Mun miesystävällä on vuoden 2017 Audi A5
Se on coupe. Sen kyydissä on ihanaa matkustaa. On mukava kyyti ja tosi turvallisen tuntuinen. 😊
Millä autolla teidän miehenne teitä kuljettavat?
Kommentit (65)
Onko myös 2017 valmistunut 400 neliön omakotitalo Eirassa? Sellsinen on todella turvallinen. Mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Uudenkarhea bmw x6, sain valita mikä otetaan niin päädyimme hakemaan Saksasta kyseisen auton. Kyllä ei parempaa autoa löydy, vielä niin kaunis tuo vuoden 2017 malli.
Katumaasturi jossa pienet tilat eli sinänsä vähän järjetön.
Taidat olla aika nuori vielä tai muuten elämänkokemusta vailla. Joskus vielä tajuat ettei autot tai maallinen ole kovinkaan tärkeää.
Kuljetan ihan itse itseäni. -07 Chrysler 300C.
Jaaha, luit sitten jutun Audi-kuskeista. Hohhoijaa.
Mun miesystävällä on vuoden 1994 Opel Astra farkku, luotettavasti ja turvallisesti kuljettanut elämäni suurinta rakkautta jo uskomattomat yli 500 000 km <3
Vierailija kirjoitti:
Onko myös 2017 valmistunut 400 neliön omakotitalo Eirassa? Sellsinen on todella turvallinen. Mulla on.
Ei ole. Omistusasunto tosin on Helsingin keskustasta, mutta ei noin isoa.
Ap
Meilläkin on Audi! Audi 80 vm 1985 ja aina on perille vienyt.
Miesystäväni kuljettaa minua bussilla. Itse kuljetan meitä cliolla, vuosimallia -15.
Mun miehellä on vain fillari. Se oli ihan köyhä kun tavattiin. Mulla Peugeot. Olen oikein tyytyväinen molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika nuori vielä tai muuten elämänkokemusta vailla. Joskus vielä tajuat ettei autot tai maallinen ole kovinkaan tärkeää.
On ne tärkeitä tässä elämänvaiheessa. Sitten kun mä olen yhtä vanha kuin sä, niin ehkä ne ei enää silloin ole kovin tärkeitä. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et sitten ymmärtänyt sarkasmia...Eli kovin nuori taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudenkarhea bmw x6, sain valita mikä otetaan niin päädyimme hakemaan Saksasta kyseisen auton. Kyllä ei parempaa autoa löydy, vielä niin kaunis tuo vuoden 2017 malli.
Huono auto kaikkeen muuhun paitsi naapureille leveilyyn. Perus munanjatke siis.
Ei sillä ole enää autoa, eikä enää ole mullakaan. Me ei ole tavattu nyt puoleen vuoteen kun on niin pitkä välimatka :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin olen, ja se on ihanaa! Kaikki hyvä vielä edessä päin. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No, jos on ihanaa olla naiivi ja nauttia siitä yksinkertaisen ihmisen elämästä, niin mikäs siinä;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No, jos on ihanaa olla naiivi ja nauttia siitä yksinkertaisen ihmisen elämästä, niin mikäs siinä;)
Mä en alennu näpäyttelemään sulle. *pus* 😊
Ap
Apua, ehta AUDImies! Jätä se sika! Juokse karkuun kun vielä voit koska se tulee aina valitsemaan autonsa ennen sua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vissiinkään X6:n sisällä ollut?