Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät töihin siitä kuin olisitte jo!

Vierailija
25.08.2017 |

Onhan se nyt omituista, että täälläkin palstalla vaan vietetään aikaa, vaikka pitäisi olla vääntämässä hakemuksia moneen eri paikkaan tämän illan aikana. Ei ihme, ettei töitä löydy, kun ei vapaaherroilta ja -rouvilta löydy aikaa edes hakemusten lähettämiseen.

No, mikä kestää työttömät, töihin siitä!! Hopi hopi ennen kuin mulla palaa hermo.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinun kiusaksi aion olla työttömänä.

Vierailija
2/31 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs töitä sinulla oli tarjota näin perjantai illasta puoli seitsemän jälkeen kotonaan olevalle? Kerro toki myös, mitä ajattelit maksaa palkkaa. Lupaan harkita samantien jos sinulla on hyväki tarjous.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuten kyllä, mutta kun työpaikalta pitää tulla illaksi kotiin. Tuli tällä viikolla 44 tuntia töitä.

Mut älä hätäile, vaikka mä työtön olenkin, niin silti käyn töissä n40 tuntia viikossa.

Mut varmaan sit kun tuo mun nollasoppari joskus loppuu ja jos sitä ei jatketa, niin kyllä sitten haen töitä.

Kiitos muistutuksesta.

Vierailija
4/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantain voitte käyttää marjojen poimintaan.

Vierailija
5/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi! Työt alkavat sopimuksen mukaan vasta 2.10..

Vierailija
6/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuokin vaihtoehto olla pönkittämässä romuttunuta itsetuntoaan ja määräämässä töihin, kun ei niitä itsekään saa

Vierailija
7/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kovasti töitä ja ole nettomaksaja, niin saan laiskotella työttömänä.

Vierailija
8/31 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikkapa legendaariseen risusavottaan, millä lihoaa ainoastaan keskustalaiset isännät. :D Aikanaan itse koin, että ansiosidonnaisellekin tippuminen oli katastrofi (korkea verotus tuloihin nähden), joten voin vain kuvitella kuinka onnellisia peruspäivärahaa saavat ovat.

Vierailija
9/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis päivä marjanpoimintaan tai risusavottaan!

Vierailija
10/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantain voitte käyttää marjojen poimintaan.

Lauantaisin en kyllä poimi ku lakkalikööripullon alkon hyllystä ja illemmalla baarissa poronkyyneleestä puolukat pois. Kippis ja viikonloppuja!

Vierailija
11/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei edes tiedä mikä on työtä tai mikä on työssä tärkeää.

Tuettu työ ei ole tärkeää työtä koska työn tärkein ominaisuus on työn tuottavuus. Työn tuottavuudesta maksetaan palkka. Jos tuottavuus on liian alhainen niin siitä ei kannata maksaa palkkaa. Tukemalla töitä syntyy matalatuottoisia töitä mikä on vaarallista kansantaloudelle. Tukemalla matalapalkkaisia töitä tuottavuus laskee kehitysmaan tasolle mikä on suuri vahinko. Emmehän halua takaisin kehitysmaaksi Thaimaan ja Kambotshan rinnalle.

Vierailija
12/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt omituista, että täälläkin palstalla vaan vietetään aikaa, vaikka pitäisi olla vääntämässä hakemuksia moneen eri paikkaan tämän illan aikana. Ei ihme, ettei töitä löydy, kun ei vapaaherroilta ja -rouvilta löydy aikaa edes hakemusten lähettämiseen.

No, mikä kestää työttömät, töihin siitä!! Hopi hopi ennen kuin mulla palaa hermo.

Tämmöiseen ääliömäisyyteen ei pitäisi edes vastata, mutta sen verran sanon että voisit jättää tämmöiset avaukset tekemättä. Itse pidät tietysti itseäsi nerona, mutta....

Vierailija
13/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei edes tiedä mikä on työtä tai mikä on työssä tärkeää.

Tuettu työ ei ole tärkeää työtä koska työn tärkein ominaisuus on työn tuottavuus. Työn tuottavuudesta maksetaan palkka. Jos tuottavuus on liian alhainen niin siitä ei kannata maksaa palkkaa. Tukemalla töitä syntyy matalatuottoisia töitä mikä on vaarallista kansantaloudelle. Tukemalla matalapalkkaisia töitä tuottavuus laskee kehitysmaan tasolle mikä on suuri vahinko. Emmehän halua takaisin kehitysmaaksi Thaimaan ja Kambotshan rinnalle.

Minimipalkan nosto nostaa tuottavuutta mikä on hyvä asia. Silloin työnantaja joutuu miettimään tarkkaan mikä on tuottavaa työtä. Jos tuottavuus revitään tinkimällä työntekijän palkasta silloin syntyy tuottamattomia töitä kuten kehitysmaissa. Olkaa onnellisia että liitot ovat onnistuneet nostamaan työn tuottavuutta kun ovat vaatineet korkeampia palkkoja.

Vierailija
14/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap palkkaa minut, tulen heti työhön.

Vierailija
15/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea sinulta edellisen kirjoittaja! Mutta että saadaan joko tolkku hommaan, järjestä sinä ensin 500 000 uutta työpaikkaa tähän maahan, siis sellaista työpaikkaa jonka palkalla tekee muutakin kun ottaa velkaa elääkseen!

Tämän kun teet, minä omasta puolestani sen lupaan että työttömät menevät oikein hopi hopi juosten töihin, vieläpä erikseen kehoittamatta!   

Vierailija
16/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko sulla töitä tarjota? Tulen riemusta kiljuen jos maksat palkkaa jolla elää.

Vierailija
17/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaa: AP itse on julkisella puolella töissä? Joku virkailija tai hoitsu? Eli käytännössä kuluttaa yhteisiä verorahoja moninkertaisesti työttömiin nähden. 

Vierailija
18/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti tee yhtään hakemusta. Ihana olla näin. Ja ei täällä ole edes paikkoja mitä hakea.

Vierailija
19/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 2 vuotta työttömänä ja siä ennen sairaslomalla. Nyt aloin opiskella. Saan edelleen peruspäivärahaa, korotettua. Mutta kelpaako?

Vierailija
20/31 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko sulla töitä tarjota? Tulen riemusta kiljuen jos maksat palkkaa jolla elää.

Ellet ole huomannut niin Suomessa on työvoimapula. Mutta ei, kaikki pitää tuoda tarjottimella valmiiksi eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme