Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (122)
Kesäkurpitsapaistosta. Lidlissä kesäkurpitsat 99 c/kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo muuten ikänä maistanut muikkuja.
Minä teen varmaan pitsaa. Ajattelin tehdä sellaista vanhanaikaista, paksupohjaista ja juusto päällimmäisenä jauhelihapitsaa vaihteeksi, sellaista jossa on ihan oma makunsa kylmänä syödessä.
Minäkin teen pizzaa! Tosin tällä kertaa kun yksin syömässä ni tekis mieli kokeilla tehä kasvispizzaa :)
Siis tälläistä sitä suomalaiset mättää? Ja palstalla sitten ihmetellään, että "syön normaalisti, mutta en laihdu". Pitsa ei ole normaalia...
Naudan sisäfilettä suikaleina ( ostettu -60% lihana ) papujen, paprikan , sipulin , herkkusienten ja minimaissien kanssa Hoisintyyppisessä kastikkeessa ja jasmiiniriisiä.
Antiloopin sisäfilepihvi ja kantarellikastike.
Tölkkipersekanaa:D
Eli kokonainen broisku istumaan puolikkaan oluen päälle ja uuniin..on hyvvää)) on vaan aika rietasta se siihen tunkea))..heeh
Grillattua ahventa ja uutta perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen varmaan pitsaa. Ajattelin tehdä sellaista vanhanaikaista, paksupohjaista ja juusto päällimmäisenä jauhelihapitsaa vaihteeksi, sellaista jossa on ihan oma makunsa kylmänä syödessä.
Minäkin teen pizzaa! Tosin tällä kertaa kun yksin syömässä ni tekis mieli kokeilla tehä kasvispizzaa :)
Siis tälläistä sitä suomalaiset mättää? Ja palstalla sitten ihmetellään, että "syön normaalisti, mutta en laihdu". Pitsa ei ole normaalia...
Meillä oli perunamuusia ja lihapullia.
Illalla teen pizzaa. Oikein paljon juustoa ja kinkkua. Itsetehty kastike
Ei laihduteta, vaikka syödään normaalisti
Alkuun hunajamelonia ja Parmankinkkua, pääruoaksi porsaan sisäfile ja tattirisotto. Jälkiruoaksi vaniljajäätelöä viimevuotisilla itsetehdyillä rommiluumuilla.
Vierailija kirjoitti:
Nuudeleita ja kalapuikkoja
Hmm. Musta tää on vähän erikoinen yhdistelmä, mutta tätä on näkynyt täällä ennenkin, vissiin ihan viime päivinä. Syötkö useinkin tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sun elämä ankeeta. Kerran viikossakaan ei voi syödä mitä sattuu... Enkä viitsi edes aloittaa siitä että sehän riippuu mitä siinä on...
Ajateltiin hakea pizzat naapurissa olevasta italialaisesta ravintolasta. Tai ehkä jäädään paikanpäälle syömään.
Mun tyttö oli tehnyt vegaanista kasvispastaa. Siinä oli soijasuikaleita, paprikaa, sipulia, valkosipulia (nämä ainakin siitä erotin) ja kaurakermaa. Ihan tajuttoman hyvää. Kiva syödä välillä vähän erilaista, kun itse hallitsen parhaiten liharuuat, joita tulee syötyä vähän liikaakin.
Paneroituja ahvenfileitä ja uusia perunoita. Jälkkäräiksi mansikka-mustikkarahkaa. Perunat, mansikat ja pensasmustikat omasta pihasta.
pitakebabia itse tehtyihin pitaleipiin (täytteenä kebabliha, salaatti/tomaatti/kurkku, valkosipulikastike ja kebabkastike)
Jälkiruuaksi kotitekoiset rusinapullat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole normaali. Et osaa lukea tai et hyväksy omahyväisenä ihmisenä lukemaasi. Lukiko otsikossa "Mitä syötte joka päivä ruuaksi"? Minä kun käsitin, että mitä tänään syödään? Voi hyvin olla niin, että sitä pitsaa suoraan helvetistä syödään vaikka kerran kk tjtn.
Ja meillä muusia ja jauhelihapihvejä (kaikki itse tehtynä ja naudan jauhelihaa) salaattia, tomaattia, kurkkua, papuja yms. Huomenna sitten taas ihan eri ruokaa, vaikka kalakeittoa. Ollaan muuten normaalipainoisia ja syödään tuota pitsaakin joskus.
Kiinankaali ja kesäkurpitsa näyttävät olevan kauden kasviksia, olivat 0,99 e/kilo.
Tekeillä wokki, jossa paljon kahta edellämainittua sekä ainakin sipulia, herkkusieniä ja tofua. Mies tekee itse hyvän soosin ja syödään varmaan munanuudeleiden kanssa. 😁
Lammassärää.