Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin tavallisen miehen jakamaan arjen. Ei löydy.

Vierailija
18.08.2017 |

Riittää kun on mun silmää miellyttävä olemus, sekä oma ymmärrys miten tavallista elämää vietetään YHDESSÄ arjessa. Ja juhlassa.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oma ymmärrys miten tavallista elämää vietetään YHDESSÄ arjessa"

Mitä jos se ymmärrys yhteisestä arjesta poikkeaa sinun ymmärryksestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että sinulla on todennäköisesti niin vittumainen ymmärrys arjesta ja juhlasta, ettei sitä kukaan normaali halua jakaa. Sinun ymmärrys on myös sellainen, että muiden ymmärryksille ei ole tilaa.

Vierailija
4/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin.Normaalia,fiksua ja ok näköistä kaveria ei vaan tule vastaan.

Vierailija
5/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon määritelmään sopii paremin koira, kuin sika. Joten turha toivoakaan teillä, että löytyy se unelmien prinssi joka on mielikuvituksen tuotetta. Itse näette peiliin katsoessa prinsessan, muut aivan erilaisen totuuden.

Vierailija
6/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että sinulla on todennäköisesti niin vittumainen ymmärrys arjesta ja juhlasta, ettei sitä kukaan normaali halua jakaa. Sinun ymmärrys on myös sellainen, että muiden ymmärryksille ei ole tilaa.

Ja tämän tiedät tuntematta minua? Ainakaan tuolla ajattelumallilla olevaa ihmistä en halua arkeeni. Mutta miehen joka ei tarvitse äitiä ja kodinhoitajaa vaan tasavertaisen ihmisen. Ei haittaa jos tekee ruuaksi purkkihernekeittoa tai pesee pyykit väärin kunhan tekee. Omasta tahdostaan ja ymmärtää milloin asioita on tehtävä. Esim että jääkaappi ei täyty itsestään.

Lasten murheet ja ongelmat kuuluu isällekkin. Että nainen voi vaihdattaa oman autonsa renkaat ja öljyn liikkeessä jos itse ei osaa. Että siis arki on sujuvaa. Rahat riittää kummankin omiin ja yhteisiin menoihin tasapuolisesti. Että seksin voi alottaa molemmat ja tuoda siihen uutta ilman toisen epäilyjä.

Vierailija
7/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän tiedät tuntematta minua? Ainakaan tuolla ajattelumallilla olevaa ihmistä en halua arkeeni. Mutta miehen joka ei tarvitse äitiä ja kodinhoitajaa vaan tasavertaisen ihmisen. Ei haittaa jos tekee ruuaksi purkkihernekeittoa tai pesee pyykit väärin kunhan tekee. Omasta tahdostaan ja ymmärtää milloin asioita on tehtävä. Esim että jääkaappi ei täyty itsestään.

Lasten murheet ja ongelmat kuuluu isällekkin. Että nainen voi vaihdattaa oman autonsa renkaat ja öljyn liikkeessä jos itse ei osaa. Että siis arki on sujuvaa. Rahat riittää kummankin omiin ja yhteisiin menoihin tasapuolisesti. Että seksin voi alottaa molemmat ja tuoda siihen uutta ilman toisen epäilyjä.

Juuri tällästä hain itsekin! Ei ole mielestäni liikaa vaadittu. Mutta ei löydy niin ei löydy. Lopetin treffailun pari vuotta sitten kokonaan. Jos joku tulee kohdalle niin hyvä niin, mutta kyllästyin täydellisesti miehiin, jotka ei ole koskaan aikuistuneet. Haluan tasaveroista kumppanuutta, en aio olla alisteinen kenellekään enkä myöskään ala kenellekään äidiksi.

Vierailija
8/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja nuo ..... sano Obelix, eikä ihan väärässä ollukkaan.

Vierailija
9/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi sanottuna etsit äitiä, joka touhuaa essu päällä 7/24 ja pitää huolen, ettei sinulla ole nälkä, kylmä eikä pissa housuissa. Onpa kumma, ettei löydy.

Vierailija
10/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei löydy? Tee aloitteita. Olen mies, ja kokeilin baarissa ja yökerhossa lähes selvinpäin oloa koko illan. En istunut missään nurkkapöydässä piilossa. Monet naiset katsoivat kiinnostuneen näköisinä, mutta ei muuta. Jos siellä oikeasti joku heistä haluaisi normaalin, ihan hyvän näköisenkin miehen, niin miksi he eivät tule juttelemaan?

Älkääkä nyt sanoko, että ette käy baareissa, vaan olette mielummin kotona yksin.

Vierailija
11/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten todistaa, että edellinen väittämän esittäjä on oikeassa. Siis sinun oikkujen ja kertomattomien unelmien toteuttaja tarvittaisiin. Toki voit aina muuttaa mielipiteitä ja vaatimuksia oman mielesi mukaan, siihen ei tietenkään muut saa esittää ajatuksiaan. Siis tyypillinen suomaan  akka, eikä varmaan edes pahin.

Vierailija
12/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ei löydy? Tee aloitteita. Olen mies, ja kokeilin baarissa ja yökerhossa lähes selvinpäin oloa koko illan. En istunut missään nurkkapöydässä piilossa. Monet naiset katsoivat kiinnostuneen näköisinä, mutta ei muuta. Jos siellä oikeasti joku heistä haluaisi normaalin, ihan hyvän näköisenkin miehen, niin miksi he eivät tule juttelemaan?

Älkääkä nyt sanoko, että ette käy baareissa, vaan olette mielummin kotona yksin.

Baareissa käyvät ihmiset ovat säälittäviä, paitsi silloin jos on joku yhteinen juhla tms. harvinainen tilanne.

Vierailija
13/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, ettei ap ole tehnyt aloitteita? Ei ne miehet sillä muutu, kuka sen aloitteen tekee.

Vierailija
14/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa käyvät ihmiset ovat säälittäviä, paitsi silloin jos on joku yhteinen juhla tms. harvinainen tilanne.

En ole ollenkaan säälittävä, vaan juurikin normaaliin arkeen kykenevä, hyvä tyyppi. Aivan typerä yleistys. Baarissa käy monenlaisia ihmisiä, ja paikkanan se on paljon helpompi lähestymisille kuin joku arkinen kauppa tai kirjasto.

Vierailija
15/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, ettei ap ole tehnyt aloitteita? Ei ne miehet sillä muutu, kuka sen aloitteen tekee.

Koska luulisi törmäävän ihan normaaleihin miehiin, jos tekisi aloitteita. Minä ja monta kaveriani esimerkiksi ollaan tavallisia ja fiksuja, mutta eipä naiset ole tehneet aloitteita kuin todella harvoin. Ap:sta en tiedä, mutta epäilen vahvasti.

Vierailija
16/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä yksilöitä yleensä valmiina löydy mistään huippuaviomieskurssilta. Pitää vain etsiä kehityskelpoinen ja -haluinen, ja siinä arjessa sitten yhdessä opetella eloa.

Vierailija
17/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkujen perusongelma on se että kaikki hyvät ovat varattuja ja vapaalla ovat ne joita kukaan ei ole huolinut tai on itse pidetty yllä liian korkeaa vaatimustasoa. Pitää myös muistaa että ei jokainen ihminen löydä kumppania. 30-40 vuotiaaksi ehtinyt sinkku on jo ylijäämäihminen, syrjäytynyt alkoholisti/mammanpoika/luonnevikainen tms.

Vierailija
18/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi: olit yökerhossa yksin, sinulla ei ollut hauskaa, tuijottelit yksinäisyydessäsi naisia ja nyt ihmettelet miksi kukaan ei kiinnostunut?

(En tarkoita että vain kännissä voisi olla hauskaa mutta mielikuva yksinäisestä miehestä joka ei edes juttele ja naureskele kenenkään kanssa ei anna käsitystä kovin hauskasta illasta)

Vierailija
19/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies voi pahoin nykypäivänä ja tarvitsisi ennemmin terapiasuhdetta kuin parisuhdetta. Normaaleja, tervettä miehiä ei vain riitä kaikille joten moni nainen jää ilman.

Minusta yhteiskunnan tulisi panostaa nuorten miesten psyykkiseen hyvinvointiin.

Vierailija
20/129 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä miehellä jota haen arkeeni on nimenomaan oma tahto elää elämäänsä. Hänen ei tarvitse passata minua eikä minun häntä vain siksi että näin perheessä tehdäään

Mutta ei myöskään niin että molemmilla on omat ruuat ja harrastukset ja rahat. Vaan YHTEISET ASIAT ARJESSA. Että jos mies lähtee aiksemmin työhön hän laittaa aamupalan kaikille eikä niin että hän tekee itselle ja nainen sitten itselle ja lapsille. Tai jos taapero tulee kipeäksi niin myös isä voi mennä sinne päivystykseen. Tai jos vaimo on väsynyt työputkesta ja mies normaali työssä, mies osaa sanomatta vaikka täyttämään astianpesukoneen. Tai mies lähtee vkl reissuun niin menee omilla rahoilla ja hoitaa itse vaattet ja kun tulee nii pesee vaateesa ite. Tällästä pientä. Arjen asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan