Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka aidosti pitäisi ja nauttisi työnteosta ja työelämästä?

Vierailija
23.08.2017 |

Vai kokevatko kaikki sen enemmän tai vähemmän pakkona ja välttämättömänä pahana, mitä tehdään rahan/elannon vuoksi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oikeastaan pidän työstäni ja monessa suhteessa se voittaa kotiolot. Olen jo ikämiehiä, eläkeiän kynnyksellä ja tämän päivän työelämässä on helppoa ja hauskaa. Työskentelen ICT-alalla.

Vierailija
62/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään työstäni. Ei ole koskaan tylsää ja aina oppii uutta.   Kiva mennä aamulla töihin. Töissä on oikeestaan aika jännää, en haluaisi mitään nyhjöttää koko päivän. Päivystäminen tuo siihen aina uutta lisää.  Suomen toiseksi suurin työnantaja. Olen röntgenhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30v akuuttia kolmivuorotyötä suht pienellä liksalla+2lasta ja mies pienipalkkainen yrittäjä.Kovinkaan montaa työpäivää en vaihtaisi pois.On vaan mun juttu!

Vierailija
64/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin työtäni yliopistossa, se miten työtä tehtiin innostuneiden opiskelijoiden, opettajien, tutkijoiden ja hallinnon kesken yhteiseen päämäärään oli huikeaa. Elämä omi täydellistä, oli yhtä ihanaa mennä työystävien luo kuin kotiinkin, tiesin olevani etuoikeutettu. Eläkkeellä ei ole sisältöä samalla tavoin ollenkaan, vaikka tieteellistä kirjoittamista vielä voikin jatkaa.

Vierailija
65/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitääkin jonku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työtön, mutta sivusta katsottuna mieheni näyttää viihtyvän töissä. On IT-alalla mielenkiintoisissa hommissa ja palkka on hyvä. Toki välillä vastustelee, kun projektissa joku tumpeloi tai on muuta sählyytä. Mutta haastavat ja vaihtelevat tehtävät pitävät mielenkiintoa yllä. Ja työnantaja tietenkin pitää hyvää huolta, on saunat ja espressokoneet. Jopa saunaoluet on firman puolesta, jos Kukko kelpaa. Työajanseurantaa ei ole, saavat mennä töihin vaikka iltapäivästä jos se sopii paremmin omaan rytmiin. Välillä voi pitää etäpäivää mökillä. Ja ehkä paras etu on puolen vuoden palkallinen isyysloma, jonka voi pitää milloin haluaa ennen kuin lapsi täyttää 2 vuotta. Kyllä ne kaverit siellä töitä kovasti paiskii, joustoa puolin ja toisin. 

brassailla. Hyi helv!

Lähinnä halusin tuoda esiin sitä, että työnantaja voi aika pitkälle vaikuttaa siihen, kuinka porukka viihtyy töissä. Se on työnantajankin etu. Tässä firmassa tehtiin kysely, miten työhyvinvointia voitaisiin parantaa ja tämä isyysloma tuli ehdotuksena henkilökunnalta. Minusta ihan mahtavaa, että toteuttivat tämän ehdotuksen. 

Vierailija
66/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yläkoulun aineenopettaja. En jaksa stressata tai hermostua edes "haastavista" oppilaista. Ajattelen vain, että hekin ovat jollekin maailman rakkaimpia ihmisiä (toivottavasti) ja heillä on murkkuikä menossa ja tämä on heidän elämässään vain välivaihe eikä mikään vittuilu ole varsinaisesti minulle henkilökohtaisesti tarkoitettu vaan sille henkilölle, joka on ylipäänsä siellä luokan edessä ja vaatii heiltä asioita. Otan uuvutusvoiton :) ja sen jälkeen yhteiselo sujuu taas pitkän aikaa sopusoinnussa.

Vierailija
67/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tykkää heiluttaa mun pyypyytä rahan takii vanhoille sedille mutta kaikella on hintalappunsa. Pääsenpähän sitten välillä beiben kanssa etelään juomaan mojitoa ja hotellihuoneeseen peuhaamaan.

T. Pyypyy-Antti

Vierailija
68/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja minun entinen työnntaja.

Vierailija
69/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työtäni nykyään, ennen oli parasta mitä tiesin! Työ muuttunut liukuhihnatyöksi vailla mitään järkeä, lähinnä selviytymistä päivästä toiseen. Arvostelua tulee asiakkailta, omaisilta ja esimiehiltä ja sitä en meinaa jaksaa enää kuunnella. Olen kotihoidossa lähihoitajana.

Vierailija
70/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen tehnyt saman alan töitä kohta 30 vuotta, ja edelleen menen joka päivä mielelläni töihin. Työni on mielenkiintoista ja mukavaa olematta kuitenkaan liian kiireistä tai stressaavaa.

Just näin. Mun unelmatyö muuttui painajaiseksi juurikin ainaisen stressin ja kiireen vuoksi. Lypsävää lehmää ei olisi kannattanut tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän