Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti kun en osaa edes vaihtaa sokeripalallista lamppua

Vierailija
27.08.2017 |

Kunpa olisi mies, isä, veli, kaveri tai joku joka osaisi auttaa "miestenhommissa".
Joo tiedän että monelta naiseltakin tuo onnistuu mut itse en uskalla.
Joskus tää yksin olo on ihan syvältä, monta asiaa joihin nyt oikeesti tarvitsisin miehistä apua :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulakkeesta virrat pois ja väri väriin. Ei ole vaikeaa.

N26

Vierailija
2/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi istua siellä pimeässä jos ei uskalla lamppuun koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän feministisin keskustelu taitaa olla tässä

Vierailija
4/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ohjeet kuten normaalit ihmiset tekee sen sijaan, että ruikutat, uhriudut tai vaadit muita apuun.

Vierailija
5/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla valo.

Ap

Vierailija
6/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ohjeet kuten normaalit ihmiset tekee sen sijaan, että ruikutat, uhriudut tai vaadit muita apuun.

No en uskalla mitään sähköjä sorkkia vaikka olisi mikä google.

Saa ruikuttaa kun on kurjaa :(

Vierailija
7/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ei minullakaan ole. Huollosta onneksi kävi 25 eurolla tekemässä pari korjausta.

Ymmärrän harmisi.

Vierailija
8/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso minkä väriset johdot menee mihinkin, laitat uudessa lampussa samoin päin. Sivussa on pieni ruuvi josta saat johdon irroitettua. Kiristät takas kun uusi johto paikoillaan. Tukesin sivuilta ohjeet väreistä. Minunkin piti itse opetella kun ei ole auttajia. Kerran en muistanut edes valoja sammuttaa saatikka sulaketta. Ei käynyt kuinkaan onneksi.

Apua saa pyytää, eipä ketään kiinnosta auttaa. Ei tässä feminististä ole kysymys vaan siitä että ihmiset ovat itsekäitä k..ipäitä.

Vierailija
9/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laittaa sokeripalaa  ja paljon monia muita nk miesten asioita joita jotkut naisetkin osaa. En osaa koota ikean kalusteita, jos tietokoneeseen tulee jotain häikkää jne. Poika osaa. 

Vierailija
10/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sokeripalallinen lamppu? Tarkoitat varmaan valaisinta?

Vierailija
11/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri lihottaa - käytä Hermesetasta.

Vierailija
12/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei osaa itse laittaa lanppua kiinni niin miksi siihen pitää etsiä mies joka osaa. Miksei etsi toista naista joka osaa?

Teoriassa voisin avittaa mutta käytännössä avitan vain sukulaisia.

M

Vierailija
13/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso minkä väriset johdot menee mihinkin, laitat uudessa lampussa samoin päin. Sivussa on pieni ruuvi josta saat johdon irroitettua. Kiristät takas kun uusi johto paikoillaan. Tukesin sivuilta ohjeet väreistä. Minunkin piti itse opetella kun ei ole auttajia. Kerran en muistanut edes valoja sammuttaa saatikka sulaketta. Ei käynyt kuinkaan onneksi.

Apua saa pyytää, eipä ketään kiinnosta auttaa. Ei tässä feminististä ole kysymys vaan siitä että ihmiset ovat itsekäitä k..ipäitä.

Hyvä ettei käynyt kuinkaan! Kiitos. Muistan joskus kun exä sanoi että tuossa sulaketaulussa saattaa olla jotain häikkää.. kammoan kaikkia tuommoisia. Jurppii kun töissäkin mimmit kertoili tänään miten isit tekevät remppoja ja jeesaavat. Ja ite ei saa apua mihinkään. Edes siihen valaisimen vaihtoon. Äsh.

Vierailija
14/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ostaa valaisinta. Onko enään sokeripalaa? Vai sellainen johto laitetaan sinne lamppuun. ? Keittiössä kattolamppu muualla ei. Mulla on lukulamppuja ja tunnelmavalaisimia . 

Vierailija
15/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei osaa itse laittaa lanppua kiinni niin miksi siihen pitää etsiä mies joka osaa. Miksei etsi toista naista joka osaa?

Teoriassa voisin avittaa mutta käytännössä avitan vain sukulaisia.

M

Aloituksessa mainittiin kaveri. Voi olla myös nainen, muttei mulla ole sellaista kaveria joka osaisi.

Noh, jospa täälläkin huoltoyhtiö tekis maksusta. Pitääpä soittaa.

Vierailija
16/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan tunteesi. Minun pitäisi ostaa kiuas (puulämmitteinen) ja asentaa se, mutten taida edes jaksaa kantaa sitä saunaan, enkä ymmärrä mitään hormiliitännöistä ym. Olisipa joku mies, joka auttaisi talontöissä!

Vierailija
17/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri lihottaa - käytä Hermesetasta.

Hermesetas on pahaa.

Vierailija
18/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaan tunteesi. Minun pitäisi ostaa kiuas (puulämmitteinen) ja asentaa se, mutten taida edes jaksaa kantaa sitä saunaan, enkä ymmärrä mitään hormiliitännöistä ym. Olisipa joku mies, joka auttaisi talontöissä!

Onko enää missään sellaisia "aviomiespalvelua" tarjoavia?

Vierailija
19/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru. Jos mä olisin siellä, tekisin sen sulle. Olen pieni nainen ja teen sähkötöitä (itse oppinut) sekä kokoan huonekaluja. Mulla tulee tenkkapoo kun jossain tarvitaan voimaa. Silloin tulee vahvan miehen kaipuu. Muuten pärjään itsekin.

Vierailija
20/24 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras laittaa aluksi päävirtakatkaisijasta kaikki sähköt pois.

Joskus sulakkeet on merkitty väärin ja myös kytkennöissä voi olla virheitä, ja siksi kannattaa varmistaa päävirtakatkaisinta käyttäen. Ja kannattaaa muistaa sitten laittaa se takaisin päälle ennen kuin pakastin sulaa.

Jos olisit ollut kanssani jonkin aikaa tekemisissä, niin olisin jo opettanut sinulle kaiken sen mitä tuossa tarvitsee tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän