Mitä teillä on tänään ruokana?
Kommentit (122)
Perunavuokaa, joka sis lisäksi porkkanaa, sipulia, juustoraastetta ja ruokakermaa hieman, grillitassuja ja salaatti, jossa kreikkalaistyylistä juustoa. Kuntosalikäynnin jlk maistui taivaalliselta.
Kesäkeittoa tuoreista kotimaisista kasviksista. Niin namia ja terveellistä.
Haudutin eilen Julia Childin ohjeella sipulikeiton valmiiksi ja annoin sen maustua yön yli. Tänään sitten lounaaksi sitä paahdetun leivän ja sulatetun juuston kanssa. Päivällistä ei ole kun menemme rippijuhliin.
Paistan pannulla eilisen karjalanpaistin jämät lantun ja perunoiden kanssa, sipulia sekaan myös.
Jauhemaksapihvejä ja perunamuusia. Illaksi teen itsetehtyjä gluteenittomia sämpylöitä ja hummusta.
Eilen oli grillattua karitsan paahtopaistia ja valkosipulikermaperunoita. Juomaksi punkkua. Salaattia en jaksanut tehdä, se tulee jo korvista ulos.
Tänään tillilihaa kun sattumoisin löyty vasikkaa. Lisäksi keitettyä perunaa sekä salaattia jos siis jaksan tehdä.
Sivulla 3 on kaksi vegaanista ruokaa, alapeukkuja keskimääräistä enemmän. Enemmän kuin pakastepizzalla.
Miksi?
Tänään on joku pestokanaspagettikastike...seuraan revin mozzarellaa ja basilikaa. Muotoutunee lopulliseen olemukseen valmistettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sivulla 3 on kaksi vegaanista ruokaa, alapeukkuja keskimääräistä enemmän. Enemmän kuin pakastepizzalla.
Miksi?
Ehkä eivät lukijoiden korviin ole kuulostanut yhtä hyvältä kuin muut ruuat. Itse ainakin olen peukuttanut hyvältä vaikuttavia tai huvittavia :)
Ostin 1,5kg porsaankyljyksiä eli niitä on tänään kera pehmeäksi haudutetun karamellisoituneen sipulirenkaan ja porkkanan plus keitinperunoita tai muusi ja fetavihersalaatti sitruunaisella kastikkeella.
Iltapalaksi uunissa on tulossa "maailman paras kinkkupiirakka" ja herkuksi toscapullat.
Katkarapukeitto. Tää on niin hyvää ja ihanan (sopivan) tulista. Liian harvoin tulee tehtyä. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ehkä eivät lukijoiden korviin ole kuulostanut yhtä hyvältä kuin muut ruuat. Itse ainakin olen peukuttanut hyvältä vaikuttavia tai huvittavia :)
Niin, mutta miksi pitää alapeukuttaa? Emmä nyt muutenkaan ymmärrä miksi se wokki olisi yhtään sen parempi kanalla kuin tofulla. Tai pasta normikermalla kuin kaurakermalla.
Kyyhkyn rintaa, kantarellikastiketta ja perunamuusia sekä uunijuureksia. Hintaa 0€👌
Pari kontillista valkosipulia. Olen valkosipuli tappaja.
Tuorepastaa, savulohta, parmesania, tiikerirapuja
Syötiin uunissa paistettu kukkakaali, kanapihvit ja pippurikastiketta. Lisukkeeksi salaattia :)