Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten aloitukset nettideittikeskusteluissa--turn off.

Vierailija
25.08.2017 |

Jos ensimmäiset sanat ovat:

-asutko ******ssa?. En halua heti kertoa asuinpaikkaani.
-kuis hurisee?
-täällä tällainen ikisinkku hakee seuraa.
-näytät ihanalta

Keskustelun voi aloittaa asiallisemminkin. Kirjoitan lähes kaikille jotain, mutta nuo jäävät omaan osioonsa.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole ihan järkevää kysyä missä asuu?  Itse en ainakaan haluaisi mitään kaukosuhdetta.

Vierailija
2/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikaan ei kelpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikö ole ihan järkevää kysyä missä asuu?  Itse en ainakaan haluaisi mitään kaukosuhdetta.

Samaa mieltä. Tuohan on hyvin oleellinen tieto. Jotkut naiset voi hyvinkin tykätä, kun sanoo "näytät ihanalta". Vai onko nyt kyse siitä, että ne naiset, jotka kuulevat tuota usein, eivät arvosta sitä ollenkaan, vaan se onkin turn off?

Vierailija
4/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ennätys kun valittaminen alkaa ennen kun on koko suhdekaan alkanut.

Vierailija
5/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta ei välttämättä järkevää aloittaa ko. kysymyksellä.

En ymmärrä itse, mikä ongelma on tuossa "näytät ihanalta". Sehän on vain small talkia, voi vastata "kiitos" ja jatkaa keskustelua. Toki mikään keskustelunvirittäjä se ei ole, vaan keskustelu voi tyrehtyä siihen.

Vierailija
6/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni tämä avaus käsittelee keskustelunaloituksia, jotka torppaavat kaiken kommunikaation ettei päästä edes mihinkään tuttavuuteen asti.

Vierailija
7/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni tämä avaus käsittelee keskustelunaloituksia, jotka torppaavat kaiken kommunikaation ettei päästä edes mihinkään tuttavuuteen asti.

Mies voi mokata ensin huonoilla kuvilla, sitten huonolla profiilitekstillä, sitten huonolla keskustelunaloituksella, sitten lopulta huonoilla ensitreffeillä.

Ei ole ihme, että suhteiden muodostuminen on niin vaikeaa.

Vierailija
8/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuohan on edistyksellistä! Mä en aikanaan juurikaan saanut muuta kuin "moi" tai korkeintaan "moi mitä kuuluu"

Vierailija
9/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät aloitakaan viestittelyä koskaan.

Vierailija
10/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuohan on edistyksellistä! Mä en aikanaan juurikaan saanut muuta kuin "moi" tai korkeintaan "moi mitä kuuluu"

Johtuisiko se siita, etta on pelottava sanoa mitaan muuta kun se on niin karseaa.

Minusta on outo ajatelaa, etta keskustelu olisi kovin sujuvaa ensimmaisesta lausessta lahtien.

Jos yrittaa liikaa on tungetteleva, jos yrittaa liian vahan on laiska, eika panosta suhteen aloittamiseen

Vierailija
11/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä olet kyllä hyvin kaunis tyttö! Ja minun mielestä sinun tisulit näyttävät tosi näteiltä ja haluttavilta tuossa sinun kuvassa missä sinulla on avoin kaulainen paita siinä. Olisi mukava tavata sinut vaikka heti tänään. Laita minulle viestiä niin sovitaan että missä nähdään. Olen nuorekas ja sporttinen sinkkumies ja myöskin savuton!"

Tämä sellaiselta +60v äijältä. Olin sanaton.

Vierailija
12/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi mokata ensin huonoilla kuvilla, sitten huonolla profiilitekstillä, sitten huonolla keskustelunaloituksella, sitten lopulta huonoilla ensitreffeillä.

Mitä ongelmaa siinä on, jos näissä ketjuissa neuvotaan välttämään kliseitä tai tuomaan niitä oikeita ihmisen hyviä puolia esille sen sijaan, että antaa itsestään kuvan törppönä ja toista huomioimattomana?

Vierailija
13/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Asutko (*kaupunginosa)ssa??

-En, vaan (*toinen kaupunkinosa, 5-10 km päässä).

-Aha ei sit mitää

Vierailija
14/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä unohda, että ensitreffeiltä on vielä pitkä matka parisuhteeseen.

Vierailija
15/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu yleensä on täysi turn off. Ketä voi kiinnostaa ihminen, joka vinkuu jonkun laitteen takaa, että haluaa seuraa? Jos haluaa seuraa, niin menköön ihmisten pariin tutustumaan toisiin.

Vierailija
16/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät aloitakaan viestittelyä koskaan.

Jokaisen kiinnostavan kanssa aikoinaan aloitin. Edellyttäen, että

- mahduin varmasti hänen kriteereihinsä eikä niissä lukenut esim. että naisen odotetaan olevan kaunis, uhkea tms. En myöskään vastannut, mikäli miehen ikähaarukka oli suuri, vaikka olisin siihen mahtunutkin.

- mies ei ollut vielä vieraillut omassa profiilissani. Jos hän oli vieraillut tekemättä aloitetta, tulkitsin niin etten kiinnosta häntä.

Ja arvaa mitä. Yksikään tekemistäni aloitteista ei johtanut treffeille saakka.

Vierailija
17/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi saanut seksiä ja miten on pillukarvat trimmattu? Koetko jotakin häpeää tämänkaltaisesta keskustelun aihepiiristä? Oletko siis seksuaalisesti estynyt?

Vierailija
18/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naissa kun ei varamaankaan ole yhta oikeaa. Toinen haluaa kuvia miehesta harrastuksen parissa, toista miellyttaa nahda mies puku paalla. 

Toisesta on kiva menna raflaan ekoilla treffeilla ja toisesta keilaamaan.

Toinen tykkaa ronskeista vitseista toisesta ne on vulgaareja.

Kovin nopeasti et kuitenkaan saa muusta kun passiivisesta viilipytysta kuvaa millainen han on koska yrittaminen on liian kovaa.

Minun kokemukseni mukaan naiset keskittyvat vain tarkkailemaan ja yrittavat itse peittaa oman luonteensa pitkaan. Tarkkailemalla loydat kylla hirveasti virheita ja vetoaa helposti siihen kun passiivina ei itse ole mokanut mitaan

Vierailija
19/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut seuraavanlaisia aloituksia:

-Tytkkäätkö anaaliseksiä? Tämä on ehdoton edellytys tutustumiselle.

-Hei anna numerosi ja lähetä kuvia tähän mailiosoitteeseen.

Ja olen tehnyt lukuisia aloitteita kiinnostavan oloisille miehille, kertaakaan en ole saanut vastausta. Aloitteen tekevä nainen = liian epätoivoinen, ei jatkoon.

Olisi kiva tietää missä voi livenä tutustua ihmisiin. Täälläpäin liikkuu pelkkiä kaveriryhmiä jotka eivät halua uusia joukkoonsa.

Vierailija
20/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostin pullon viiniä, tulisitko tänne. Kerranhan täällä vain eletään, nautitaan toisistamme."

Viesti ensimmäisenä iltana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä