Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (122)
Tonnikalasalaattia lounaaksi ja illalla wingsejä ja bataattiranskalaisia
Tein eilen lapsenlapsille "munakeittoa" (=kananmunakastiketta) ja keitin perunat. Nyt kotona ja syön yhden jäljelle jääneen itetekoisen jauhelihapihvin.
Uunilohta ja valkosipuliperunoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon yksin täällä opiskelijakämpässäni ja aion syödä vain lämppäreitä.
Jee! Sieltä se tuli :D. Tulin lukemaan näitä, kun itsellä pää tyhjä taas ideoista. Eli me myös syödään tänään lämppäreitä.
Feta-salaatti, grillataan possua kaveriksi, jälkkäriksi marjasorbee.
Karkkia, suklaata ja limpparia, oikeasti. Tein myös sämpylöitä ja olen vedellyt niitä juuston kanssa. Kauhea masis päällä gradun viimeisissä väännöissä ja tämä kaikki lähti itsesäälistä aamulla ja nyt on niin huono olo ettei tee mieli mitään oikeeta ruokaa.
Mökillä kun ollaan, on savustuspönttö käytössä, joten tehtiin savulohta ja kaveriksi oman maan perunoita. Salaattina tavallinen salaatti-kurkku-tomaatti-seos (lapsille myös viinirypäleitä, kun ihan yksinään nuo ei tunnu menevän alas), salaatinlehdet myös omalta kasvimaalta! :)
Perunoita, jauhelihakastiketta jossa sipulia, kukkakaalia juustokuorrutuksella.
Riisinuudeliwokkia ja grillattua broileria.
Kvinoakasvispihvejä, sitruuna-spelttirisottoa, raitha-kastike ja mansikka-vihersalaattia
Lasagne, melonisalaatti, viiniä. Jälkkärinä omenapiirakka jätskin kanssa. Ähky.
Uunilohta, tummaa pastaa ja pestoa.
Kebab on aivan kammottavaa. En voi ymmärtää, miten joku voi syödä, saatikka pitää siitä. Samaa kastia kuin maksalaatikko.
Makaronia (täysjyvä) ja jauhelihaa. Rajoitan lasten kasvisten saantia. Jään odottamaan alapeukkuja...
Kukkakaalimuusia ja uunimakkaraa.
Kreikkalaista fenkoli-sitruuna-kanaa ja riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Makaronia (täysjyvä) ja jauhelihaa. Rajoitan lasten kasvisten saantia. Jään odottamaan alapeukkuja...
Miksi rajoitat kasviksia?
Keltaista kanakeittoa, eli suurustettua kanakeittoa perunalla, myskikurpitsalla ja maissilla. Keltainen väri myös kurkumasta ja makua kookosöljystä.
Pari hampurilaista ja lohkoperunoita. Itse tehtynä tietty