Apteekeissa ei saa enää asioida rauhassa
Jo jonkin aikaa sitten meni kertaheitolla meininki kaikissa apteekeissa sellaiseksi, että hyvä kun ehdit ovesta sisään, kun jo tullaan kysymään että voidaanko auttaa. Ei siinä mitään, mutta kun joka ikinen siellä hyllyjen välissä häärivä farmaseutti tai mikä onkaan tulee utelemaan täysin saman asian. Ei ole harvinaista että joudun tyyliin neljä kertaa kertomaan että ei kiitos, tulen kyllä kysymään sitten jos jotakin ei meinaa löytyä. Kyllä on alkanut rasittaa tämä. Noiden utelijoiden takia menee omat pasmat sekaisin, eikä meinaa muistaa että mitä sitä pitikään sieltä seuraavaksi etsiä.
Ja sekin, jos vaikka sitten vastaa vaikka, että missäköhän teillä on tyyliin maitohappobakteerit, niin voi jessus sitä pälpätystä kun kaikki mahdolliset valmisteet siinä sitten pitää esitellä, vaikka halusin ihan vaan sen tietyn sieltä hyllystä, juuri sen mitä olin tullut hakemaankin.
Ylipäätään kun menen apteekkiin, en välitä höpötellä ostoksistani siellä kenenkään kanssa, ellei minulla sitten nimenomaan ole jotakin kysyttävää. Kukapa ei tahtoisi ostaa tyyliin peräpukamavoiteensa summuut ilman turhaa kalabaliikkia? Sissus!
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Olen apteekissa töissä, kauppakeskusapteekissa, ja voin saanoa, että ongelma, josta tässä valitetaan on hyvin pienen asiakasmäärän ongelma. Koska tästä on valitettu palstalla ennenkin, ja aloin tarkkailla asiaa omassa apteekissani, jossa olen töissä. Niin melkein kukaan asiakas ei käyttäydy tässä mainitulla tavalla, että ahdistuisi, kun apua tarjotaan, vaan se on heille luonnollinen osa apteekissa käyntiä. Joskus joku nuori aikuinen käyttäytyy kuin täällä, eli selkeästi ottaa vittuiluna avuntajouksen ja koittaa jotenkin olemalla töykeä mielestään "tehokkaammin" torjua kysymykseni, voinko auttaa, mutta saa hänkin jäädä rauhaan, koska mä teen ihan vain työtäni, en ole sinusta henkilökohtaisesti kiinnostunut. Joten jos sulle on parempi, että katselet, niin osuuteni on hoidettu. Mutta meillä ei onneksi olekaan (ainakaan vielä) painostettu väkisin palvelemaan kaikkia, en tiedä onko jossain toimittu niin.
Koska lääkelakihan velvoittaa varmistumaan siitä, että asiakas on selvillä ostamansa lääkkeen oikeasta ja turvallisesta käytöstä, sen takia siellä hyllyjenkin välissä koitetaan katsoa, ettei asiakkaa ihan omin päin ostaisi lääkkeitä. Näin se vaan menee, valittakaa päättäjille, jos sellainen häiritsee.
Jos koette vaivanne liian intiimiksi, niin sillehän ei apteekki oikein voi mitään. Meillä en ole ainakaan havainnut tällaista juuri koskaan.
Minä voin vastata, että olen hieman yli 40v ja olen huomannut tämän ongelman mistä täällä valitetaan. Vielä 5-10 vuotta sitten sai apteekissa katsella rauhassa, löysinkin hyviä kosmetiikkatuotteita, perusvoiteita, vitamiineja, tuotteita lemmikkieläimille ym ym
Nykyään kun menee apteekkiin joku tulee kysymään "mitä etsitte" ja kun kerron mitä, esitellään yksi tai kaksi tuotetta, valitse näistä, närkästytään kun kysyn että mites tuo tuote tuolla. Kun sitten valitsen jonkun tuotteen, "tule tähän kassalle, minä voin ottaa maksun" kun kerron että olisin halunnut katsella vielä kuuluu kysymys "minkälaista" ja kun yritän sanoa, että ihan vaan katselen, niin apteekin työntekijä seuraa minua. Kun pysähdyn vaikka vitamiinihyllylle, alkaa selostus tuotteista, kun sanon että katsoin vaan ja siirryn lemmikkiisastolle, alkaa kysely, "mikä lemmikki teillä on, minkälaista etsit" niin yritä siinä selittää että katselen vaan onko jotain uusia tuotteita tai mitä on valikoimassa, alkaa taas luento tuotteista.
Ja joissakin apteekeissa se on tuollaista, ihan liioittelematta, mutta onneksi on vielä jokunen apteekki jossa ymmärretään jättää asiakas ihan "vaan katselemaan", kun näin sanoo. Ja apua saa sitten jos tarvitsee, kysymällä.
Ilmeisesti teidän apteekki kuuluu näihin järkeviin apteekkeihin, mut toisissa apteekeissa ei todella voi katsella eikä ostaa kun yhden tuotteen kerrallaan, ainakaan ilman vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä ap sanoi, ja siihen päälle ärsyttää vielä se kun ne yrittävät aina tarjota sitä kalleinta vaihtoehtoa käsikauppalääkeistä, ja ne halvemmat vaihtoehdot on piilotettu johonkin laatikkoon hyllyjen alle.
Apteekeissa on eroa. Käsikauppalääkkeiden hinnat vaihtelevat apteekista riippuen.
En ymmärrä miten apteekeilla on monopoli käsikauppalääkkeisiin. Hinnat halpenis huomattavasti jos niitä saisi ruokakaupoista. Se on kukkua että on turvallisempaa ostaa apteekista. Ei siellä suinkaan aina olla kysymässä mitään ja tuotteet omilla hyllyillään . Voihan asiakas ostaa useimmasta apteekista jos niin haluaa ja sitä ei voi mitenkään kontrolloida.Lääkkeiden, niin resepti- kuin itsehoitolääkkeiden hinnat ovat Suomen jokaisessa apteekissa samat. Hinnat tulevat lääketaksasta (Valtioneuvoston asetus lääketaksasta 713/2013). Apteekit eivät päätä lääkkeiden hinnoista todellakaan itse. Hintamekanismi tulee Lääkkeiden hintalautakunnan kautta, joka kuuluu sosiaali- ja terveysministeriön alaisuuteen.
Niitä hintoja muutetaan aina välillä, niinkun muissakin kaupoissa, aiheuttaisiko tämä ihmisille sen ajatuksen että esim se burana on halvempaa toisessa apteekissa kun toisessa. Apteekkien hinnat vaan on ehtineet muuttua, ja hinta oli siksi eri silloin kun osti sen toisesta apteekista. Vaikka oikeasti se hinta on sama kaikkialla ja muuttunut kaikissa apteekeissa.
Ihmisten muistikin on ihan mitä sattuu. Äskettäin jonkun mielestä Panadol Forte 1g 15 tabletia oli ollut pienemmässä apteekissa yli 9 euroa, kun se meillä on sen mitä sen nyt on 7 ja puoli suunnilleen. Sanoin, että on se hinta ollut sama siellä toisessakin apteekissa.
Se vaan, kun eihän Panadol Fortessa hinta ole muuttunut herran aikoihin tässä. Todella pitkään ollut sama. Eikä se nyt ainakaan 9:stä eurosta laskisi alemmas.Myös se sekoittaa ehkä, kun on eri pakkauskokoja? Itse oon joskus hämääntynyt kun samaa vaikuttavaa ainetta sisältävä toinen tuote maksaa esim 4€ toinen 5,5€, sit tajunnut että toisessa on 10kpl ja toisessa 20kpl. Senkin takia haluaisin rauhassa tutkia hintaa ja pakkauskokoja.
Vaikuttavan aineen pitoisuus 2,5% tai 5% näkyy myös hinnassa.
Minä olen varmaan näkymätön, koska yleensä en löydä ketään auttamaan apteekeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen apteekissa töissä, kauppakeskusapteekissa, ja voin saanoa, että ongelma, josta tässä valitetaan on hyvin pienen asiakasmäärän ongelma. Koska tästä on valitettu palstalla ennenkin, ja aloin tarkkailla asiaa omassa apteekissani, jossa olen töissä. Niin melkein kukaan asiakas ei käyttäydy tässä mainitulla tavalla, että ahdistuisi, kun apua tarjotaan, vaan se on heille luonnollinen osa apteekissa käyntiä. Joskus joku nuori aikuinen käyttäytyy kuin täällä, eli selkeästi ottaa vittuiluna avuntajouksen ja koittaa jotenkin olemalla töykeä mielestään "tehokkaammin" torjua kysymykseni, voinko auttaa, mutta saa hänkin jäädä rauhaan, koska mä teen ihan vain työtäni, en ole sinusta henkilökohtaisesti kiinnostunut. Joten jos sulle on parempi, että katselet, niin osuuteni on hoidettu. Mutta meillä ei onneksi olekaan (ainakaan vielä) painostettu väkisin palvelemaan kaikkia, en tiedä onko jossain toimittu niin.
Koska lääkelakihan velvoittaa varmistumaan siitä, että asiakas on selvillä ostamansa lääkkeen oikeasta ja turvallisesta käytöstä, sen takia siellä hyllyjenkin välissä koitetaan katsoa, ettei asiakkaa ihan omin päin ostaisi lääkkeitä. Näin se vaan menee, valittakaa päättäjille, jos sellainen häiritsee.
Jos koette vaivanne liian intiimiksi, niin sillehän ei apteekki oikein voi mitään. Meillä en ole ainakaan havainnut tällaista juuri koskaan.Minä voin vastata, että olen hieman yli 40v ja olen huomannut tämän ongelman mistä täällä valitetaan. Vielä 5-10 vuotta sitten sai apteekissa katsella rauhassa, löysinkin hyviä kosmetiikkatuotteita, perusvoiteita, vitamiineja, tuotteita lemmikkieläimille ym ym
Nykyään kun menee apteekkiin joku tulee kysymään "mitä etsitte" ja kun kerron mitä, esitellään yksi tai kaksi tuotetta, valitse näistä, närkästytään kun kysyn että mites tuo tuote tuolla. Kun sitten valitsen jonkun tuotteen, "tule tähän kassalle, minä voin ottaa maksun" kun kerron että olisin halunnut katsella vielä kuuluu kysymys "minkälaista" ja kun yritän sanoa, että ihan vaan katselen, niin apteekin työntekijä seuraa minua. Kun pysähdyn vaikka vitamiinihyllylle, alkaa selostus tuotteista, kun sanon että katsoin vaan ja siirryn lemmikkiisastolle, alkaa kysely, "mikä lemmikki teillä on, minkälaista etsit" niin yritä siinä selittää että katselen vaan onko jotain uusia tuotteita tai mitä on valikoimassa, alkaa taas luento tuotteista.
Ja joissakin apteekeissa se on tuollaista, ihan liioittelematta, mutta onneksi on vielä jokunen apteekki jossa ymmärretään jättää asiakas ihan "vaan katselemaan", kun näin sanoo. Ja apua saa sitten jos tarvitsee, kysymällä.
Ilmeisesti teidän apteekki kuuluu näihin järkeviin apteekkeihin, mut toisissa apteekeissa ei todella voi katsella eikä ostaa kun yhden tuotteen kerrallaan, ainakaan ilman vänkäämistä.
Okei, ymmärrän kyllä. Ja siis kyllä mä uskon, että on apteekkeja, joissa ei asiakasta jätetä rauhaan, se on jo paha, jos ei pyynnöstäkään jätetä. Tekisin vaikka nimettömän valituksen, koska eihän sellaisesta ole kiva nimellään sanoa, (tai miksei aivan hyvin voi myöskin), mutta siis valittakaa siitä, että teitä ei jätetty pyynnöstäkään rauhaan JA mainitkaa samalla, että teille kuitenkin tarjottin mahdollisuus tulla kysymään, jos jokin askarrutti, niin näin ei apteekki vain ajattele, että ette ymmärrä, että ette ymmärrä, miksi he neuvoja tarjoilevat.
ÄH, anteeksi, tuo että ette ymmärrä tuli vahingossa kahteen kertaan!
185
Vierailija kirjoitti:
Jos koette vaivanne liian intiimiksi, niin sillehän ei apteekki oikein voi mitään. Meillä en ole ainakaan havainnut tällaista juuri koskaan.
Pakko kysyä, mikä lääke on käsivoide, perusvoide, luomiväri, kuumemittari, laastari, lemmikkien lisäravinne? Ehkä lähinnä lääkettä tuo lisäravinne, mutta osaan lukea annosteluohjeen itse ja sen sopiiko se mille eläimille.
Eikö olisi fiksumpaa kassalla neuvoa jos olen valinnut buranaa, tai jos kysyn neuvoa. Ja jättää "kiitos, mutta katselen vain" asiakkaat rauhaan.
Moni ostaa (tai paremminkin ostaisi) apteekista muutakin kun lääkkeitä jos vaan rauhassa saisi valita.
Niin, oli se kätevää, silloin kun vielä sai rauhassa apteekeissa katsella ja tutkiskella - huomasi mitä kaikkea on saatavilla, ja usein yleensä huomasikin myöhemmin tarvitsevansa niitä tuotteita, mitä oli huomannut apteekissa olevan, helpottamaan kaikenlaisia pieniä arkielämän vaivoja ja onkelmia. Tiedä kuinka monta hyödyllistä tuotetta minulta nykyään jääkään bongaamatta, kun apteekista on aina vaan kiire pois nykyään. Monet eteen tulevat ongelmat on sellaisia, ettei tule edes ajatelleeksi, että oisko niihin apteekista apu tarjolla, jos ei ole siellä sellaisia välineitä/valmisteita huomannut - ja niinpä tulee elettyä sen vaivansa kanssa kun ei tiedä että siihen olisi ehkä helpotus tiedossa apteekissa. Neuvoahan siellä ei kannata kauheasti kysyä, myydä vaan haluavat vaikka kynnysmaton jos muuta ei onnistu, ja kauhee kalabaliikki vaan kysymyksistä, ja lisää henkilökuntaa siihen kailottamaan ympärille - ilman että vastaus löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ahdista "asiakaspalvelu", mutta kyllä se ottaa päähän kun ei saa olla rauhassa. Mutta en minä sitä sinulle tuo ilmi, vastaan uteluusi kohteliaasti, vaikka sisällä kiehuukin. Uskon, että suurin osa suomalaisista toimii juuri näin, nielemme kiukkumme ja olemme päälle päin asiallisesti. Sinä et osaa lukea ihmisiä ja kuvittelet että kaikki ovat niin kovin tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä ap sanoi, ja siihen päälle ärsyttää vielä se kun ne yrittävät aina tarjota sitä kalleinta vaihtoehtoa käsikauppalääkeistä, ja ne halvemmat vaihtoehdot on piilotettu johonkin laatikkoon hyllyjen alle.
Apteekeissa on eroa. Käsikauppalääkkeiden hinnat vaihtelevat apteekista riippuen.
En ymmärrä miten apteekeilla on monopoli käsikauppalääkkeisiin. Hinnat halpenis huomattavasti jos niitä saisi ruokakaupoista. Se on kukkua että on turvallisempaa ostaa apteekista. Ei siellä suinkaan aina olla kysymässä mitään ja tuotteet omilla hyllyillään . Voihan asiakas ostaa useimmasta apteekista jos niin haluaa ja sitä ei voi mitenkään kontrolloida.Lääkkeiden, niin resepti- kuin itsehoitolääkkeiden hinnat ovat Suomen jokaisessa apteekissa samat. Hinnat tulevat lääketaksasta (Valtioneuvoston asetus lääketaksasta 713/2013). Apteekit eivät päätä lääkkeiden hinnoista todellakaan itse. Hintamekanismi tulee Lääkkeiden hintalautakunnan kautta, joka kuuluu sosiaali- ja terveysministeriön alaisuuteen.
Niitä hintoja muutetaan aina välillä, niinkun muissakin kaupoissa, aiheuttaisiko tämä ihmisille sen ajatuksen että esim se burana on halvempaa toisessa apteekissa kun toisessa. Apteekkien hinnat vaan on ehtineet muuttua, ja hinta oli siksi eri silloin kun osti sen toisesta apteekista. Vaikka oikeasti se hinta on sama kaikkialla ja muuttunut kaikissa apteekeissa.
Ihmisten muistikin on ihan mitä sattuu. Äskettäin jonkun mielestä Panadol Forte 1g 15 tabletia oli ollut pienemmässä apteekissa yli 9 euroa, kun se meillä on sen mitä sen nyt on 7 ja puoli suunnilleen. Sanoin, että on se hinta ollut sama siellä toisessakin apteekissa.
Se vaan, kun eihän Panadol Fortessa hinta ole muuttunut herran aikoihin tässä. Todella pitkään ollut sama. Eikä se nyt ainakaan 9:stä eurosta laskisi alemmas.Myös se sekoittaa ehkä, kun on eri pakkauskokoja? Itse oon joskus hämääntynyt kun samaa vaikuttavaa ainetta sisältävä toinen tuote maksaa esim 4€ toinen 5,5€, sit tajunnut että toisessa on 10kpl ja toisessa 20kpl. Senkin takia haluaisin rauhassa tutkia hintaa ja pakkauskokoja.
Vaikuttavan aineen pitoisuus 2,5% tai 5% näkyy myös hinnassa.
Niin, tuokin vielä. Juuri tuon takia haluaisin katsella rauhassa.
Mut nykyään tuntuu, että asiakkalle annetaan/esitellään kaksi vaihtoehtoa, koska silloinhan asiakas valitsee toisen.
Perus psykologiaa. Liian monta vaihtoehtoa saa ehkä asiakkaan jättämään tuotteen ostamatta, samoin jos esitellään vain yksi, mutta kahdesta vaihtoehdosta asiakas valitsee toisen. Ja sitten kassalle heti, ettei asiakas vaan peru tai vaihda ostostaan.
Surullista, sillä ennen tätä "palvelua" olisin kierrellyt ja ostanut suurella todennäköisyydellä myös jotakin muuta.
Tää on niin herttaisen yksinkertaista, kun luullaan, että apteekit määrittelee ne lääkkeiden hinnat. Eirasta utsjoelle asti lääkkeet ovat samanhintaisia jokaisessa apteekissa ja nämä hinnat päättää fimea eivät suinkaan apteekkarit. Kannattaa olla hiljaa jos ei tiedä mistä puhuu.[/quote]
Oletan että olet se apteekin työntekijä, joka täällä vinkuu joka toisessa viestissä. Jos kokemus apteekissa asioinnista on näin yleisesti näin huono, niin eikö sinun silloin kannattaisi ottaa siitä opiksesi? Näytä tämä ketju vaikka työnantajallesi ja tehkää asialle yhdessä jotain.[/quote]
Eri apteekeissa on myynnissä eri tuotemerkkejä, erilaisia pakkauskokoja ja vahvuuksia. Niillä on kaikilla hintaeroja. Hintavertailua ei tee tarpeettomaksi se, että hintalautakunta on määritellyt yhdelle tuotteelle yhden tietyn hinnan. Urpo.
Kyllä on aikoihin pahin liioitteluketju mitä olen lukenut.
Tai sitten kaikki superherkät tyypit liikkeellä.
Pysähdyin katsomaan mitä yövoidetta ostaisin. Siihen tuli palvelualtis en katsonut onko farmaseutti. Pyörittelin eri vaihtoehtoja ja välillä katoin muita tuotteita siinä. Meni siinä aikaa varmaan 15 min. Lähti palvelemaan toista asiakasta. Lopuksi en ostanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koette vaivanne liian intiimiksi, niin sillehän ei apteekki oikein voi mitään. Meillä en ole ainakaan havainnut tällaista juuri koskaan.Minua ei ahdista "asiakaspalvelu", mutta kyllä se ottaa päähän kun ei saa olla rauhassa. Mutta en minä sitä sinulle tuo ilmi, vastaan uteluusi kohteliaasti, vaikka sisällä kiehuukin. Uskon, että suurin osa suomalaisista toimii juuri näin, nielemme kiukkumme ja olemme päälle päin asiallisesti. Sinä et osaa lukea ihmisiä ja kuvittelet että kaikki ovat niin kovin tyytyväisiä.
Näin juuri. Ihan kohteliaisuussyistä me hymyillään ystävällisesti kun sanotaan, että löysinkin jo mitä olin hakemassa, ja sitten yritetään rynnätä juoksuvauhtia vielä toiselle hyllylle hakemaan jotakin ennen kuin "asiakaspalvelija" ehtii perässä, ja sitten kassalle selittämään, ettei ole uniikkikorttia enkä aio hankkiakaan.
Itseäni huvitti tietyllä tapaa myös kaksi nuorta tyttöä, joilta menin kysymään olisivatko apua tarvinneet, kun näyttivät neuvottomilta. Tiuskaisivat nopeasti että EI TARVITA. No sanoin että selvä, kysykää vain jos tarvitsette. No aikansa apteekissa kiertelivät ja haahuilivat, kunnes toinen tuli kysymään häntä koipien välissä että tarvitsee jälkiehkäisyä. No niin, on mielestäni hyvä että uskaltaa kysyä apua avuntarjouksen torjumisen jälkeenkin. Mietin vain että luulivatko tytöt että apteekissa jälkiehkäisyt ovat aitiopaikalla josta sen voi vain napata matkaansa ettei tarvitse farmaseuttia kohdata. Muuta eivät ostaneet.
Kuten täällä on moni muukin sanonut, niin aina se seuraan tuppautuva tyyppi tuputtaa just sitä kalleinta tuotetta, ihan kuin niitä muita ei olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koette vaivanne liian intiimiksi, niin sillehän ei apteekki oikein voi mitään. Meillä en ole ainakaan havainnut tällaista juuri koskaan.Minua ei ahdista "asiakaspalvelu", mutta kyllä se ottaa päähän kun ei saa olla rauhassa. Mutta en minä sitä sinulle tuo ilmi, vastaan uteluusi kohteliaasti, vaikka sisällä kiehuukin. Uskon, että suurin osa suomalaisista toimii juuri näin, nielemme kiukkumme ja olemme päälle päin asiallisesti. Sinä et osaa lukea ihmisiä ja kuvittelet että kaikki ovat niin kovin tyytyväisiä.
Näin juuri. Ihan kohteliaisuussyistä me hymyillään ystävällisesti kun sanotaan, että löysinkin jo mitä olin hakemassa, ja sitten yritetään rynnätä juoksuvauhtia vielä toiselle hyllylle hakemaan jotakin ennen kuin "asiakaspalvelija" ehtii perässä, ja sitten kassalle selittämään, ettei ole uniikkikorttia enkä aio hankkiakaan.
Tämä. Muistelisin että ennen tätä muuta häiriköintiä alkoi just tuo kanta-asiakkuuskortin tuputus joka hemmetin apteekissa. Nopeimmin pääsi eroon kun pyys esitteen mukaan että voi kotona tutkia " kun nyt on vähän kiire". Nykyään tuo kortintuputus on onneksi vähentynyt sentään. Ja sitäkin tuputaan sentään vaan se yks kerta per asiointi, ei kolmea kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu. En viitsi montaa kertaa alkaa jankuttaa että mä olisin vielä halunnut kierrellä ja katsella. En tarvitse asiajaspalvelijaa vertailemaan ja esittelemään kosmetiikkaosastolle ja olemaan turhautunut kun en ota sitä ensimmäistä esiteltyä tuotetta, hinta 58€
Enemmän on ongelma täällä, että noita ei ole tarpeeksi, kun on kysyttävää. Lisäksi jossakin pikkukylässä ei ole kiva reseptiasioidessa supista edes hiljaa, että otan vain tuon noista määrätyistä. Sitten farmaseutti huutaa isoon ääneen, että olisi täällä näitäkin, mites ne? Saavat kaikki tietää toisten vaivat.
Vierailija kirjoitti:
Kuten täällä on moni muukin sanonut, niin aina se seuraan tuppautuva tyyppi tuputtaa just sitä kalleinta tuotetta, ihan kuin niitä muita ei olisi olemassakaan.
Kannattaa kysyä heti alkuun, että mikä näistä vastaavista on se halvin?
Ja sama on kaikissa Alkoissakin. Sekunninkin katselee viinejä, ollaan jo heti kysymässä tarviiko apua!