Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan jotenkin väliinputoaja, vai onko haluttavuuteni miesrintamalla kokonaan ohi elämäni osalta?

Vierailija
27.08.2017 |

Tuli vaan mieleen, kun mielestäni näytän nykyään 30-vuotiaana paljon kauniimmalta kasvoistani kuin alle 30-vuotiaana. Olen itsevarmempi ja mielestäni kasvoni ovat oikeasti paremmat, kun se liiallinen lapsenpyöreys on lähtenyt. Kropaltani olen aina ollut normaali, hieman pyöreä, mutta en koskaan ylipainoinen, en nyt enkä nuorempana.

Tämä ei kuitenkaan ilmeisesti miellytä miehiä, sillä minua on tultu alle 3-kymppisenä iskemään vaikka kuinka usein eri tilanteissa mutta nyt kukaan tuskin vilkaiseekaan. Vai johtuukohan tämä siitä, että lyhyen ajan sisällä on pinnallisuus vain kasvanut ja miehet kiinnostuvat vain niistä kaikkein parhaimman näköisistä?

Olen kuullut, että keski-ikäisiä naisia tullaan iskemään, eli tulee mieleen, olenko jotenkin väliinputoaja-iässä? Pitäisikö minun olla parikymppinen tai sitten eläkeikää lähestyvä, jotta miehiä kiinnostaisi? :D

Vai johtuuko tämä siitä, että itsevarmuuteni on tehnyt minusta miesten silmissä epäkiinnostavan? Miehet puhuvat usein, että itsevarmuus on seksikästä, mutta miksi ihmeessä nyt kun oikeasti olen itsevarmempi, minulle ei kukaan tule enää juttelemaan? Että voisiko totuus ollakin se, että miehet haluavat kuulostaa paremmalta kuin mitä oikeasti ovat, eli höpötellä itsevarmuuden olevan hieno piirre, mutta todellisuudessa sitten itse epävarmoina karttavat itsevarmoja naisia?

Vai mikä hitto siinä on, että tuntee itsensä miellyttävän näköiseksi ja muutenkin kivaksi tyypiksi, mutta miehet eivät sitä tunnu näkevän?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties liian "aikuinen"? Tämä on vain oma havaintoni, mutta miehiä tuntuu kiinnostavan vähän lapsekkkaammat ja tyttömäisemmät naiset. Enkä nyt tarkoita mitään tyhjäpääbimboa, vaan sellaista huolettomampaa ja elämäniloista olemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties liian "aikuinen"? Tämä on vain oma havaintoni, mutta miehiä tuntuu kiinnostavan vähän lapsekkkaammat ja tyttömäisemmät naiset. Enkä nyt tarkoita mitään tyhjäpääbimboa, vaan sellaista huolettomampaa ja elämäniloista olemusta.

En, olen monissa asioissa aika lapsellinen, mutta toisaalta paljon viisaampi kuin moni muu. Näin on minulle sanottu ja olen siitä itsekin samaa mieltä.

Ap

Vierailija
4/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisissä miehissä on vähemmän sinkkuja kuin kaksikymppisissä. Eli ne miehet jotka mahdollisesti voisivat kiinnostua sinusta, ovat jo parisuhteessa.

Vierailija
6/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko akateeminen? Parikymppisenä kollina riitti, että nainen saa suunsa auki. Näin 10v myöhemmin haluaisin lisäksi, että suusta tulee jotain järkevää juttua. Kerran eräs itsevarma amismuija tuli jutskaamaan ja vartin aikana meinasi aivot sulaa. No lähdin pois ja sain kuulla myöhemmin, että lähtöni johtui naisen liiallisesta itsevarmuudesta :D juuei, ei tosiaan johtunut

Vierailija
8/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä saanut ihan tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä. Enempää en olis voinut vaatia.

Vierailija
9/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näin.

Vierailija
10/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäryhmässäsi on vähemmän sinkkumiehiä kuin parikymppisten joukossa. Samoin opiskelijariennoissa ja muissa pariutumisen näkökulmasta otollisissa tilaisuuksissa tulee varmaan käytyä vähemmän. Itse erottuani juuri 30 täytettyäni havahduin huomaamaan, miten vähän mahdollisuuksia samanhenkisen kumppanin löytämiseksi omasta ikäluokasta on.

Vierailija
11/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri lapsenpyöreys (eli oikeammin nuorekkuus) joka miehiä on kiinnostanut. Se on ilmeisesti sopinut vielä hyvin olemukseesi. On paradoksaalista, että moni kolmekymppinen nainen kuvittelee näyttävänsä paremmalta kuin nuorena päästyään eroon lapsenpyöreydestä vaikka asia on miesten näkökulmasta juuri päinvastoin.

Vierailija
12/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo vapaiden miesten määrä - kyllä heitä on ihan tarpeeksi vapaana, mutta miehet ja naiset kohtaavat nykyään harvemmin arjessa ja naiset ovat entistä nirsompia.

Vierailija
13/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmekymppiset miehet enää jaksa mitään naisten iskemistä... Kymmenien tai satojen pakkien jälkeen sitä vaan on fiksumpi luovuttaa. 

Vierailija
14/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäpä, jos miehet ajattelevat, että itsevarmana naisena teet itse aloitteen, kun näet kiinnostavan miehen, niin nyt olettavat, että seinäruusuna et vaan näe ketään kiinnostavaa.

Vierailija
15/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun arvosi ei ole kiinni miesten kuolauksesta.

Vierailija
16/33 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Että voisiko totuus ollakin se, että miehet haluavat kuulostaa paremmalta kuin mitä oikeasti ovat, eli höpötellä itsevarmuuden olevan hieno piirre, mutta todellisuudessa sitten itse epävarmoina karttavat itsevarmoja naisia?"

Haluat että miehet lähestyisi sinua, mutta sinä et heitä, tyypillistä. Miksi miehen pitäisi tehdä aina aloite oletusarvona ?

17/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttelisin, että juuri nuoruus ,ja epävarmuus , olivat ennen niitä kiinnostavia asioita. Nuorten naisten metsästys kun on jo ukkojen biologiaan isketty, ja epävarmuus varmaan kiehtoo,koska ne ajattelevat voivansa hallita sua paremmin. Jos nyt olet fiksumman, itsevarmemman ja menestyneemmän oloinen, niin pelottaahan se niitä enemmän :)   Ainakin suurta osaa.

Vierailija
18/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän ettei kyse ole siitä että itsevarmuus olisi miehille turnoff, eikä siitä että aika olisi pinnallisempi. Mulle rupes tulemaan moninkertaisesti enemmän iskuyrityksiä kolmenkympin kohdilla. Koin samalla tavalla kuin säkin, että omalle lookilleni iän kertyminen oli vain hyväksi ja itsevarmuuskin oli lisääntynyt. Nykyään saattaa tulla iskuyrityksiä jopa 10 vuotta itseäni nuoremmilta, joka on varmaan just se ikäryhmä jota voisi syyttää pinnalliseksi sukupolveksi.

Sanoisin siis että syy on siinä mihin suuntaan lookkisi on mennyt. Näkemättä paha sanoa syytä, mutta ehkä susta nykyään huokuu kolmekymppisen vauvakuume ja aloilleen asettuminen? Ehkä olemuksesi on vakavampi? Ehkä se lapsenpyöreys sopikin sulle? Tai sitten joku sellainen asia on muuttunut mitä et itse huomaa, käyt vaikka vääräntyyppisissä paikoissa tai et ota itse yhtä paljon katsekontaktia kuin aiemmin. 

Vierailija
19/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tapaamani omaa itsevarmuuttaan korostava nainen on ollut joko koppava tai vaativa. Koppavaa ei kestä monikaan, vaativan kanssa en itse halua huonojen kokemusten takia edes yrittää. Vaikka itse kokisit itsevarmuutesi positiivisena, se saattaa näkyä ulos negatiivisella tavalla.

Oikeasti itsevarmat naiset ovat tarina erikseen. Sitä ei ole tarve korostaa sen kummemmin sanoilla kuin käytöksellä. Se vaan näkyy ja tuntuu (hyvältä...).

Vierailija
20/33 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet sinua tule kotoa iskemään.

Laitat nettideitit ja tinderit tulille ja alat käymään aktiivisesti treffeillä. Tarpeeksi monta uutta ihmistä kun tapaat niin on tilastollinen mahdottomuus, etteikö joukosta löytyisi myös niitä kiinnostavia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi