Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette ylipainoisia niin miksi?

Vierailija
25.08.2017 |

Mä ainakin olen laiska enkä jaksa harrastaa liikuntaa. Suklaalevy menee päivittäin sekä paljon ruokaa, taas päätin tehdä mättöpitsaa joka on uunissa ja pian pääsen syömään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö...syön enemmän kuin kulutan??

Ehkäpä joskus saan vaihdettua asetelman toisinpäin.

Vierailija
2/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea energiatiheää (hyvää) ja kokonaissaanti on suurempi kuin kulutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaa maistuu täälläkin liikaa :(((

Vierailija
4/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja ja roskaruoka. Inhoan hikoilua ja hengästymistä. Lenkkeily on tylsintä tylsää ikinä salista puhumattakaan

Vierailija
5/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa. En niinkään herkkuja mutta tavallista ruokaa.

Vierailija
6/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun en laihdu.

Vierailija
7/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon alkoholia, erityisesti olutta.

Lisäksi syön jonkinverran epäterveellisesti. En mitenkään huomattavan kuitenkaan. Työni on sen verran raskasta, että kyllä siinä ruuan ylimääräiset kalorit palaa. Mutta ei alkoholin.

Uskoisin alkoholin olevan suurin yksittäinen ylipainon aiheuttaja miehillä.

M30

Vierailija
8/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipittelen paljon viiniä ja syön liikaa. Tykkään liikkua, harrastan parikolme kertaa viikossa spinningiä ja kävelen päivittäin 5-10 kilsaa koirien kanssa mutta ei auta, syön silti enemmän kuin kulutan.

Olen siis ahne pullukka.

Vierailija
9/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit, lihon herkemmin kuin muut siinä syy ja masentaa niin liikkua ei jaksa

Vierailija
10/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas aineenvaihdunta 

Vierailija
11/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luut.

Vierailija
12/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta.

Tosin nyt on reilun vuoden ollut lääkityksen annostus kohdillaan ja paino on laskenut 40kg. Vielä 15kg ihannepainoon.

Vierailija
13/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se määrä ruokaa mikä mahtuisi niihin kilokaloreihin jotka saisin syödä ei yksinkertaisesti riitä tyydyttämään nälkääni. Ei virallisterveellisenä eikä karppinakaan. Saisin syödä 1800 kcal lihomatta, mutta virallisterveellisenä menee väkisin 3000 kcal päivässä niin paino väkisinkin hissaantuu ylöspäin. Karppina helpompi toteuttaa matalammat kalorit, mutta kyllä silti helposti kalorit paukkuu yli. Voisin toki pakottaa itseni syömään 1800 kcal tai alle, mutta kyllä se elämänlaatua latistaa.

Vierailija
14/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnesyöppö ja muutenkin herkut maistuu, niinpä tulee syötyä liikaa.

Vierailija
15/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muuten, mutta vaaka valehtelee...

Vierailija
16/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö...syön enemmän kuin kulutan??

Ehkäpä joskus saan vaihdettua asetelman toisinpäin.

Olipa typerä vastaus. Miksi syöt enemmän kuin kulutat?

Vierailija
17/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa. Ihan hirveästi siis. Päivät ihan tavallista, terveellistä ja monipuolista ruokaa säännöllisesti ja ihan reippaita määriäkin. Iltaisin vedän törkeät määrät sokeria siihen päälle (irtokarkit ah). Jos pystyisin jättämään nuo iltamässyt pois varmaan painokin tippuis.

Liikun suht paljon, kuljen joka paikkaan kävellen tai pyörällä, muutenkin teen pyörälenkkejä. Nyt oon taas tauon jälkeen aloittanut mun lempparijutun, eli kuntosalin. Sais vähän lihastakin läskin alle. Imetän myös vielä, sekin kuulemma kuluttaa energiaa.

170/76

Vierailija
18/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti siksi, koska olen tällainen kuin olen. Ei kiinnosta muitten mielipiteet, eikä varsinkaan yleinen himoterveellisyys kaikessa. Mä elän omaa elämääni, en kenenkään muun. Tehköön jokainen mitä lystää ainoalla elämällään, minä elän näin :). Syön ja juon mitä haluan, teen duunia enkä elä muitten rahoilla :) . Mua ei määräile kukaan, ei missään asiassa. Ainoastaan töissä täytyy käydä elättäkseen itsensä, kaikki muu on vapaaehtoista. Jos elämä päättyy ns. ennen aikojaan näillä elämäntavoilla, niin sitten se päättyy. Hyvin yksinkertaista, kun on sinut itsensä kanssa eikä anna muitten vaikuttaa. Kaikenlainen trenditys joka liitty laiduttamiseen ym. hysteerisyyteen on vastenmielistä ja ärsyttävää :).

Vierailija
19/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja synnytän pian. Painoa tullut jonkun verran ja nousi vajaa viikko sitten ylipainon puolelle. Siksi.

Vierailija
20/28 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä paskaa! Mutta se tärkeä asia on, että liikunta ei ole laihdutuskeino!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi