Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (122)
Kukkakaalisosekeittoa ja itsetehtyjä pikkupitsoja.
200g makaronilaatikkoa ja myöhemmin raikkaita voileipiä!
Ei vaan, oikeasti...Herburgerin Arizona-hampurilaiset (muuttostressiä) ja illalla jotakin terveellisempää...salattia?
Lounaaksi oli kanansiipiä ja uusia perunoita.
Illalla uunipaprikat, joissa täytteenä herkkusieni/sipuli/grillibroilerkoipi/basmatiriisi/chilijuusto/mausteet, emmentalmozarellajuustoraastekuorrutus
Eilistä makaronilaatikkoa ja tänään tehtyä salaattia.
Grillattua lohta (hyvää) ja uunitettua parsakaalia (noh, terveellistä...)
Kanakeittoa (porkkanaa, lanttua, sipulia, myskikurpitsaa, kiinankaalia). Nam tehnyt koko viikon mieli. Leffan kanssa syödään itsetehtyjä kinuskipoppareita.
Ankkaa (lidlin pakastimesta) ja sen kanssa uunissa paahdettuja palsternakkoja
Kalkkunan fileeleikkeitä, höyrytettyä bataattia ja kreikkalainen salaatti.
Paistettua lohimedaljonkia, kanttarellikastiketta kun ihme kyllä sattui löytymään hyvä apaja, keitetty peruna voilla ja tuoreella tillillä ja sitten mummonkurkkuja. Jälkkäriksi ostettiin mansikkaleivos. Illalla uuniin menee HUI APUA KAMALAA pakastepizza ja vielä pahempaa on luvassa...lisäämme päälle vielä juustoraastetta.
Huvittavaa että jotkut jaksaa vouhottaa muiden syömisistä. Nyt on piru vieköön lauantai joten annetaanko kaikkien syödä ja herkutella ihan miten huvittaa? No jos joku itseään haluaa muiden syömisellä pönkittää niin onnea vaan.
Spagettia,kanaa ja pekonia kermaisessa kastikkeessa kananmunan sekä kasvisten kanssa,jälkiruokana rahkaa...Ja Sitten Salille!
Hernekeittoa, jälkiruokana jogurttia. Kahvin kanssa salaattia, munaa ja makkaraa.
Illalla viinirypäleitä.
Itse tehtyä pizzaa pellillinen. Riittää huomiseksikin. Kyytipoikana salaattia, mies juo oluen, minä punkkua. Ja kamalaa, taapero söi myös sitä pizzaa ja sai juomaksi pillimehun. Herkkulauantai tänään meillä.
jepsjeps kirjoitti:
Spagettia,kanaa ja pekonia kermaisessa kastikkeessa kananmunan sekä kasvisten kanssa,jälkiruokana rahkaa...Ja Sitten Salille!
Onko tässä kananmuna raakana, keitettynä vai paistettuna?
Lämmintä kättä, eikä olla kannibalisteja.. Onpa monilla hyvät menuut vai hyvä mielikuvitus? Ja ennenkun alatte pommittaa niillä v-un alapeukuilla ja muilla jutuilla niin sanon vaan sen verran että ruokajutuista ei voi kiistellä, kukin tykkää tavallaan niinkun se koirakin sillon aikanaan tuumas kun muniansa nuoli ettei makuasioista sovi kiistellä.. Ihmettelen vaan kun olen näitä ketjuja lukenut niin minkä takia tää ruokapuoli on saanut ihmiset niin raivon partaalle??
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä kättä, eikä olla kannibalisteja.. Onpa monilla hyvät menuut vai hyvä mielikuvitus? Ja ennenkun alatte pommittaa niillä v-un alapeukuilla ja muilla jutuilla niin sanon vaan sen verran että ruokajutuista ei voi kiistellä, kukin tykkää tavallaan niinkun se koirakin sillon aikanaan tuumas kun muniansa nuoli ettei makuasioista sovi kiistellä.. Ihmettelen vaan kun olen näitä ketjuja lukenut niin minkä takia tää ruokapuoli on saanut ihmiset niin raivon partaalle??
No meillä tykätään vaan viikonloppuna syödä vähän parempaa kuin arkena ja herkuttelu kuuluu erityisesti lauantaihin. Kyllä arkena vedellään ihan kalapuikkoja ja pussimuusia mutta kun on aikaa niin miksi ei laittaisi jotain mistä tykkää?
Up täältä saa hyviä ruokavinkkejä!
Syötiin paistettua lohta / uunijuureksia ja lisänä oli tilli-kermaviiliksatike. Yllätyin miten hyvin juureksen upposivat meidän 2-4 vuotiaille kun aiemmin eivät ole kauhean hyvin maistuneet.
Grillattiin kanaa ja ribsejä, vihanneksia (kesäkurpitsaa, porkkanaa, sipulia, paprikaa, bataattia) fetan kanssa lisäksi vielä ranskalaisia
Tein pitkästä aikaa vietnamilaisia kesärullia ja niille pari kastiketta. Oon yksin kotona viikonlopun (ihanaa 🤗), mies ei noista niin piittaa. Maistui erinomaisen hyvältä, tein rullia sekä lohi- että katkaraputäytteisinä, ja rapsakkaa bisseä kyytipojaksi :) Oi onnea! Kohta Netflixin kimppuun, kunhan ruoka vähän laskeutuu...