Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain niistä 190cm/30kg malleista??
Joka kerta sama juttu baarissa. Tavalliset naiset ovat miehille ilmaa ja kaikki piirittävät niitä muutamaa täydellistä vähintään 185cm pitkiä silikoniblondeja. Ei ihme että syntyvyys laskee kun miehille kelpaa vain paras.
Kommentit (70)
Miksi kommentti että kyllähän bmi 10 kerää katseita.
ap puhuu 190cm 39kg naisesta eli bmi 10.8
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentti että kyllähän bmi 10 kerää katseita.
ap puhuu 190cm 39kg naisesta eli bmi 10.8
*miksi kommentti poistettiin
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 185cm?! Suurin osa NAISmalleista on 175-180cm.
He ovat naisten ja homomiesten valitsemia. Miesten valitsemat mallit (fitnessmallit, ig-tytöt) ovat 150-170cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en usko että miehet haluaa itseään pidemmän naisen.
Mä haluaisin, mutta en mitään 30kg vaan saisi olla mieluiten ainakin 80kg
Täällä olis 185cm 85kg vamppi.
Tällä hetkellä en ole kyllä vapaa.
Kelpaisiko 15cm lyhyempi lihaksikas mies, jos olisit vapaa? Vaikea löytää pitkää ja isoa naista, joka haluaisi selvästi lyhyemmän mutta vahvan miehen. Tai sitten saan pakit muista syistä
Kyllä oma huomioni baarissa kiinnittyy niihin +170cm naisiin, mutta normaali painoisiin.
M.26
Nyt olet kyllä keksinyt kohtaamallesi käytökselle syyn, joka ei pidä paikkaansa. Ja eikö mielestäsi kuitenkin ole parempi, että silikonia ja tekoripsiä rakastavat miehet kävelevät niiden silikonien ja räpsyttimien luo, eivätkä tule tekemään tuttavuutta sinun kanssasi toivoen sinun olevan erilainen? En minäkään tahtoisi miestä, jota kiinnostaa piirittää jotakin huulitäytteistä pintaliitäjää, ja tätä räpsytinnaista tuskin muutenkaan kiinnostaa samat miehet kuin minua. Jokaiselle jotakin.
Mulle ois just passeli nainen sellanen 170cm/130kg
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin en usko että miehet haluaa itseään pidemmän naisen.
Ei 190cm ole minua pidempi!
170-179cm laittaa sykkimään<3
Mutta mielellään ihan normipainossa.
Täällä olis 185cm 85kg vamppi.
Tällä hetkellä en ole kyllä vapaa.