Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi iso osa naisista haluaa löytää parisuhteen miehen kanssa, vaikka miehet ovat kaikin puolin niin perseestä?

Vierailija
18.05.2024 |

Kaikki on miehissä vikana tällä palstalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nuorena optimisti, ja uskoo olevansa se poikkeus, joka saa tyydyttävän, tasa-arvoisen parisuhteen. Ja joku tietty aina sitten saakin. Kyllähän monet lottoaakin, vaikka päävoiton mahdollisuus on olematon.

Vierailija
2/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Karu todellisuus selviää sitten ajan kanssa. Ja mies jää yksin ongelmineen.

Nykykasvatukseen pitäisi saada muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on onnistanut, hyvä mies on ja  rakkautta riittänyt jo 20 v. Varmaan siksi, että joskus se neula heinäsuovassa tökkää kantapäähän.

Vierailija
4/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet ole. Vain tällä palstalla provoavat häiriintyneet miehet ovat. Minun mieheni on mukava, älykäs ja huomaavainen ihminen. 

Vierailija
5/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunnan, ystävien, vanhempien ja historian paine on niin kova löytää kumppani. Harva nainen pystyy vapaaehtoisesti olemaan niin itsenäinen ja vahva, että pystyy varsinkaan nuorena laittamaan yleisille odotuksille kampoihin. Vanhempana koetut traumat sitten saattavat antaa illuusion, että on vain "minä itse, minun kehittymiseni ja minä pystyn itse mihin vaan ilman minkäänlaista ihmissuhdetta".

Vierailija
6/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista kaipaa säännöllisesti munaa. 

Vierailija
7/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista kaipaa säännöllisesti munaa. 

Höps. Hyvää seksiä saa harvalta. Kamalaa lottoamista tuokin. Yleensä saa lähinnä pettyä siinäkin touhussa.

Vierailija
8/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on nuorena optimisti, ja uskoo olevansa se poikkeus, joka saa tyydyttävän, tasa-arvoisen parisuhteen. Ja joku tietty aina sitten saakin. Kyllähän monet lottoaakin, vaikka päävoiton mahdollisuus on olematon.

Weetee on weetee jo ennen syntymäänsä...

Vierailija
9/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että iso osa naisista haluaisi miehen. Toisaalta en ole myöskään samaa mieltä toteamuksesta, että miehet olisivat perseestä. Tai että miehet olisivat kiiinnostuneita vain peräreiästä.

Kaikenlaisia kuplia, minun kuplassani naiset eivät erityisesti halua miehiä, ja miehet pitävät naisista. Minä en vain taida kuulua joukkoon.

Vierailija
10/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä tästä... Ainakin minä tiedän monta naista, jotka eivät edes etsi tai tunnu haluavan parisuhdetta. Ja kysymys ei ole etteikö miestä saisi, mutta kun ei haluta tyytyä. Eikä pitäisikään tyytyä! Jos mies ei tuo mitään hyvää sisältöä elämään niin miksi se mies pitäisi viereen ottaa? 

Vierailija
11/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palstalla? Kuinka paljon kuvittelet palstan edustavan reaalielämää?

Vierailija
12/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri siksi, että voivat sitä kautta paremmin kostaa miehille.

Vierailija
13/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo.. faktahan on että suurin osa naisista ei voi elää ilman munaa. Jopa lesbot käyttävät dildoja se kertoo riittävästi 

Vierailija
14/14 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet Marsista, naiset Venuksesta.