Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette ylipainoisia niin miksi?

Vierailija
25.08.2017 |

Mä ainakin olen laiska enkä jaksa harrastaa liikuntaa. Suklaalevy menee päivittäin sekä paljon ruokaa, taas päätin tehdä mättöpitsaa joka on uunissa ja pian pääsen syömään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön monta isoa ateriaa päivässä. Annoskoko on vaan liian iso. Jos syön pienen aterian tietoisesti, niin joku ihmeen voima saa minut kuitenkin vielä ottamaan lisää, jotta varmasti olen syönyt tarpeeksi. Liikun joka päivä pitkä lenkin kävellen ja välillä juosten. Vaakalukema on aina silti sama. Suklaata syön ainakin levyn viikossa.

Vierailija
22/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska masentaa, masentaa niin p rkeleesti. Ja kun lihon lisää, masentaa taas lisää. Lipitän cocista eikä kiinnosta liikkua. kohta mulla on varmaan diabetes mutta sekään ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kilpirauhasen vajaatoiminta ei nosta painoa tutkitusti kuin 1-5 kg muu on sitten liiallisen syömisen ansiosta tullutta painoa. Itselläni on myös paha vajaatoiminta ja painoa tuli n. 4kg, vielä kuitenkin painoindeksi 21, muut oireet kyllä väsyttävät.

Vierailija
24/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Kilpirauhasen vajaatoiminta ei nosta painoa tutkitusti kuin 1-5 kg muu on sitten liiallisen syömisen ansiosta tullutta painoa. Itselläni on myös paha vajaatoiminta ja painoa tuli n. 4kg, vielä kuitenkin painoindeksi 21, muut oireet kyllä väsyttävät.

Jaa no mulle kyllä (erikois)lääkäri sanoi, että ylipainoni hyvin todennäköisesti johtui kilpparin vajaatoiminnasta ja lienee totta, koska nyt kun lääkitys kohdillaan niin paino on laskenut melkeinpä kun itsestään. Ja vajaatoimintahan hidastaa aineenvaihduntaa, joten miksei muka lihottais?

olinkohan nro 12, joka aiemmin tähän ketjuun kirjotti

Vierailija
25/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on ainoa asia, josta tulee sellaisen täydellisen hyvä mieli hetkeksi. Kaikki muu kiva tekeminen on vain sellaista pinnallista "ihan kivaa", ruoasta, ja nimenomaan siitä epäterveellisestä mätöstä, tulee sellainen tyyni mielenrauha.

Ahdistaa, koska olen laihduttanut jo lähes normaalipainoon, mutta viime aikoina kaikki itsehillintä on taas romahtanut, koska on vain niin paha olla. Parempina aikoina sitä jotenkin jaksaa ilmankin sitä ruoan tuomaa hyvää oloa, mutta huonompina kausina ei ole mitään, minkä takia edes haluaisi jaksaa. Ja ajatus elämänmuutoksesta ja loppuelämästä ilman sitä oloa on ihan hirveä.

Vierailija
26/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska syön Hesburgerin Mega-aterian joka päivä.

T: Lihava mamma

Vierailija
27/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mukavuudenhaluinen, syön/syönyt liikaa, liikkunut liian vähän eikä liikunnasta ole ikinä tullut  osa arkea. 

Vierailija
28/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee syötyä liikaa hiilareita, pastaa, leipää ym. Tykkään myös suklaasta. Muuten syön suht terveellisesti, joka päivä kasan marjoja, hedelmiä ja kasviksia. Tykkään hyvästä ruoasta ja otan liian isoja annoksia. Roskaruokia en syö, teen pääasiassa itse. Olen laiska aloittamaan laiharia. Liikuntaa vaihtelevasti, kävelyä ja salia lähinnä. Mun liikuntamäärillä ei laihduta vaan ruoka ratkaisee. Olen n. 15kg päässä normaali bmi:stä. Nämä kilot lähtee 3-4kk kun vaan saisi aloitettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi