Onko mielestänne mautonta laittaa kuolinilmoitukseen "kaivaten" kohdan jälkeen myös perheen/vainajan koiran nimi?
Kommentit (81)
Ei, jos isäntä/emäntä on ollut koiralle oikeasti rakas. Myös koirat surevat.
Mitä helvettiä se muille kuuluu mitä laitatte? Anna mennä vaan.
Aika söpöä mun mielestä ja varmasti se koirakin kaipaa :)
Minun mielestä ihmisen surussa on oltava tosi hienovarainen ja se mikä itselle tuntuu oudolta, saattaa olla hyvin tärkeä asia vainajan läheisille.
On mautonta. Kyllä sen jollain tavalla eläinrakkaana ihmisenä ymmärränkin, mut silti... Mun mielestä typerää on jo se lemmikin nimen joulukorttiin laittaminenkin. Aina vähän hykerryttää...
Ei ole. Koira ja ihminen voivat olla toisilleen hyvin tärkeät ja läheiset.
.. Siis onko se teidän koira, eikä edes vainajan??? No ette laita!!!
Tietenkään ei ole mautonta, onhan kyseessä kuitenkin rakas perheenjäsen, joka luultavasti kaipaa vainajaa vielä enemmän ja aidommin kuin muut mainitut.
"Syvästi kaivaten, omaiset
Syvälle kaivaen, Musti"
On mautonta. Vaikka rakastin omia koiriani enemmän kuin useimpia ihmisiä, en olisi halunnut omaan kuolinilmoitukseeni niiden nimiä, jos olisin kuollut ennen niitä.
Voi olla tilanteita, että se koira jää kaipaamaan enemmän kuin kukaan sukulaisista. Ainakaan sillä ei ole kiire perinnönjaolle.
Ei se ehkä tapana ole, mutta jos vainaja ja lemmikki ovat olleet erityisen läheisiä toisilleen, minusta lemmikin mainitseminen on suorastaan liikuttava yksityiskohta.
Onko mielestänne väärin pukeutua illallisravintolaan microshortseihin ja varvastossuihin?
Onko mielestänne trikoot sopiva alaosa mihin tahansa?
Voiko mielestänne missä tahansa imettää?
Voiko lapselle antaa nimeksi Litku?
EI VOI. MAAILMA EI YHTÄKKIÄ OLE MUUTTUNUT SÄÄNNÖTTÖMÄKSI, KÄYTÖSTAPOJA, JOPA ETIKETTIÄ TARVITAAN VIELÄ.
Ei todellakaan ole mautonta, jos ao. menehtyneeltä jäi lemmikki.
Oma kokemus: Itse olen laittanut ilmoituksiin esim. Lilli, Teemu ja Pörrö-kissa eikä tämä siis ole ainoa kerta. Nykyisin jokainen laittaa näköisensä ilmoituksen, menehtynyttä arvostaen toki ja mikäli hän ei ole erityisiä toivomuksia aikanaan esittänyt, varmasti läheiset tietävät, mikä olisi ollut hänen mielestään hyvä tapa.
Ei ole. Tosin laittaisn varmaan jotenkin tyyliin "Pilkku-koira".