Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kertakaikkiaan käsitä sitä, miten joku uskaltaa synnyttää!

Vierailija
25.08.2017 |

Kamalan ahdistava ajatus ja koko raskaus ylipäänsä. Huhheijaa! Ihan pahaa tekee :(

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailetko? no ei se nyt mitään lempipuuhaa ole mutta pakollinen paha. Aika ihana palkinto :)

Mä en lähtis juoksee maratonia.

Vierailija
2/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsailetko? no ei se nyt mitään lempipuuhaa ole mutta pakollinen paha. Aika ihana palkinto :)

Se mikään pakollinen paha ole. Ihan vapaaehtoista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käsitä. Olen vieläpä ihan aikuinen nainen, mutta en vaan käsitä.

Vierailija
4/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäminen on mukavaa. Itse en malta oottaa et oon taas raskaana ja pääsen synnyttämään. Useampi lapsi on jo ennestään. Viimesimmän synnytyksessä jo totesin et tää ei jää tähän tullaan pian uudestaan.

Vierailija
5/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tuloskaan kovin järkevä ole. Kyllä niitä lapsia on jo aivan tarpeeksi tässä maailmassa.

Vierailija
6/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä, oli synnytys millainen tahansa. Synnytyksistä pitäisi puhua koulussa jo ihan oikeasti, että mitä kaikkea siihen kuuluu ja miten se menee, jotta lapset osaisivat tehdä oikeat ratkaisut tulevaisuutta varten.

Vierailija
7/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ensimmäistä odottaessa osaakaan pelätä mutta sitten kun on jo kertaalleen synnyttänyt ja vähän tietää mitä odottaa niin sitten sitä jo osaakin pelätä.

Vierailija
8/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sekä raskaus että synnytys (ja imetys) on kyllä ihan vihoviimeistä hommaa. Teknologia voisi vähän vauhdittaa kehittymistään niin että naisten ei tarvitsisi kärsiä noita enää (keinokohdut siihen kai käytännössä tarvitaan). Mulla on yksi lapsi, raskaus meni siedettävästi ja synnytys teki kipeää mutta oli aika nopea ja "helppo". Mutta olen vilpittömästi sitä mieltä, että minkäänlaisesta sukupuolten välisestä tasa-arvostakaan on turha puhua ennen kuin naiset vapautetaan tuosta biologian toistaiseksi pakottamasta silkasta kidutuksesta. Syöpään ja muihin sairauksiinkin kehitetään koko ajan hoitomuotoja, ja raskaus sekä synnytys on paljon kivuliaampaa ja brutaalimpaa kuin moni sairaus. Niistä puhutaan "luonnollisina" vain koska toistaiseksi niitä on pakko sietää, ei ole muuta vaihtoehtoa jos haluaa sen ihanan vauvan.

Vierailija
9/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai synnyttäminen? No milläs perut kun vatsassa on tämmönen yli kolmekilonen? Kerro ihmeessä :)

Vierailija
10/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miten jotkut uskaltavat käydä ottamassa rokotuksia. Synnyttää uskallan ihan hyvin.

Vierailija
11/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai synnyttäminen? No milläs perut kun vatsassa on tämmönen yli kolmekilonen? Kerro ihmeessä :)

Pyhä henkikö sen sinne pisti?

Vierailija
12/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhistus että tekee pahaa edes ajatella mitään kohdunsuun avautumisia, että pitäisi oikeasti työntää vesimelonin kokoinen asia alapäästä. Repeämät, se että joku tikkaisi alapäätäni, seksielämän loppu, ikuiset vaivat sielä alhaalla. Joo ei kiitos koskaan.

Olen 30 vuotias nainen enkä edes harkitse suostuvani. Keisarinleikkaus olisi asia erikseen.

Vierailija
13/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se siellä ihan omasta tahdostasi ole.

Vierailija
14/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synnyttämisessä mitään, mutta hammaslääkäri on ihan helvettiä. Synnytän kohta kolmannen kerran, ja enemmän ahdistaa se että taitaa olla parikin paikkaa taas lohjennut.

Vierailija
15/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi ja syntyi sektiolla, olin 21v. Minä vain vaadin sektion ja sain sen. Oli tosi helppo ja nopea.

Vierailija
16/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mä oon ihan valmis vaikka maksamaan itse mukavuussektioni, kunhan saan sen.

Vierailija
17/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhistus että tekee pahaa edes ajatella mitään kohdunsuun avautumisia, että pitäisi oikeasti työntää vesimelonin kokoinen asia alapäästä. Repeämät, se että joku tikkaisi alapäätäni, seksielämän loppu, ikuiset vaivat sielä alhaalla. Joo ei kiitos koskaan.

Olen 30 vuotias nainen enkä edes harkitse suostuvani. Keisarinleikkaus olisi asia erikseen.

Pieni tietoisku: sektiossa revitään rikki ja tikataan paljon enemmän. Ja lantionpohja menee pilalle jo raskausaikana. Synnyttäneet ovat muuten keskimäärin tyytyväisempiä seksielämäänsä kuin synnyttämättömät.

Vierailija
18/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiohullut tulivat taas.

Vierailija
19/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä synnyttäminen NIIN kamalaa ole. Totta kai se sattuu, mutta sitä jotenkin menee sellaiseen omaan maailmaan, eikä loppujen lopuksi "käsitä" koko tilannetta. Kun synnytys on ohi, kipu unohtuu. Naisen vartalo on ohjelmoitu siihen ja tietää kyllä mitä tekee. Sektio mua pelottaisi valtavasti. Avoleikkaus hereillä ollessa.. HYI! :(

Vierailija
20/127 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä synnyttäminen NIIN kamalaa ole. Totta kai se sattuu, mutta sitä jotenkin menee sellaiseen omaan maailmaan, eikä loppujen lopuksi "käsitä" koko tilannetta. Kun synnytys on ohi, kipu unohtuu. Naisen vartalo on ohjelmoitu siihen ja tietää kyllä mitä tekee. Sektio mua pelottaisi valtavasti. Avoleikkaus hereillä ollessa.. HYI! :(

Ja kaksi lasta olen synnyttänyt. Ikinä ei ole kukaan tikannut mitään alapäässä ja kävelin itse heti kyllä osastolle ja seuraavana päivänä kotiin. Seksielämä on vain parantunut. Ennen en esim. saanut orgasmia millään, nykyään tulen todella helposti ja nautin siitä eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän