Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on tänään ruokana?

Vierailija
26.08.2017 |

Peukutetaan muiden ruokia :)!

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammassärää.

Vierailija
22/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsapaistosta. Lidlissä kesäkurpitsat 99 c/kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo muuten ikänä maistanut muikkuja.

Minä teen varmaan pitsaa. Ajattelin tehdä sellaista vanhanaikaista, paksupohjaista ja juusto päällimmäisenä jauhelihapitsaa vaihteeksi, sellaista jossa on ihan oma makunsa kylmänä syödessä.

Minäkin teen pizzaa! Tosin tällä kertaa kun yksin syömässä ni tekis mieli kokeilla tehä kasvispizzaa :)

Siis tälläistä sitä suomalaiset mättää? Ja palstalla sitten ihmetellään, että "syön normaalisti, mutta en laihdu". Pitsa ei ole normaalia...

Vierailija
24/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudan sisäfilettä suikaleina ( ostettu -60% lihana ) papujen, paprikan , sipulin , herkkusienten ja minimaissien kanssa Hoisintyyppisessä kastikkeessa ja jasmiiniriisiä.

Vierailija
25/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiloopin sisäfilepihvi ja kantarellikastike.

Vierailija
26/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkipersekanaa:D

Eli kokonainen broisku istumaan puolikkaan oluen päälle ja uuniin..on hyvvää)) on vaan aika rietasta se siihen tunkea))..heeh

Vierailija
27/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattua ahventa ja uutta perunaa.

Vierailija
28/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen varmaan pitsaa. Ajattelin tehdä sellaista vanhanaikaista, paksupohjaista ja juusto päällimmäisenä jauhelihapitsaa vaihteeksi, sellaista jossa on ihan oma makunsa kylmänä syödessä.

Minäkin teen pizzaa! Tosin tällä kertaa kun yksin syömässä ni tekis mieli kokeilla tehä kasvispizzaa :)

Siis tälläistä sitä suomalaiset mättää? Ja palstalla sitten ihmetellään, että "syön normaalisti, mutta en laihdu". Pitsa ei ole normaalia...

Meillä oli perunamuusia ja lihapullia.

Illalla teen pizzaa. Oikein paljon juustoa ja kinkkua. Itsetehty kastike

Ei laihduteta, vaikka syödään normaalisti

Vierailija
29/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun hunajamelonia ja Parmankinkkua, pääruoaksi porsaan sisäfile ja tattirisotto. Jälkiruoaksi vaniljajäätelöä viimevuotisilla itsetehdyillä rommiluumuilla.

Vierailija
30/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuudeleita ja kalapuikkoja

Hmm. Musta tää on vähän erikoinen yhdistelmä, mutta tätä on näkynyt täällä ennenkin, vissiin ihan viime päivinä. Syötkö useinkin tätä?

Vierailija
31/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaaligratiinia.

Vierailija
32/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sun elämä ankeeta. Kerran viikossakaan ei voi syödä mitä sattuu... Enkä viitsi edes aloittaa siitä että sehän riippuu mitä siinä on...

Vierailija
33/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin hakea pizzat naapurissa olevasta italialaisesta ravintolasta. Tai ehkä jäädään paikanpäälle syömään.

Vierailija
34/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö oli tehnyt vegaanista kasvispastaa. Siinä oli soijasuikaleita, paprikaa, sipulia, valkosipulia (nämä ainakin siitä erotin) ja kaurakermaa. Ihan tajuttoman hyvää. Kiva syödä välillä vähän erilaista, kun itse hallitsen parhaiten liharuuat, joita tulee syötyä vähän liikaakin.

Vierailija
35/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanahimmelihommelia

Vierailija
36/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne ja salaattia.

Vierailija
37/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneroituja ahvenfileitä ja uusia perunoita. Jälkkäräiksi mansikka-mustikkarahkaa. Perunat, mansikat ja pensasmustikat omasta pihasta.

Vierailija
38/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitakebabia itse tehtyihin pitaleipiin (täytteenä kebabliha, salaatti/tomaatti/kurkku, valkosipulikastike ja kebabkastike)

Jälkiruuaksi kotitekoiset rusinapullat

Vierailija
39/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole normaali. Et osaa lukea tai et hyväksy omahyväisenä ihmisenä lukemaasi. Lukiko otsikossa "Mitä syötte joka päivä ruuaksi"? Minä kun käsitin, että mitä tänään syödään? Voi hyvin olla niin, että sitä pitsaa suoraan helvetistä syödään vaikka kerran kk tjtn.

Ja meillä muusia ja jauhelihapihvejä (kaikki itse tehtynä ja naudan jauhelihaa) salaattia, tomaattia, kurkkua, papuja yms. Huomenna sitten taas ihan eri ruokaa, vaikka kalakeittoa. Ollaan muuten normaalipainoisia ja syödään tuota pitsaakin joskus.

Vierailija
40/122 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinankaali ja kesäkurpitsa näyttävät olevan kauden kasviksia, olivat 0,99 e/kilo.

Tekeillä wokki, jossa paljon kahta edellämainittua sekä ainakin sipulia, herkkusieniä ja tofua. Mies tekee itse hyvän soosin ja syödään varmaan munanuudeleiden kanssa. 😁