ja ihan koko kananmuna. Soijajugurtilla voit heittää varista.
AV:llä ei varmaan koskaan sanota, että joo tosi hyvä ruokavalio. Ehkä kellään ei sitten ole sellaista?
On tuo ainakin terveellisempää kun mulla.
Kenties aamupalalla olisi voinut olla vielä jotain proteiinipitoista?
Illalla olisi voinut olla jotain kasviksiakin? (Ehkä muutenkin enemmän kasviksia?)
Tällaista tuli mulle mieleen, mutten ole mikään ravintoekspertti.
Liikkunut olet mielestäni hyvin.
Hirveää höttöä, eikä laisinkaan Venlafaxiinia..!!
Jos sushia on syöty kunnolla niin, että nälkä saatu pois niin hyvä. Jos olet syönyt jotain 6kpl ja siinä on päiväsi ruoka niin ei todellakaan kohtaa energiamäärä liikuntamääräsi kanssa.
Mutta tosiaan jos olet kokenut tulevasi tarpeeksi kylläiseksi susheista, niin mielestäni ihan hyvä ruokavalio on. Rasvaa löytyy ja protskuja ja kuituja. Aamupalaan kannattaa lisätä jotain proteiineja. :)
Kevytlevitteen kun vaihtaa puhtaaksi voiksi/öljyksi ja lisää kasviksia joka aterialle niin aikas hyvä kokonaisuus. Määrät tosin tuolla kulutuksella pienen kuuloiset.
Olen syönyt liikaa maitotuotteita, joten tietoisesti olen siirtynyt enemmän soijatuotteisiin.
Ap
Kannattaisi syödä päivällä kunnon luonas. Tai mitä mä sulle tuun sanomaan, kun en tunne sua tai elämäntyyliäsi :D mutta itse en jaksaisi leivällä!
Muuten hyvä paitsi että kasviksia ja hedelmiä ei ole paljon yhtään.
Avokado, soija ja vissy ihan turhakkeita. Avokadolla on iso vesijalanjälki, soija nyt on mitä on, vissyn valmistukseen menee myös hurjasti vettä. Niin ja sokeroimaton mustikkakeitto on ihan järkkyy aspartaamikuraa. Olisit syönyt sen sijalla mustikoita.
Jos tuo olisi oma päivän ruokavalioni, olisin koko ajan nälkäinen. Erityisesti kaipaisin ns. kunnon ruokaa. Mutta jos nuo määrät riittävät pitämään sinut kylläisenä, niin hyvä juttu.
Ei av:lla mikään ruokavalio ole hyvä. Av mammat syö ite täydellisesti!
600 kcal, ja mulle tuossa ei olis juuri mitään. Puistattaa lukeakin sana "sushi", yöks
Vierailija kirjoitti:
600 kcal, ja mulle tuossa ei olis juuri mitään. Puistattaa lukeakin sana "sushi", yöks
600kcal? just joo :D
Avokado ja soija hevon kuuseen. Reissumies surkeaa leipää.
Missä kasvikset?
Vihanneksia on todella vähän: avokado, sushin merilevä ja muutama kurkkusuikale.
Aika järkyttävää.