Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miesystävällä on vuoden 2017 Audi A5

Vierailija
25.08.2017 |

Se on coupe. Sen kyydissä on ihanaa matkustaa. On mukava kyyti ja tosi turvallisen tuntuinen. 😊
Millä autolla teidän miehenne teitä kuljettavat?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kateellisia tässä ketjussa. 😊

Ap

Vierailija
62/65 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävällä on klamydia tämän illan jälkeen :) Ei oo vielä sextailtu ja mulla on klamy. Yllättyy ihan varmaan! :)

Ei se tartu mieheen kuin tosi huonolla tuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smart, kätevä kaupunkiauto.

Vierailija
64/65 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on coupe. Sen kyydissä on ihanaa matkustaa. On mukava kyyti ja tosi turvallisen tuntuinen. 😊

Millä autolla teidän miehenne teitä kuljettavat?

Mun mies löysi vanhat ostoskärryt Salen takapihalta. Oli siis sellasta rämeikköä, että ei varmaan ollut enää käytössä olevat kärryt, ei siis varastettu mitään. Yhdessä sitte tuunattiin niistä sellaset että se voi mua niissä nykyään kuljettaa. Laitettiin pehmustetta pohjalle ja talveksi rakenneltiin sellanen suksijuttu joka kiinnitetään niihin renkaisiin. Ja turvavyö tietenkin. Sateella pidän sateenvarjoa kädessä. On mukava kyyti ja turvallinen olo kun saa jalkakäytävällä mennä!

Vierailija
65/65 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole autoa eikä edes fillaria. Ei ole mullakaan. Bussilla ja taksilla saadaan turvalliset kyydit, jos sellaisia tarvitaan. Aika harvoin tarvitaan, kun asutaan ison kaupungin ydinkeskustassa kaikkien palveluiden lähellä, myös työpaikat ja parhaat kaverit ovat kävelymatkan päässä. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi