Mun miesystävällä on vuoden 2017 Audi A5
Se on coupe. Sen kyydissä on ihanaa matkustaa. On mukava kyyti ja tosi turvallisen tuntuinen. 😊
Millä autolla teidän miehenne teitä kuljettavat?
Kommentit (65)
Audilla on ihana matkustaa. Sen vuoksi omistan sellaisen. Myös miehelläni on Audi. Minulle taloudellinen riippumattomuus on hyvin tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on coupe. Sen kyydissä on ihanaa matkustaa. On mukava kyyti ja tosi turvallisen tuntuinen. 😊
Millä autolla teidän miehenne teitä kuljettavat?Minä osaan ajaa ihan itse omaa autoani. En tykkää istua kyydissä, enkä pidä audisteista.
Minä olen ajanut avo-Porschella Champs-Elyseellä, oletko sinä ?
En ole.
Ap
Autoista en ymmärrä mitään, mutta se on tummanharmaa, sellainen farmarimallinen auto =)
Mun miesystävällä on klamydia tämän illan jälkeen :) Ei oo vielä sextailtu ja mulla on klamy. Yllättyy ihan varmaan! :)
Eikös Audeilla aja lähinnä köyhät tuulipuvut? täältä löytyy vm. 2017 Panamera kaikilla herkuilla
Mieheni kuljetutta minua Finnairin lentokoneella ulkomaille vähintään kerran kuussa. Lisäksi meillä molemmilla on yksityislentäjän lupakirja, mutta valitettavasti ei omaa lentokonetta (vielä). Kesällä meitä kuljettaa myös purjevene.
Köyhät ajaa itse autoa. Me käytetään taksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Audeilla aja lähinnä köyhät tuulipuvut? täältä löytyy vm. 2017 Panamera kaikilla herkuilla
Jos joku käyttää duunari-ilmausta "kaikilla herkuilla", niin hän ei tod. aja yli sadantonnin autolla.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kuljetutta minua Finnairin lentokoneella ulkomaille vähintään kerran kuussa. Lisäksi meillä molemmilla on yksityislentäjän lupakirja, mutta valitettavasti ei omaa lentokonetta (vielä). Kesällä meitä kuljettaa myös purjevene.
Köyhät ajaa itse autoa. Me käytetään taksia.
Onhan Teslassa autopilot... Toki autopilotin täysversio ei vielä Suomessa laillinen, sitten kun on, niin ei tarvitse itse ajaa... : )
Vierailija kirjoitti:
On kyllä susiruma takaa tuo Panamera. Epäilen että miehesi ei paljoa autoista ymmärrä.
Minä ja mieheni kuljemme ihan omilla autoillamme. :D Miksi sinä AP et kulkisi omalla autollasi? Etkö ole läpäisyt autokoulua? :O Mies laittoi juuri uuden Audin tilaukseen ja Porvoossa asustelemme, ihan oikeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Kuljetan ihan itse itseäni. -07 Chrysler 300C.
Sä vaihtelet kaistaa sun kolmesataa ceellä
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni kuljemme ihan omilla autoillamme. :D Miksi sinä AP et kulkisi omalla autollasi? Etkö ole läpäisyt autokoulua? :O Mies laittoi juuri uuden Audin tilaukseen ja Porvoossa asustelemme, ihan oikeasti :D
Ei mun tarvii ajaa, kun mies kuljettaa mua. 😊 Minkä Audin tilasitte?
Ap
Kyllä minäkin häpeäisin Audiin nousta.
Kuljetan itseäni polkupyörällä. Miestä ei ole, enkä sellaista kelpuuttaisi. Nainen sen sijaan kelpaisi ainakin yhdeksi yöksi.
M29
Meillä on Volvo XC90. Mies kyllästyi pakkaamaan kamaa hänen mukaansa pieneen farmaribemariin 530. Ehdotti ensin Escaladea, mutta sanoin, että sellaista ei hankita, koska mä en niin isoa osaa ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Audilla on ihana matkustaa. Sen vuoksi omistan sellaisen. Myös miehelläni on Audi. Minulle taloudellinen riippumattomuus on hyvin tärkeä asia.
Mua kiinnostaa tuo taloudellinen riippumattomuus. Jos mä hommaan ittelleni Audin, niin miten se edistää taloudellista riippumattomuuttani? N51
Onpa hienoa, kun olet päässyt leasing-auton kyytiin :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Volvo XC90. Mies kyllästyi pakkaamaan kamaa hänen mukaansa pieneen farmaribemariin 530. Ehdotti ensin Escaladea, mutta sanoin, että sellaista ei hankita, koska mä en niin isoa osaa ajaa.
No Volvo XC90 varmaan muutenkin paljon parempi kuin joku amerikkalainen auto-oksennus.
Älkää jaksako mennä näihin porvoolaisiin mukaan, nää on niin väsyneitä :(. Kunpa joku keksis pitkästä aikaa hyvä provon. Nää vanhat on jo niin nähty. Ei mulla muuta.