Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisena tehdä aloite?

Vierailija
21.08.2017 |

Asun samalla alueella mielenkiintoisen miehen kanssa. Olen nähnyt häntä viitisen kertaa lenkillä, ruokakaupassa ym. tilanteissa. Hän on aina yksin, ei sormusta. En tiedä olinko hullu stalkkeri, mutta selvitin hänen nimensä rekisterinumeron avulla. Löysin myös kuvan parin vuoden takaa, jossa hänellä oli sormus. Vaikuttaisi siis siltä että hän on eronnut. Törmäsin myös muihin tietoihin, joiden perusteella meillä voisi olla paljonkin yhteistä.

Olen itse eronnut 3 vuotta sitten, treffaillut jonkin verran, ja todennut netin olevan minulle surkea keino löytää miestä johon ihastuisin. Nyt olenkin kuin tulisilla hiilillä, koska haluaisin kovasti tutustua tähän tyyppiin. Mutta miten?

Onko mahikset kättelyssä menneet, jos laitan vaikka viestin? Olenko liian tyrkky, mies ei joudu saalistamaan ja mitä näitä nyt on. Somesta en häntä löytänyt, se olisi jotenkin hienovaraisempi yhteydenottokeino.

Vai pitääkö vaan antaa olla? En usko pystyväni menemään lungisti juttusille jossain jauhelihalaarilla tai lyöttäytymään rinnalle lenkillä. Hemmetti sentään. :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos haluat vaan panna. Muutoin miehet katsovat kuin mustaa ruttoa naista joka tekee aloitteen.

Tämä on vain naisten propagandaa jolla ei ole mitään totuuspohjaa.

Koska sinä haluat olla tekemättä aloitteita itse ja riskeerata pakkien saamista niin yrität valehdella noin.

Vierailija
22/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kaunis ja elämässä on edes jotain mielenkiintoista, kuten sosiaaliset suhteet, harrastus tms... niin tuossa tapauksessa kyllä. Mutta ei kaikki miehet halua mitään hamsterinnäköistä naista, joka on myös tylsä. Joillekin kelpaa, mutta jotkut jäävät odottamaan parempaa tarjousta. (Ihan kuten naisetkin).

Näin on, ihan omasta kokemuksesta voin sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun samalla alueella mielenkiintoisen miehen kanssa. Olen nähnyt häntä viitisen kertaa lenkillä, ruokakaupassa ym. tilanteissa. Hän on aina yksin, ei sormusta. En tiedä olinko hullu stalkkeri, mutta selvitin hänen nimensä rekisterinumeron avulla. Löysin myös kuvan parin vuoden takaa, jossa hänellä oli sormus. Vaikuttaisi siis siltä että hän on eronnut. Törmäsin myös muihin tietoihin, joiden perusteella meillä voisi olla paljonkin yhteistä.

Olen itse eronnut 3 vuotta sitten, treffaillut jonkin verran, ja todennut netin olevan minulle surkea keino löytää miestä johon ihastuisin. Nyt olenkin kuin tulisilla hiilillä, koska haluaisin kovasti tutustua tähän tyyppiin. Mutta miten?

Onko mahikset kättelyssä menneet, jos laitan vaikka viestin? Olenko liian tyrkky, mies ei joudu saalistamaan ja mitä näitä nyt on. Somesta en häntä löytänyt, se olisi jotenkin hienovaraisempi yhteydenottokeino.

Vai pitääkö vaan antaa olla? En usko pystyväni menemään lungisti juttusille jossain jauhelihalaarilla tai lyöttäytymään rinnalle lenkillä. Hemmetti sentään. :(

Kaikki tuntemani miehet haluavat saalistaa. Ainostaan ne, joista kukaan ei ole kiinnostunut, eivät halua.

Vierailija
24/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jos haluat vaan panna. Muutoin miehet katsovat kuin mustaa ruttoa naista joka tekee aloitteen.

Koska sinä haluat olla tekemättä aloitteita itse ja riskeerata pakkien saamista niin yrität valehdella noin.

Ei pidä paikkaansa. Olen elämässäni tehnyt aloitteen jos toisenkin. Jos etsii vakavampaa suhdetta, naisen on parempi olla vaikeasti tavoiteltava. Miehet säikkyy naista joka tietää mitä haluaa.

Vierailija
25/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? - kyllä minä ainakin arvostan sukupuoleen katsomatta ihmisiä, jotka aktiivisia ja aloitekykyisiä, enkä suinkaan useinkaan ensimmäisenä ajattele, että voisinkohan paneskella tuon naisen (tai miehen) kanssa, joka juuri lähestyi minua. - Se mikä on ollut jännää havaita, että kun olen ollut parisuhteessa, niin on vaikuttanut sille, että silloin olen saanut enempi lähestymisyrityksiä naisilta mutta myös joiltain miehiltäkin kuin nyt kun olen sinkku. Toki onnekseni myös nyt kun olen sinkku.  Ja vielä täsmennettäköön, että yksikään parisuhteeni -ei niitä montaa ole- päättynyt kenenkään ulkopuolisen johdosta/ antamasta syystä. Hieman ylpeä tai ainakin loinen olen siitä, että olen edelleen väleissä kaikkien ex-kumppanietteni kanssa. Toki pölyn täytyi antaa hieman ensin laskeutua. 

Vierailija
26/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen elämässäni tehnyt aloitteen jos toisenkin. Jos etsii vakavampaa suhdetta, naisen on parempi olla vaikeasti tavoiteltava. Miehet säikkyy naista joka tietää mitä haluaa.

Minäkin olen tehnyt useita aloitteita vaihtelevin tuloksin. Vaikeasti tavoiteltavuuden olen tulkinnut kiinnostuksen puutteeksi. En jaksa pelata mitään pelejä, kun järkeviäkin kumppaniehdokkaita on.

Vierailija
27/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edellinen olisi totta, niin minusta on tullut tietämättäni nainen tai sitten kuulun vähemmistöön miehiä, jota minun on vaikea uskoa. - Toki sen mitä haluaa voi ilmaista sekä tyylikkäästi ja mukaansa tempaavasti, että tyylillä, joka ei aiheuta kiinnostusta. Itse en esimerkiksi ole kovinkaan viehättänyt naisen suorasukaisesta aloitteesta, jonka hän lausuu parin promillen humalassa baarin tai yökerhon narikassa pikkutunneilla.  

Vierailija
28/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies. Aloitteen tekeminen naisille on itsestänikin hankalaa. Kun esimerkiksi ulkona kävellessä tulee oikein ihana neiti vastaan, jolle haluaisin puhua, mutta en voi mistään lukea että saisin jonkinlaista vastakaikua. Ei pitkää katsetta tai hymyä tai mitään. Eli se mitä nainen voi vähintäänkin tehdä on lähettää selkeää signaalia, että nyt kiinnostaa. Ja sitten kun sitä signaalia on tullut esim. pari kertaa kohdatessa niin ei ole ihan niin suuri kynnys tehdä aloitetta kummaltakaan puolelta!

Vierailija
29/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voisin kyllä laittaa viestin ja olla aloitteentekijä, jos olisin huomannut jotain mielenkiintoa miehen puolelta, katseita tai jotain.

Ap

Ei kai sitä nyt julkisesti uskalla katsella.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1479729/ketju/miksi_miehet_tuijottavat_r…

http://www.vauva.fi/keskustelu/3956989/ketju/miksi_miehet_tuijottavat_k…

http://www.vauva.fi/keskustelu/1619005/ketju/luuleeko_miehet_ettei_nain…

http://www.meidanperhe.fi/keskustelu/387867/ketju/_kiusallista_kun_mieh…

Vierailija
30/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suoraan sanottuna aika erikoista, jos menee niin pitkälle, että selvittää tuntemattoman ihmisen nimen rekisteriotteen perusteella... :D

Toisaalta voihan sen ajatella niinkin, että se kertoo vain voimakkaasta kiinnostuksesta, että on mennyt niin pitkälle. Mielestäni ap:n kannattaa yrittää jollain luontevalla tavalla lähestyä miestä, jos hän kerran on siihen tarpeeksi rohkea. Itse en esim. tekstiviestiä lähettäisi, jos kerran numeroa ei ole saatu mieheltä itseltä eikä edes hänen ystävältään tms.

Yleisellä tasolla... Mielestäni oletusarvoisesti on niin, että mies tekee aloitteen kunnioittavasti, ja jos nainen ei ole kiinnostunut, hänen täytyy torjua aloite kunnioittavasti.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että nainen ei saisi tehdä aloitetta, tietenkään. Melko harvinaista se kyllä on nykyäänkin, jos ajattelen esim. tuntemiani pariskuntia.

Vierailija
31/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, enköhän nyt jää katselemaan mitä tapahtuu. Uskon kyllä, että saan tilaisuuteni ihan livenäkin mikäli niin on tarkoitus tapahtua. Ap

Vierailija
32/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Miehenä ja kokemuksen kautta voin sanoa että tekstiviesti on toimiva aloite. Ei siitä kukaan pahastu. Pahin mitä voi käydä on että et vain saa vastausta joten laita viesti.

Ei toimi, ihan tavallisena ja hoikkana naisena olen lähestynyt kaltaisiani miehiä asiallisesti. En ole ollut itseäni tyrkyttävä, hyökkäävä tai mitenkään päällekäyvä mutta silti nämä yritykset eivät ole johtaneet mihinkään. Seksiin olisin heille kelvannut mutta en mihinkään muuhun. Ei kiitos yhdenillan suhteille.

Vierailija
33/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä aloite koska tyhjän saa pyytämättäkin :) Itse ainakin olisin mielisäni ja vaikka ei natsaisi niin kohteliaasti vastaisin takaisin.

Vierailija
34/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä aloite, koska jokainen ihminen on mielissään siitä että hänestä ollaan kiinnostuneita. Kannattaa myös olla varautunut kaikenlaisiin vastauksiin, jopa outoihin ja epämiellyttäviin, koska on myös paljon epäkohteliaita, surkimuksia ja juntteja jotka menevät täysin paniikkiin kun joku lähestyy heitä.

Aloitteellisuuttaan ei tarvitse koskaan hävetä ja on hyvä totutella saamaan myös pakkeja, niin ne eivät tunnu maailmanlopun katastrofeilta. Miehissä on niin paljon ujoja ja nahjuksia että moni suhde jäisi syntymättä jos homma olisi pelkästään heidän varassa.

Vierailija
35/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä aloitetta. Miesten ego on sellainen, että joudut vain hyväksikäytetyksi jos itse olet aloitteellinen.

Vierailija
36/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sekin "ongelma", että mies on minua sen verran vanhempi, että ei ehkä sen takia ajattelisi voivansa osoittaa mielenkiintoa. Ja minulla sormet syyhyää... :D olisi niin kiva osoittaa se hänelle. Ap

Vierailija
37/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sekin "ongelma", että mies on minua sen verran vanhempi, että ei ehkä sen takia ajattelisi voivansa osoittaa mielenkiintoa. Ja minulla sormet syyhyää... :D olisi niin kiva osoittaa se hänelle. Ap

Ei voi pitää paikkaansa! Vauva-foorumilla olemme saaneet lukemattomia kertoja lukea sen, että naiset eivät pidä vanhemmista miehistä. Että vanhemmat miehet, jotka luulevat saavansa nuoremman naisen, elävät vain harhaluuloissa.

Vierailija
38/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi pitää paikkaansa! Vauva-foorumilla olemme saaneet lukemattomia kertoja lukea sen, että naiset eivät pidä vanhemmista miehistä. Että vanhemmat miehet, jotka luulevat saavansa nuoremman naisen, elävät vain harhaluuloissa.

En minä pidäkään vanhemmista miehistä. Pidän tai siis olen kiinnostunut tästä miehestä, joka sattuu olemaan vanhempi. Ensimmäistä kertaa ikäerolla ei tunnu olevan mitään väliä. Ap

Vierailija
39/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä mietityttää aloitteessa on se, että yhden kerran hän käveli minua suoraan vastaan, eikä vilkaissutkaan tai mitenkään huomioinut minua. Pelkään, ettei hän viehättyisi minusta.

Jos tietäisin missä hän liikkuu, ja pystyisin valmistautumaan kohtaamiseen, voisin yrittää keksiä tekosyyn päästä juttusille. Mutta tilanteet tulevat niin yllättäen, että ehdin vain mennä lukkoon ja siinä kaikki.

Ap

Tuosta ei voi päätellä mitään. Välillä teen noin itsekin että en katso naista vaikka tekisi mieli koska tiedän että se mun katse ei edistä asiaa.

Kusetat. Jos sä katsot naista ja se vastaa, sitten kuuluu mennä juttelemaan. Ei tietenkään pelkkä katse riitä, mutta se on ensimmäinen askel. Jos toinen ei lähde mukaan juttelussa, et osaa tulkita katseita. Mutta jos molemmat ovat kiinnostuneita toisesta niin tottakai kaikki alkaa katseesta.

Vierailija
40/64 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata, koska aloitteen tekemällä saattaa saada pakit. Huijui! Siksi naiset eivät tee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme