Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan ruveta verkkokaupan pyörittäjäksi. Mitä sinä haluaisit ostaa?

Vierailija
27.08.2017 |

Elektroniikkaa myy jo useat kaupat ja samoin vaatteita, niin mitä sitä kannattais ruveta myymään netissä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa hiiliteräksisen paistinpannun, jolla pärjää lopun ikää.

M 21

Vierailija
2/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita vaatteita ja nahkakenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hullu, Suomessa ei verkkokauppa elätä ketään.

Vierailija
4/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa lähialueelta esullista kierrätyspalvelua. Tyypillä olisi varasto, minne se keräisi vaikka paistinpannuja ja ne takuulla menisi sitten oikeaan paikkaan.

Vierailija
5/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*edullista

Vierailija
6/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän boheemimman tyylisiä vaatteita ja sisustusjuttuja. Olen esim yrittänyt etsiä tilkkutäkkimäistä torkkupeittoa ja vähän hippimäistä kesämekkoa joka olisi kivan tyttömäinen. Lisäksi laadukkaat nahkalaukut ja saappaat kelpaavat aina. Mielellään vähän murretummissa väreissä ja pienellä kulutuksella, vintage-henkisenä.

Indiska, Desigual ym. merkit ovat aika laaduttomia ja jopa tylsiä.

Vierailija
7/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita ja edullisia kankaita.

esim. saksalaiset, ranskalaiset ja italiailaiset kankaat ja mahd. turkkilaiset.

t. ompeleva kankaaton immeinen

Vierailija
8/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa halvalla kaikkee.

Vierailija
9/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten kertakaikkiaan mitän. Ostan kaiken ulkomailta. Tai no joo, ruokaa ehkä.

Vierailija
10/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja, kauniita naisten vaatteita. Ei kukka/perhoskuvioisia tunikoja ja leggareita mitä nyt on muutamilla sivustoilla surkeat määrät.

Farkkuja, takkeja, puseroita, uima-asuja, mekkoja eli oikeita vaatteita! Hinta tietenkin kukkaroystävällisempi kuin esim zizzi.

Vierailija
11/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisiko joku laadukkaita lakanoita ja pyyhkeitä?

Vierailija
12/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkään ja hyvännäköisen miehen.

Vierailija
13/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisiko joku laadukkaita lakanoita ja pyyhkeitä?

Et pysty myymään niitä  tarpeeksi  isolla volyymilla sellaisella hinnalla että katetta jäisi riittävästi.

Vierailija
14/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osta lakanoita ja pyyhkeitä sun nettikaupasta, sori. Aika kuolleena syntynyt ajatus. Ei millään pahalla.

Vierailija
15/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinun kannattaisi jotain erikoistavaraa. Tunnetko esim harrastuksesi kautta jotain tavaroita ja niiden ominaisuuksia.

Peruskamaa ei kannata, ei voi pärjätä monikansallisille yrityksille.

Itse:

- lemmikkien hoito airbn. Eli auttaa kohtaamaan lemmikin omistajat ja he, jotka haluaisivat joskus tarjota lemmikinhoitopalvelua. Itselläni ei tällä hetkellä ole koiraa, ottaisin mielelläni koiran hoitoon aina joskus. Ja tulevaisuudessa, kun toivottavasti jälleen löydän itselleni uuden oman koiran, tarvitsen sille hoitajan joskus satunnaisten lomien ajaksi. Edellinen koirani oli koirahoitoloissa, mutta sinnehän se jäi koppiin ulvomaan. Sinänsä ok hoitoloita, mutta ei ole sama asia, kun jos 'perheenjäsenenä' voisi jossakin perheessä lomani ajan olla. Itse voisin tällä hetkellä koirakaipuussani tarjota mielestäni hyvälaatuista ja yksilöllistä hoitoa jollekin hoitokoiralle. (En ole koira-ammattilainen, mut jostain koirahoitolatkin ovat aloittaneet. Eläintenhoitaja koulutus ei takaa kaikkea. Toisaalta eläimen perushoito ei ole rakettitiedettä. Ja myös airbn-paikoissa voi paljastua melkein mitä vain, varsinkin ulkomailla. Tämä on jakamistaloutta, ja arvelen, aikaa myöden löytyy hyvät toimintatavat.)

Eli oma ehdotukseni: ryhdy nettisivustopalvelun ylläpitäjäksi. Kuitenkin niin, että vastaat vain sivuston sisällöstä, et välttämättä itse palveluista.

Vierailija
16/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole hullu, Suomessa ei verkkokauppa elätä ketään.

Tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa. Esim. Itse tienaan 100 000 ansiotuloa verkkokaupalla vuodessa ja tiedän monta muutakin. Mutta ei näillä lähtökohdilla että halutaan perustaa eikä myytävä tuote ole selvillä.

17/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin onnea.

---

Vakavasti puhuen lähde heti kättelyssä siitä että myyt koko maailmaan. Kannattaa sijoittaa muutama tonni kursseihin joissa käydään läpi verkkokaupan pyörittämisen ja erityisesti markkinoinnin perusteet. Tuotteistasi riippuen tärkeää on tuntea myös eri maiden lainsäädäntö, esim. joitakin yrttitippoja voit myydä Saksaan mutta et Suomeen jne.

Itse lähtisin muutamalla spesiaalituotteella ja sitten täydentäisin valikoimia esim. alibaban jälleenmyyjänä (muista että yleensä n. 20 % tuotteista tuo 80 % katteesta). Vaikea sanoa mitä ne spesiaalituotteet voisivat olla, mutta av-palstalla kysely tuskin yksin riittää markkinatutkimukseksi.

Firman voisit ehkä perustaa suoraan esim. Viroon. Se tulee siellä halvemmaksi ja Viron yritysverotus on kertaluokkaa järkevämpää kun Suomessa. 

Nämä ohjeet siis jos haluat joskus tienata elantosi verkkokaupallasi. Jos haluat harrastella ja puuhastella niin myy sitten vaikka itse kutomiasi villasukkia. Verkkoakaupan ylläpitäminen ei enää nykyään ole kovin kallis harrastus.

Vierailija
18/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaita ja edullisia kankaita.

esim. saksalaiset, ranskalaiset ja italiailaiset kankaat ja mahd. turkkilaiset.

t. ompeleva kankaaton immeinen

Ompelija täälläkin, kaipaan kovasti laadukkaita tavallisia vaatetuskankaita!  Ihan perus puuvillaa monessa eri värissä ja kudoksessa. Eurokankaan kankaat ovat ala-arvoisia eikä sieltä edes löydä muuta kuin verhokangasta nykypäivänä. 

Vierailija
19/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoja, kauniita naisten vaatteita. Ei kukka/perhoskuvioisia tunikoja ja leggareita mitä nyt on muutamilla sivustoilla surkeat määrät.

Farkkuja, takkeja, puseroita, uima-asuja, mekkoja eli oikeita vaatteita! Hinta tietenkin kukkaroystävällisempi kuin esim zizzi.

Komppaan tätä. Omana mielipiteensä lisää ettei laatikkomallisia vaatteita vaan muodokkaita. Vyötärövaatteita.

Vierailija
20/43 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin ostaa palveluita eli ryhdy välittämään paitsi noita koirahoitopalveluita (siis yhteystietoja) niin myös remonttireiskoja eli ammattilaisia jotka oikeesti osaa ja hoitaa hommansa. Olen valmis maksamaan yhteystiedoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan