Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisena tehdä aloite?

Vierailija
21.08.2017 |

Asun samalla alueella mielenkiintoisen miehen kanssa. Olen nähnyt häntä viitisen kertaa lenkillä, ruokakaupassa ym. tilanteissa. Hän on aina yksin, ei sormusta. En tiedä olinko hullu stalkkeri, mutta selvitin hänen nimensä rekisterinumeron avulla. Löysin myös kuvan parin vuoden takaa, jossa hänellä oli sormus. Vaikuttaisi siis siltä että hän on eronnut. Törmäsin myös muihin tietoihin, joiden perusteella meillä voisi olla paljonkin yhteistä.

Olen itse eronnut 3 vuotta sitten, treffaillut jonkin verran, ja todennut netin olevan minulle surkea keino löytää miestä johon ihastuisin. Nyt olenkin kuin tulisilla hiilillä, koska haluaisin kovasti tutustua tähän tyyppiin. Mutta miten?

Onko mahikset kättelyssä menneet, jos laitan vaikka viestin? Olenko liian tyrkky, mies ei joudu saalistamaan ja mitä näitä nyt on. Somesta en häntä löytänyt, se olisi jotenkin hienovaraisempi yhteydenottokeino.

Vai pitääkö vaan antaa olla? En usko pystyväni menemään lungisti juttusille jossain jauhelihalaarilla tai lyöttäytymään rinnalle lenkillä. Hemmetti sentään. :(

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas Cosmopolitania luettu.

Kummallisesti esim. treffipalstalla en ole saanut yhtäkään sellaista miestä treffeille, joiden kanssa minä olen ollut aloitteellinen osapuoli. Saattavat kirjoitella hetken, kunnes homma hyytyy. Ja ennenkuin joku alkaa vanhan virren, ihan normaalit miehet kyseessä, eikä mitkään yber hunksit.

Muuten saan kyllä paljon yhteydenottoja.

Ap

No jos kerran asiat ei ikinä etene silloin kun sinä teet aloitteen, niin minkä ihmeen takia et siinä tapauksessa keskity niihin miehiin jotka tekevät aloitteen sinulle?

Mainitsit että saat paljon yhteydenottoja. Miten toimit niiden kanssa? Jätätkö aina vaan vastaamatta niihin, ja sitten laitat itse jollekin sellaiselle miehelle viestiä joka ei ole sinusta tippakaan kiinnostunut? Auta minua ymmärtämään tätä logiikkaasi :D :D

Vierailija
62/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Miehenä ja kokemuksen kautta voin sanoa että tekstiviesti on toimiva aloite. Ei siitä kukaan pahastu. Pahin mitä voi käydä on että et vain saa vastausta joten laita viesti.

Ei toimi, ihan tavallisena ja hoikkana naisena olen lähestynyt kaltaisiani miehiä asiallisesti. En ole ollut itseäni tyrkyttävä, hyökkäävä tai mitenkään päällekäyvä mutta silti nämä yritykset eivät ole johtaneet mihinkään. Seksiin olisin heille kelvannut mutta en mihinkään muuhun. Ei kiitos yhdenillan suhteille.

Olet lähestynyt "kaltaisiasi" miehiä?

Miehistä hyvin pieni vähemmistö saa osakseen lähes kaiken naisten huomion. Kun lähestyt jotain näistä, niin miksi olettaisit että juuri sinä olisit se joka erottuisi parhaana kaikista muista jotka ko. miestä lähestyvät?

Enemmistö miehistä ei elämässään koe tilannetta että joku nainen lähestyy (edes jotenkin avoimesti), vaan joutuvat itse tekemään kaikki aloitteet. Osa meistä voi kuitenkin elämässään muutaman kerran kokea tilanteen että joku nainen kysyy melko turhaan apua tai esimerkiksi töissä aloittaa vapaamuotoisen keskustelun kanssasi. Omalla kohdallani näin on käynyt kolme tai neljä kertaa koko 50 vuoden elämän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma (surullinen) kokemukseni on se, että jos nainen tekee aloiteen, niin häntä käytetään vaan hyväkseen seksissä. En tiedä, miksi se on niin.

Jotkut miehet tekevät noin: käyttävät heistä kiinnostunutta naista seksiin, jos nainen ei miehen mielestä ole riittävän tasokas oikeaan suhteeseen.

Naiset harvemmin tekevät noin, mutta jotkut naiset friend zonettavat vastaavassa tapauksessa miehen, ja käyttävät häntä sen jälkeen remonttiapuna, muuttoapuna, kuskina jne jne jne. 

Eli molemmilla sukupuolilla esiintyy tuon tyylistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä, mutta pienin vivahde-eroin. 

Vierailija
64/64 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On taas Cosmopolitania luettu.

Kummallisesti esim. treffipalstalla en ole saanut yhtäkään sellaista miestä treffeille, joiden kanssa minä olen ollut aloitteellinen osapuoli. Saattavat kirjoitella hetken, kunnes homma hyytyy. Ja ennenkuin joku alkaa vanhan virren, ihan normaalit miehet kyseessä, eikä mitkään yber hunksit.

Muuten saan kyllä paljon yhteydenottoja.

Ap

No jos kerran asiat ei ikinä etene silloin kun sinä teet aloitteen, niin minkä ihmeen takia et siinä tapauksessa keskity niihin miehiin jotka tekevät aloitteen sinulle?

Mainitsit että saat paljon yhteydenottoja. Miten toimit niiden kanssa? Jätätkö aina vaan vastaamatta niihin, ja sitten laitat itse jollekin sellaiselle miehelle viestiä joka ei ole sinusta tippakaan kiinnostunut? Auta minua ymmärtämään tätä logiikkaasi :

Miehistä hyvin pieni vähemmistö saa osakseen lähes kaiken naisten huomion. Pieni osa miehistä on siis samassa tilanteessa kuin enemmistö naisista, eli voivat tylysti hylätä suuren enemmistön.

Naisten miesmaun osalta on tutkimuksia joissa "ihan normaalit miehet" ovat hyvin pieni vähemmistö (10%). Tässä mainittuja "yber hunkseja", joita hän ei siis tavoittele, on suomessa hänestä ehkä noin tusina (alle 0,0001%).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi