Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat kiinnostuneita vain niistä 190cm/30kg malleista??

Vierailija
27.08.2017 |

Joka kerta sama juttu baarissa. Tavalliset naiset ovat miehille ilmaa ja kaikki piirittävät niitä muutamaa täydellistä vähintään 185cm pitkiä silikoniblondeja. Ei ihme että syntyvyys laskee kun miehille kelpaa vain paras.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pitäisköhän lähteä baareihin. Olen kylläkin "vain" 184 cm pitkä, ja painan 67 (lihaksia löytyy ja koska treenaan salilla ja juoksen).

N31

Vierailija
22/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta sama juttu baarissa. Tavalliset naiset ovat miehille ilmaa ja kaikki piirittävät niitä muutamaa täydellistä vähintään 185cm pitkiä silikoniblondeja. Ei ihme että syntyvyys laskee kun miehille kelpaa vain paras.

Miehet eivät ole ikinä suosineet pitkiä naisia, vaikka miehen pituus on naisille pakkomielle. Naisen leveys on miehelle se tärkeä juttu.

Mikä tämän aloituksen pointti oikein on?

Taidat olla lyhyt mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kylläkin piiritetään sitä 160-170cm / 45-55kg naista, jolla on kaunis hoikka kroppa, napakat  ja pienet tai hyvin topatut isot rinnat, tiukka pylly sekä kauniit hiukset ja kasvot. Vielä jos nainen osaa tanssia seksikkäästi, niin miesten katseet kääntyy. Toisaalta jos nainen tanssii liian suurieleisesti, niin se karkoittaa miehiä, koska eivät kehtaa mennä mukaan tanssiin. 

Vierailija
24/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, pitäisköhän lähteä baareihin. Olen kylläkin "vain" 184 cm pitkä, ja painan 67 (lihaksia löytyy ja koska treenaan salilla ja juoksen).

N31

Olet liian lihava.

Vierailija
25/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella miehellä tässä taidetaan taas tarkoittaa sitä halutuinta 5 % miehistä, joihin kaikkien naisten mielenkiinto kohdistuu. Me muut miehethän olemme täysin näkymättömiä naisille. Meidän tehtävämme on veroja maksamalla mahdollistaa naisten elämä tässä yhteiskunnassa, koska heidän verohiluillaan tämä karuselli ei ikimaailmassa pyörisi.

Juu juu vaan muutama prosentti naisista ja miehistä vain pariutuu. Näinhän se menee. Ihan huvikseen kuinka paljon sinä maksat veroja?

Vierailija
26/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole 190/30kg malleista.

Vierailija
27/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tarjottu jo niin pitkään alipainoisia malleja ja näyttelijöitä naisenmalliksi, ettei heillä ole normaalipainosta tai normaalivartalosta enää mitään käsitystä.

Tai sitten sekä miesten että naisten keskipaino on karannut käsistä. Molemmat hakee sitä vanhaa normipainoista mutta niitä on aina vaan vähemmän tarjolla.

Vierailija
28/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Olet liian lihava.

Tai ainakin liian vanha. Miehille ikään katsomatta ei kelpaa yli 25.

Vierailija
29/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä joku 150 cm/ 150 kg hakee taas sympatiaa?

Vierailija
30/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Olet liian lihava.

Ja ehkä mun kolme lastakin voivat olla turn off :)

T.Se 184/67

Vierailija
31/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Olet liian lihava.

T.Se 184/67

Noin korkean iän ja monen lapsen jälkeen markkina-arvosi on nolla vaikka näyttäisit miltä. Sori.

Vierailija
32/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole ikinä suosineet pitkiä naisia, vaikka miehen pituus on naisille pakkomielle. Naisen leveys on miehelle se tärkeä juttu.

Taidat olla lyhyt mies.

Tyypillistä naisvaltaisen keskustelupalstan argumentointia. Ei osata keskustella aiheesta vaan ainoastaan henkilöistä.

Vierailija
33/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko vähän laajentaa sitä potentiaalisten mieskandidaattien listaa. Ne taitaa olla harvasssa ne pukupäällä tuhatlappusia heiluttelevat lihaskimput, jotka vielä osaa käyttäytyä ja kaiken lisäksi ovat kiinnostuneet juuri sinusta.

Vierailija
34/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Olet liian lihava.

T.Se 184/67

Noin korkean iän ja monen lapsen jälkeen markkina-arvosi on nolla vaikka näyttäisit miltä. Sori.

Miehet on niin nirsoja jo tuon iän puolesta. Ja sitten siitä pienestä ikähaitaristakin vain ne oikean näköiset ja muotoiset käy. Muita naisia ei heille ole olemassa eli varmaan 95% naisita on ilmaa.

Vierailija
35/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko vähän laajentaa sitä potentiaalisten mieskandidaattien listaa. Ne taitaa olla harvasssa ne pukupäällä tuhatlappusia heiluttelevat lihaskimput, jotka vielä osaa käyttäytyä ja kaiken lisäksi ovat kiinnostuneet juuri sinusta.

Taitaa joo olla. En ole yhtään nähnyt. Voi myös johtua siitä että jokainen näkee ne itselleen mieluisat helpommin.

Vierailija
36/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tarjottu jo niin pitkään alipainoisia malleja ja näyttelijöitä naisenmalliksi, ettei heillä ole normaalipainosta tai normaalivartalosta enää mitään käsitystä.

Tai sitten sekä miesten että naisten keskipaino on karannut käsistä. Molemmat hakee sitä vanhaa normipainoista mutta niitä on aina vaan vähemmän tarjolla.

Ei vaan tuosta alipainoisuudesta on tehty näkyviä juttua ympäri maailmaa. Nuoria naisia käsketään ensimmäiseksi laihduttamaan itsensä alipainoiseksi koska kamerat jne + 5kg. On tunnettua, että suurin osa malleista on alipainoisia ja alipainoisuutta vastaan on yritetty taistella. Monet mallit ja näyttelijät ovat kertoneet kurimuksestaan.

Normaalipainot ovat itse asiassa aika isoja ja ne näet painotaulukosta. Normaalipainon vaihteluväli on kiloissa iso. Normaalipaino sisältää niitä läskimakkaroita.

Vierailija
37/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on aina ottajia riittänyt enemmän kuin tarvis t: 162cm 54kg

Vierailija
38/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla lyhyt mies.

Tyypillistä naisvaltaisen keskustelupalstan argumentointia. Ei osata keskustella aiheesta vaan ainoastaan henkilöistä.

Tässä asiassa koko vaikuttanee mielipiteeseen aika voimakkaasti. Toki lyhyt mies varmaan ottaa lyhyen naisen, koska pitkään ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
39/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä roskaa koko aloitus. Juuri naiset ovat sellaisia että huomioivat vain ne komeimmat ja pisimmät miehet. Tavismiehet ovat naisille vain ilmaa.

Mulle ei ole ilmaa. Huomaan ne tavalliset n.170-175 miehet.

Vierailija
40/70 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahtoo trophy-tyttöystävän. Kun itsetunto on huono, sitä yritetään pönkittää mallityttöystävällä. Miehet eivät kehtaa esitellä kavereilleen ketään tavallisen näköistä naista, koska mieslapsia huolettaa, että kaverit naureskelee takanapäin. sitten koko keskenkasvuinen konkkaronkka valittaa miten pinnallisia naiset ovat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän