Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain niistä 190cm/30kg malleista??

Vierailija
27.08.2017 |

Joka kerta sama juttu baarissa. Tavalliset naiset ovat miehille ilmaa ja kaikki piirittävät niitä muutamaa täydellistä vähintään 185cm pitkiä silikoniblondeja. Ei ihme että syntyvyys laskee kun miehille kelpaa vain paras.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tarjottu jo niin pitkään alipainoisia malleja ja näyttelijöitä naisenmalliksi, ettei heillä ole normaalipainosta tai normaalivartalosta enää mitään käsitystä.

Tai sitten sekä miesten että naisten keskipaino on karannut käsistä. Molemmat hakee sitä vanhaa normipainoista mutta niitä on aina vaan vähemmän tarjolla.

Ei vaan tuosta alipainoisuudesta on tehty näkyviä juttua ympäri maailmaa. Nuoria naisia käsketään ensimmäiseksi laihduttamaan itsensä alipainoiseksi koska kamerat jne + 5kg. On tunnettua, että suurin osa malleista on alipainoisia ja alipainoisuutta vastaan on yritetty taistella. Monet mallit ja näyttelijät ovat kertoneet kurimuksestaan.

Normaalipainot ovat itse asiassa aika isoja ja ne näet painotaulukosta. Normaalipainon vaihteluväli on kiloissa iso. Normaalipaino sisältää niitä läskimakkaroita.

Nuoret on asia erikseen mutta koko väestö senkun lihoo.

Vierailija
42/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tarjottu jo niin pitkään alipainoisia malleja ja näyttelijöitä naisenmalliksi, ettei heillä ole normaalipainosta tai normaalivartalosta enää mitään käsitystä.

Tai sitten sekä miesten että naisten keskipaino on karannut käsistä. Molemmat hakee sitä vanhaa normipainoista mutta niitä on aina vaan vähemmän tarjolla.

Ei vaan tuosta alipainoisuudesta on tehty näkyviä juttua ympäri maailmaa. Nuoria naisia käsketään ensimmäiseksi laihduttamaan itsensä alipainoiseksi koska kamerat jne + 5kg. On tunnettua, että suurin osa malleista on alipainoisia ja alipainoisuutta vastaan on yritetty taistella. Monet mallit ja näyttelijät ovat kertoneet kurimuksestaan.

Normaalipainot ovat itse asiassa aika isoja ja ne näet painotaulukosta. Normaalipainon vaihteluväli on kiloissa iso. Normaalipaino sisältää niitä läskimakkaroita.

Ja mitähän paskapuhetta tämä on? Nimeomaan "pyöreydestä" on tullut se uusi normaali ja sen näkee lukemalla lehtiä, käymällä ulkona ja missä tahansa. Pariutumismarkkinoilla tämä näkyy sitten, että hyvännäköisillekin miehille riittää jos nainen on normaalipainoinen tai hoikka eikä naamasta ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, pitäisköhän lähteä baareihin. Olen kylläkin "vain" 184 cm pitkä, ja painan 67 (lihaksia löytyy ja koska treenaan salilla ja juoksen).

N31

Olet liian lihava.

Tai ainakin liian vanha. Miehille ikään katsomatta ei kelpaa yli 25.

Ja ehkä mun kolme lastakin voivat olla turn off :)

T.Se 184/67

Noin korkean iän ja monen lapsen jälkeen markkina-arvosi on nolla vaikka näyttäisit miltä. Sori.

Miehet on niin nirsoja jo tuon iän puolesta. Ja sitten siitä pienestä ikähaitaristakin vain ne oikean näköiset ja muotoiset käy. Muita naisia ei heille ole olemassa eli varmaan 95% naisita on ilmaa.

Ulit syyttää että naisille kelpaa vain parhaimman näköiset miehet. Ehkä. Mutta niin myös miehille ja miehille vielä niistä parhaita vain tietyn ikäinen osa.

Vierailija
44/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumismarkkinoilla tämä näkyy sitten, että hyvännäköisillekin miehille riittää jos nainen on normaalipainoinen tai hoikka eikä naamasta ruma. 

Mitä se ruma naama sinua haittaa jos nainen on mukava ja tulette hyvin juttuun? Eikö ole tärkeämpää elää ihmisen kanssa jonka kanssa arvot ja haaveet kohtaavat? Etkö pysty näkemään sydämeen?

Vierailija
45/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiiä. Monet miehet pitävät juurikin lyhyistä ku se on söpöä olla pieni.

Itseä harmittaa olla jo pelkästään 172 cm ja tuntuu että monet miehet on sama mittaisia. Tykkäisin niin laittaa baariin korkokengät mutta en usko että kukaan lähestyy 180 cm pitkiä naisia ellei mies ole tyyliin 190-200 cm.

Vierailija
46/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Terveisin 152 cm 49 kg. Nykystandardeilla olen varmaankin lihava, vaikka kehonkoostumusmittauksen mukaan ei ole grammaakaan laihdutettavaa.

Vierailija
47/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt heille, jotka eivät käsitä katsovansa alipainoisia naisia

http://www.is.fi/viihde/art-2000000836618.html

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1325082/Portia-Rossis-Opra…

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/teinimalli-avautuu-mall…

Myös Candice the Angel on alipainoinen jne.

Eli tv, elokuvat ja mallimaailma tarjoilevat naiset alipainoisina jonka vuoksi miehet kuvittelevat, että alipainoinen on normaalipainoinen.

Vierailija
48/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiiä. Monet miehet pitävät juurikin lyhyistä ku se on söpöä olla pieni.

Itseä harmittaa olla jo pelkästään 172 cm ja tuntuu että monet miehet on sama mittaisia. Tykkäisin niin laittaa baariin korkokengät mutta en usko että kukaan lähestyy 180 cm pitkiä naisia ellei mies ole tyyliin 190-200 cm.

Voi kuule lähestyy ne:) Enemmän varmaan kiinni itsetunnosta ja ryhdistä kuin pituudesta. Olen itse hoikka 180 cm pitkä ja korkkarit käytössä. Miehiä saa hätistellä, niitä lyhyitäkin. Olen varattu joten ehkä se itsevarmuus tulee siitäkin. Muistan että sinkkuna vientiä ei näin paljon ollut.

Vierailija
49/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 29 v naistuttavani on ollut suhteissa 16-vuotiaasta alkaen ja pituutta löytyy 165 cm ja painoa 100+ kg. Itse olen 165 cm, 45 kg enkä ole koskaan seurustellut. Ikää 28 v.

Vierailija
50/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tv, elokuvat ja mallimaailma tarjoilevat naiset alipainoisina jonka vuoksi miehet kuvittelevat, että alipainoinen on normaalipainoinen.

Nuohan on selvästi alipainoisia. En tiedä yhtäkään tyyppiä joka pitäisi noita mallibisneksen henkareita hyvännäköisinä.

Vierailija
51/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että syy siihen, miksi 180 cm naisia ei lähestytä (ellei mies sitten itse ole kaksimetrinen) johtuu ihan siitä, että automaattisesti miehet olettavat, etteivät ole tarpeeksi pitkiä. Olen sinua sentin lyhyempi mies ja voisin ihan hyvin seurustella pituisesi naisen kanssa. Pituus ei ole millään tavalla merkittävä asia minulle naisessa, esim. avovaimoni on 155 cm. Jos olisin sinkku, niin todennäköisesti en kyllä uskaltaisi lähestyä pituistasi naista, em. syistä johtuen.

Vierailija
52/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 164 cm ja 67 kg. Aina on ollut miehiä jonoksi asti.

Vierailija
53/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän hoikista ja hyvännäköisistä miehistä. 

Heitä on todella vähän.

Vierailija
54/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko että miehet haluaa itseään pidemmän naisen.

Mä haluaisin, mutta en mitään 30kg vaan saisi olla mieluiten ainakin 80kg

Vierailija
55/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan on selvästi alipainoisia. En tiedä yhtäkään tyyppiä joka pitäisi noita mallibisneksen henkareita hyvännäköisinä.

Minä ainakin pidän muuten, mutta ovat liian pitkiä yleensä. 

Vierailija
56/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niit on vaan sairaan kiva bylsiä verrattuna perus suomi mammaan..

Vierailija
57/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tykkään chubbyistä, mutta ovat vain niin perkeleen epävarmoja ja epäluuloisia, luultavasti epävarmuuksissaan luulevat, että mies lähestyy heitä jonkun vedonlyönnin vuoksi.  Kun heitä lähestyy niin kohtelu on lähes aina kylmää ja jäistä (yleistys). Normaalipainoisia ja jopa niitä niitä perustanderdeilla sanottuja nättejä naisia on vain huomattavasti helpompi lähestyä, kun kohtelu on arvokasta, vaikka pakit tulisivatkin. 

Vierailija
58/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa koko aloitus. Juuri naiset ovat sellaisia että huomioivat vain ne komeimmat ja pisimmät miehet. Tavismiehet ovat naisille vain ilmaa.

Niinkö? Minä kun olen ihastunut juurikin tavismieheen, on lyhyt ja pyöreä mutta se ei minua haittaa :) Tuntuu että koko mies on minun tavoittelemattomissani :/

Vierailija
59/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 185cm?! Suurin osa NAISmalleista on 175-180cm.

Vierailija
60/70 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän tykkään chubbyistä, mutta ovat vain niin perkeleen epävarmoja ja epäluuloisia, luultavasti epävarmuuksissaan luulevat, että mies lähestyy heitä jonkun vedonlyönnin vuoksi.  Kun heitä lähestyy niin kohtelu on lähes aina kylmää ja jäistä (yleistys). Normaalipainoisia ja jopa niitä niitä perustanderdeilla sanottuja nättejä naisia on vain huomattavasti helpompi lähestyä, kun kohtelu on arvokasta, vaikka pakit tulisivatkin. 

Onko tuo ihmekään kun heitä kohdellaan kuin alinta saastaa? Se on puolustusmekanismi, joka heillä menee päälle joka kerta kun mies heitä lähestyy. Mistä sitä voi ennalta tietää, että juuri se yksi useiden miesten joukosta on sellainen, joka nimenomaan tykkää pullukoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi