Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka aidosti pitäisi ja nauttisi työnteosta ja työelämästä?

Vierailija
23.08.2017 |

Vai kokevatko kaikki sen enemmän tai vähemmän pakkona ja välttämättömänä pahana, mitä tehdään rahan/elannon vuoksi?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v perheellinen nainen ja pidän työstäni. Menen töihin mielelläni, työni on juuri sopivan haastavaa ja palkitsevaa. Olen todella onnellinen tästä, koska olen aikaisemmin ollut muutamassa aivan kauheassa työpaikassa ja olin myös väärällä alalla. Alan vaihdon jälkeen tämä toka työpaikka on mulle juuri se oikea.

Vierailija
22/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!! Nautin todella työstäni! Olen liikunnanohjaaja kunnalla ja teen itse kaikki jumppani/päätökseni. Asiakkaat tulee paikalle omasta tahdostaan ja hyvällä tuulella. Tekisin vaikka ilmaseksi,jos esim.voittaisin lotossa. Ehkä vaan vähemmillä tuntimäärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
24/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän työstäni. Olen lääkäri yksityisellä puolella.

Vierailija
25/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti tykkään ja nautin työstäni, enkä haaveile lottovoitosta, jotta voisin jäädä pois työelämästä. Mulla on rikas vapaa-aika, mutta työkin on tärkeää. Se mahdollistaa mulle niin paljon. Lähes kaikki ystäväpiirissäni haaveilevat pääsystä pois työelämästä. Itsekin haaveilin kun olin huonosti palkatussa työssä ikävässä työyhteisössä. Ystäväni ovat myös kai sopimattomissa työpaikoissa, mutta eivät kuitenkaan valmiita tekemään muutoksia tilannetta parantaakseen, helpolla pitäis päästä.

Vierailija
26/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nauttia sen jälkeen, kun minulle annettiin mahdollisuus etätyöhön. Myös työni laatu on parantunut huomattavasti sen jälkeen. En ole ainakaan työpersoonana hirveän sosiaalinen ihminen, päinvastoin ärsyttää, jos joutuu tekemään kauheasti töitä muiden kanssa plus vielä se hälinä ja jatkuvat keskeytykset.

Vierailija
27/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä pelkästään rahan takii. En rakkaudest lajiin..

Vierailija
28/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nautin! 😃 T.Kultaseppä

29/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen nauttinut viimeiset 28 vuotta. Tottakai välillä on vähemmän miellyttäviä hommia, mutta kokonaisuutena saan tehdä mielekkäitä ja mielenkiintoisia asioita ja joku vielä maksaa palkkaakin siitä. Teen sanantapaisia asioita myös harrastuksekseni toisaslla.

Vierailija
30/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin ihan rehellisesti myöntää, että käyn töissä puhtaasti elannon takia. Jos olisin aatelissuvusta tai voittaisin Lotossa, en kävisi ainakaan vakituisessa palkkatyössä ollenkaan. Ehkä vapaaehtoistöitä tai jonkinlaisia keikkahommia voisin harkita, mikäli sopivia ja kiinnostavia sellaisia olisi tarjolla.

Vierailija
31/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Hän on 60 v röntgenhoitaja, koko ikänsä tehnyt samaa hommaa.

Vierailija
32/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tekisin työtäni, tosin osa-aikaisesti, vaikka rahan takia ei tarvitsisi. Olen kaksoiskelpoinen luokanope. Myös mieheni tykkää todella työstään tekniikan alan asiantuntijana/tutkijana. Minua ei pelkällä rahalla saisi motivoitumaan työhön joka ei yhtään nappaa.

Vierailija
33/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v terveydenhoitaja, minusta on kiva mennä töihin. Pidän työstäni, työkavereista ja asiakkaista. Palkkaani olen tyytyväinen sekä työaikoihin. Minulla on omavtyöhuone ja saan itse suunnitella päivien sisällöt. Vaikka saisin lotto- tms voiton en lopettaisi työssä käymistä.

Vierailija
34/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin melkein kaikista työpaikoista, kummallista ja joskus huvittavaakin jos pidetään välttämättömänä pahana.  Vaikka oli raskastakin silti.

Vierailija
35/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiire, stressi, kamala työ, päätä särkee joka päivä, liian vähän taukoja, kiitosta ei saa ikinä. Vapaapäivät menee toipuessa. I hate my job.

Vierailija
36/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työtön, mutta sivusta katsottuna mieheni näyttää viihtyvän töissä. On IT-alalla mielenkiintoisissa hommissa ja palkka on hyvä. Toki välillä vastustelee, kun projektissa joku tumpeloi tai on muuta sählyytä. Mutta haastavat ja vaihtelevat tehtävät pitävät mielenkiintoa yllä. Ja työnantaja tietenkin pitää hyvää huolta, on saunat ja espressokoneet. Jopa saunaoluet on firman puolesta, jos Kukko kelpaa. Työajanseurantaa ei ole, saavat mennä töihin vaikka iltapäivästä jos se sopii paremmin omaan rytmiin. Välillä voi pitää etäpäivää mökillä. Ja ehkä paras etu on puolen vuoden palkallinen isyysloma, jonka voi pitää milloin haluaa ennen kuin lapsi täyttää 2 vuotta. Kyllä ne kaverit siellä töitä kovasti paiskii, joustoa puolin ja toisin. 

Vierailija
37/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään! Kauheaa nyt kun alkaa ajattelemaan asiaa.

Vierailija
38/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Iltaisin ja viikonloppuisin odotan aina seuraavaa työpäivää

Vierailija
39/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työtön, mutta sivusta katsottuna mieheni näyttää viihtyvän töissä. On IT-alalla mielenkiintoisissa hommissa ja palkka on hyvä. Toki välillä vastustelee, kun projektissa joku tumpeloi tai on muuta sählyytä. Mutta haastavat ja vaihtelevat tehtävät pitävät mielenkiintoa yllä. Ja työnantaja tietenkin pitää hyvää huolta, on saunat ja espressokoneet. Jopa saunaoluet on firman puolesta, jos Kukko kelpaa. Työajanseurantaa ei ole, saavat mennä töihin vaikka iltapäivästä jos se sopii paremmin omaan rytmiin. Välillä voi pitää etäpäivää mökillä. Ja ehkä paras etu on puolen vuoden palkallinen isyysloma, jonka voi pitää milloin haluaa ennen kuin lapsi täyttää 2 vuotta. Kyllä ne kaverit siellä töitä kovasti paiskii, joustoa puolin ja toisin. 

brassailla. Hyi helv!

Vierailija
40/70 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Minä. Rakastan työtä, koska rakastan tienaamista. Olen yrittäjä.

Raha on paras motivaattori :)

Mitä kaikkea teet rahalla? Mulla on tilillä vaikka kuinka paljon ylimääräistä ja jatkuvasti tulee lisää enkä keksi mitään mihin haluaisin käyttää sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän