Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisena tehdä aloite?

Vierailija
21.08.2017 |

Asun samalla alueella mielenkiintoisen miehen kanssa. Olen nähnyt häntä viitisen kertaa lenkillä, ruokakaupassa ym. tilanteissa. Hän on aina yksin, ei sormusta. En tiedä olinko hullu stalkkeri, mutta selvitin hänen nimensä rekisterinumeron avulla. Löysin myös kuvan parin vuoden takaa, jossa hänellä oli sormus. Vaikuttaisi siis siltä että hän on eronnut. Törmäsin myös muihin tietoihin, joiden perusteella meillä voisi olla paljonkin yhteistä.

Olen itse eronnut 3 vuotta sitten, treffaillut jonkin verran, ja todennut netin olevan minulle surkea keino löytää miestä johon ihastuisin. Nyt olenkin kuin tulisilla hiilillä, koska haluaisin kovasti tutustua tähän tyyppiin. Mutta miten?

Onko mahikset kättelyssä menneet, jos laitan vaikka viestin? Olenko liian tyrkky, mies ei joudu saalistamaan ja mitä näitä nyt on. Somesta en häntä löytänyt, se olisi jotenkin hienovaraisempi yhteydenottokeino.

Vai pitääkö vaan antaa olla? En usko pystyväni menemään lungisti juttusille jossain jauhelihalaarilla tai lyöttäytymään rinnalle lenkillä. Hemmetti sentään. :(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Miehenä ja kokemuksen kautta voin sanoa että tekstiviesti on toimiva aloite. Ei siitä kukaan pahastu. Pahin mitä voi käydä on että et vain saa vastausta joten laita viesti.

Vierailija
2/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata. Ehdottomasti kannattaa kärvistellä yksin ja haaveilla, kunnes elämä on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas Cosmopolitania luettu.

Vierailija
4/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no tee aloite ja pyydä mies vaikka lenkille. Ja anna miehen saalistaa sinua sen ekan tapaamisen jälkeen, jos se saalistus nyt niin välttämätöntä sitten on. Voithan juosta vaikka vähän karkuun lenkillä ;) .

Vakavasti ottaen niin epäkypsillä miehillä on tuollainen saalistusjuttu olennaista, muuten ne menettää kiinnostuksen. Mutta fiksuilla aikuisilla miehillä, joilla on terve itsetunto, ei tuollaiset saalistukset merkitse mitään. Ja epäkypsää miestä et kuitenkaan halua niin...

Vierailija
5/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan laita tekstaria. Stalkkerit on niin turn off.

Juttele kaupassa tai "nyrjäytä nilkka" lenkkipolulla.

Vierailija
6/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä mietityttää aloitteessa on se, että yhden kerran hän käveli minua suoraan vastaan, eikä vilkaissutkaan tai mitenkään huomioinut minua. Pelkään, ettei hän viehättyisi minusta.

Jos tietäisin missä hän liikkuu, ja pystyisin valmistautumaan kohtaamiseen, voisin yrittää keksiä tekosyyn päästä juttusille. Mutta tilanteet tulevat niin yllättäen, että ehdin vain mennä lukkoon ja siinä kaikki.

Ap

Vierailija
7/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä mietityttää aloitteessa on se, että yhden kerran hän käveli minua suoraan vastaan, eikä vilkaissutkaan tai mitenkään huomioinut minua. Pelkään, ettei hän viehättyisi minusta.

Jos tietäisin missä hän liikkuu, ja pystyisin valmistautumaan kohtaamiseen, voisin yrittää keksiä tekosyyn päästä juttusille. Mutta tilanteet tulevat niin yllättäen, että ehdin vain mennä lukkoon ja siinä kaikki.

Ap

Tuosta ei voi päätellä mitään. Välillä teen noin itsekin että en katso naista vaikka tekisi mieli koska tiedän että se mun katse ei edistä asiaa.

Vierailija
8/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa lähestyä miestä ihan live:na. - Tekstiviestikin saattaa toimia, mutta vaatinee taituruutta osata kirjoittaa iskevä ja mukaansa tempaava viesti. Liian paljon roskapostia s-postiini saaneena, niin saattaisin luulla "huonosti kirjoitettua" tekstiviestin tulleen väärään osoitteeseen... Mutta joo lähestyitpä millä tahansa keinolla niin tee se mieli avoimena. Tai ainakin itse olen , tosin miehenä niin pettymykseltä. Jos toinen innostuu hieno juttu, ellei niin sitten vaan kohti uusia kohtaamisia, eikä torjutuksi tulemisesta ainakaan pidä mennä loukkantumaan, vaikkei mies osaisi antaa selkeää vastausta.     

Vierailija
9/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisesti esim. treffipalstalla en ole saanut yhtäkään sellaista miestä treffeille, joiden kanssa minä olen ollut aloitteellinen osapuoli. Saattavat kirjoitella hetken, kunnes homma hyytyy. Ja ennenkuin joku alkaa vanhan virren, ihan normaalit miehet kyseessä, eikä mitkään yber hunksit.

Muuten saan kyllä paljon yhteydenottoja.

Ap

Vierailija
10/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin miehenä hyvin helpottunut jos nainen tekisi aloitteen, koska olen aika ujo.

Vierailija
11/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua tekstareita tuntemattomilta. Jos tuntematon laittaa tekstarin tai soittaa, niin alan vaan vaatimaan vastausta siihen, että  mistä on saanut numeroni, ja homma lässähtää jos oli deittitarkoituksella liikkeellä. Stalkkaus on creepyä. 

Mene juttelemaan sille livenä, moikkaa kun tulee vastaan ja jos se yhtään hidastaa niin sano suoraan että haluat tutustua kun vaikuttaa kivalta tyypiltä :) .

Ei lenkillä katsota muita ihmisiä vaan keskitytään juoksuun, siksi se ei ole sinua tuijottanut ohimennessä.

Vierailija
12/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallisesti esim. treffipalstalla en ole saanut yhtäkään sellaista miestä treffeille, joiden kanssa minä olen ollut aloitteellinen osapuoli. Saattavat kirjoitella hetken, kunnes homma hyytyy. Ja ennenkuin joku alkaa vanhan virren, ihan normaalit miehet kyseessä, eikä mitkään yber hunksit.

Muuten saan kyllä paljon yhteydenottoja.

Ap

Vais nii. Minä olen naimisissa naisen kanssa, joka oli aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
13/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis ja elämässä on edes jotain mielenkiintoista, kuten sosiaaliset suhteet, harrastus tms... niin tuossa tapauksessa kyllä. Mutta ei kaikki miehet halua mitään hamsterinnäköistä naista, joka on myös tylsä. Joillekin kelpaa, mutta jotkut jäävät odottamaan parempaa tarjousta. (Ihan kuten naisetkin).

Vierailija
14/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aloite saa varmaan enemmän vastakaikua kun sen tekee naisena kuin miehenä :D

Vierailija
15/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aloite saa varmaan enemmän vastakaikua kun sen tekee naisena kuin miehenä :D

Voisin hyvin kuvitella, että tumma puku, knalli ja tekoviikset (jos siis omia ei ole) tekisivät hyvinkin lähtemättömän vaikutuksen aloitetta tehdessä.

Vierailija
16/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mies saisi halveksunnan osakseen, jos kyselisi, että kannattaisikohan tehdä aloite. Kai tämä on sitä tasa-arvoa, että nainen voi sitten kai edelleen olettaa, että sen olisi oltava ensi-sijaisesti mies, jonka pitäisi tehdä aloite, ettei hänen vaan tarvitsisi osoittaa omaa kiinnostustaann ja aktiivisuuttaan. En ymmärrä tällaista. Ei se aloitteen tekeminen meiltä miehiltäkään tahdo onnistua luontevasti ja toivottua tulosta tuoden. Mutta jos jäisimme vain odottamaan, että joku tekisi meitä kohtaan aloitteen niin luullakseni aika moni olisi edelleen sinkkuna.  

Vierailija
17/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mikähän mua oikein vaivaa. Olen treffaillut viime aikoina paljonkin, ja jopa tykkään tavata uusia ihmisiä enkä jännitä. Mutta ajatus siitä että tämä mies odottaisi mua jossain ja pitäisi tavata hänet, saa aivan paniikkiin. :P

Olen harmitellut kun kukaan treffimies ei herätä mitään tuntemuksia, js sitten kun joku herättää niin tekisi mieli juosta karkuun.

Kuvittelin että minut teilataan ihan täysin kun edes harkitsen lähettäväni viestin. Pelkään myös että numeron selvittäminen on hänestä liian tunkeilevaa.

Ap

Vierailija
18/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin kyllä laittaa viestin ja olla aloitteentekijä, jos olisin huomannut jotain mielenkiintoa miehen puolelta, katseita tai jotain. Mutta nyt tyyppi ei edes tiedä minun olevan olemassa, niin tuntuu jotenkin hc:ltä.

Ap

Vierailija
19/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos haluat vaan panna. Muutoin miehet katsovat kuin mustaa ruttoa naista joka tekee aloitteen.

Vierailija
20/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jännittää ja sydän pamppailee etkä oikein tiedä, miten tässä nyt lähestyisit miestä, niin minusta hän vaikuttaa enemmänkin väärältä ihmiseltä sinulle, kuin oikealta. Sen oikean läheisyydessä sinut valtaa rauhan ja lämmön tunne, ja osaat toimia kuin itsestään. Tiedäthän, sanotaan: "sen vain tietää". 

En lähettäisi stalkattuun numeroon yhtään mitään. Olet törmännyt tuohon ihmiseen varmaankin jostain muusta syystä kuin siksi, että hän olisi elämäsi mies. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän