Haluisin tavallisen miehen jakamaan arjen. Ei löydy.
Riittää kun on mun silmää miellyttävä olemus, sekä oma ymmärrys miten tavallista elämää vietetään YHDESSÄ arjessa. Ja juhlassa.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun on mun silmää miellyttävä olemus, sekä oma ymmärrys miten tavallista elämää vietetään YHDESSÄ arjessa. Ja juhlassa.
Sussa tuskin on mitään vikaa mutta kun tuollaiset miehet, varsinkin kolmenkympin pahemmalla puolella, menevät kuin kuumille kiville. Siinä voi hyväkin nainen jäädä yksin. Aloitteita pitää tehdä ja paljon, jos ei halua odotella kakkoskierrokselle karkaavia isimiehiä tai katsella 5-10 vuotta nuorempaa miestä. ;)
Onko aloittajalla jo lapsia ennestään? Lisäksi kiinnostaa, miten, millaisia ja millaisissa tilanteissa aloittaja on miehiä lähestynyt?
Kuten aiemmin mainittua,hyviä ja kunnollisia miehiä on vähän.Tämän takia moniavioisuus kannattaa.
Mitä sinä itse olet tehnyt löytääksesi miehen? Millaisia aloitteita, millaisissa tilanteissa ja millaisille miehille olet tehnyt? Lisäksi minua kiinnostaa, onko sinulla jo lapsia entuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei löydy? Tee aloitteita. Olen mies, ja kokeilin baarissa ja yökerhossa lähes selvinpäin oloa koko illan. En istunut missään nurkkapöydässä piilossa. Monet naiset katsoivat kiinnostuneen näköisinä, mutta ei muuta. Jos siellä oikeasti joku heistä haluaisi normaalin, ihan hyvän näköisenkin miehen, niin miksi he eivät tule juttelemaan?
Älkääkä nyt sanoko, että ette käy baareissa, vaan olette mielummin kotona yksin.
Suomeksi: olit yökerhossa yksin, sinulla ei ollut hauskaa, tuijottelit yksinäisyydessäsi naisia ja nyt ihmettelet miksi kukaan ei kiinnostunut?
(En tarkoita että vain kännissä voisi olla hauskaa mutta mielikuva yksinäisestä miehestä joka ei edes juttele ja naureskele kenenkään kanssa ei anna käsitystä kovin hauskasta illasta)
En edes ollut yksin, vaan nauroin kaverini kanssa pitkin iltaa, mutta tuo lienee naisten käsitys, että yksin ollessaan mies on tylsä luuseri joka kannattaa kiertää kaukaa. Näin olen huomannut. Naiset keksii kyllä syyn, miksi mies on oletettavasti viallinen, ja häneen ei kannata tutustua.
Jos vaikka joku kiinnostunut nainen olisi tullut juttusille sopivassa kohtaa iltaa, hän olisi saattanut huomata, että olen hyvä tyyppi. Varsinkin, jos on tarkoitus löytää kumppania arkeen, niin ei välttämättä tarvitse sen kovimman bilettäjän luokse mennä ensimmäisenä. Eikö?
Haluaisitko ehkä jakaa myös miehen omaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä yksilöitä yleensä valmiina löydy mistään huippuaviomieskurssilta. Pitää vain etsiä kehityskelpoinen ja -haluinen, ja siinä arjessa sitten yhdessä opetella eloa.
kaikki eivät sitten ole kehityskelpoisia. Moni ei vain opi suoraan sanotuista asioistakaan yhtään mitään. Kokemusta jo kahdesta kehityskelvottomasta yksilöstä ja varoitus, ne näyttävät aluperin ihan mukavilta. Ehkä olettavat parisuhteen jatkuvuuden olevan riippumaton omasta käytöksestä.
Etkö selviä itse arjestasi, vai miksi se pitää jakaa? Oletko varma, ettei kiva kämppäkaveri olisi sinulle parempi ratkaisu?
Minä haen parisuhteelta ensisijaisesti hauskanpitoa, älyllistä ja emotionaalista yhteyttä, syvällisiä keskusteluja ja hyvää seksiä. Näitä voi edesaauttaa se, että asuu samassa asunnossa, mutta ei se mitenkään välttämätöntä ole. Sekä yhteisasumisessa että omissa kodeissa on omat puolensa.
t. se kunnollinen, fiksu ja normaali mies
Ihan samaa olen hakenut. Netissä niitä ei tule vastaan. IRL tulee paljonkin vastaan, mutta ovat jo naimisissa.
M43 erosi ja laski kriteereitään nuoruuden ihanteistaan, ni jo oli tarjokkaita jonoksi asti vaikken mikään bodari/hunks/mr Finland/tumma/jne, olekaan.
Seurustelin useamman kanssa ja valitsin sopivimman. Kyllä kannatti, olemme kumpikin TOSI onnellisia!
Minulla ei ole lapsia. Minua ei haittaa vaikka miehellä olisi lapsia. En halua elättäjää enkä maksajaa. Olen nyt sinkku ja elämässäni on ne pakolliset maksut mitkä olisi parisuhteessakin ja muut rahani käytän haluni mukaan. Miehen kanssa jakaisin menot. Jos jotain hankintaa olisi mihin pitäisi säästää kumpikin säästäisi. Lainat olisi molempien omia mutta yhdessä sovittuja.
En hae miestä erityisesti. Miehiä on joka paikassa ja tapaillut useampia. Mutta sitten ne pari avoliitto kokeilua. Mies jätti minulle pyykit, tiskit, siivouksen ja lähti vapaalla harrastamaan. Leikkasin nurmen, huollatin auton. Mies huusi rahan menosta, hän tekee huollot ja remontit mutta ei kuitenkaan tehnyt. Ei edes kaupasta ruokatarpeita kyennyt hakemaan ilman laittamaani listaa. Toinen oli saman tyyppinen mutta alkoili paljon. Arjen jakamiseen ei mielestäni kuulu minun viihdyttäminen mäyräkoiran voimalla joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä miehellä jota haen arkeeni on nimenomaan oma tahto elää elämäänsä. Hänen ei tarvitse passata minua eikä minun häntä vain siksi että näin perheessä tehdäään
Mutta ei myöskään niin että molemmilla on omat ruuat ja harrastukset ja rahat. Vaan YHTEISET ASIAT ARJESSA. Että jos mies lähtee aiksemmin työhön hän laittaa aamupalan kaikille eikä niin että hän tekee itselle ja nainen sitten itselle ja lapsille. Tai jos taapero tulee kipeäksi niin myös isä voi mennä sinne päivystykseen. Tai jos vaimo on väsynyt työputkesta ja mies normaali työssä, mies osaa sanomatta vaikka täyttämään astianpesukoneen. Tai mies lähtee vkl reissuun niin menee omilla rahoilla ja hoitaa itse vaattet ja kun tulee nii pesee vaateesa ite. Tällästä pientä. Arjen asiaa.
Tarjoat siis miehelle diiliä, jossa hän tekee puolet paskaduuneista ja vieläpä maksaa sulle siitä? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Mutta jos kokeilet esim pitkäaikaistyöttömiä tai muita pienituloisia miehiä, joille diilisi olisi edes taloudellisesti edullinen, voisit sopivan löytääkin.
Se johtuu siitä, että monilla naisilla on järjettömiä vaatimuksia kuten, että tulot tulisi tasata laskujen ja menojen kautta.
Hei pitäisikö minunkin nyt sitten lähteä johonkin luuseri työtön minipalkalla. Sittenhän tulot ovat tasat. Jaa, että kun minä olen samaa pataa kuin nainen eli kunnianhimoton ja köyhempi kuin hän, niin sitten ei enää kelvatakaan :-))))))))))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Miten ei löydy? Tee aloitteita. Olen mies, ja kokeilin baarissa ja yökerhossa lähes selvinpäin oloa koko illan. En istunut missään nurkkapöydässä piilossa. Monet naiset katsoivat kiinnostuneen näköisinä, mutta ei muuta. Jos siellä oikeasti joku heistä haluaisi normaalin, ihan hyvän näköisenkin miehen, niin miksi he eivät tule juttelemaan?
Älkääkä nyt sanoko, että ette käy baareissa, vaan olette mielummin kotona yksin.
Hyvä testi, joka todistaa, ettei naiset halua normaali, ok-näköistä miestä. He haluavat toimitusjohtaja urheilijan vartalolla.
Mitä tarkoitat, että naiset luulee, tulot ja menot tulisi tasata menojen mukaan ?
Tottakai se mieskin osallistuu asumis- ym. kustannuksiin jos yhdessä asutaan?
Vai meinaatko, että mies seilaa siinä vaan vapaamatkustajana, että voi pitää omat tulonsa yksin?
Ruoka ilmestyy kaappiin ja maksut tulee maksettua ilman, että mies edes huomaa?
Tottakai kumpikaan ei käytä toista hyväkseen, mutta molemmat kyllä osallistuu yhteisen talouden menoihin, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö selviä itse arjestasi, vai miksi se pitää jakaa? Oletko varma, ettei kiva kämppäkaveri olisi sinulle parempi ratkaisu?
Minä haen parisuhteelta ensisijaisesti hauskanpitoa, älyllistä ja emotionaalista yhteyttä, syvällisiä keskusteluja ja hyvää seksiä. Näitä voi edesaauttaa se, että asuu samassa asunnossa, mutta ei se mitenkään välttämätöntä ole. Sekä yhteisasumisessa että omissa kodeissa on omat puolensa.
t. se kunnollinen, fiksu ja normaali mies
Tässähän se tuli: skarpit ja omilla jaloillaan seisovat miehet eivät tarvitse tai priorisoi "arjen jakamista", kun taas uunoturhapurot aktiivisesti pyrkivät naisen hoiviin.
Laske rimaa. Ne komeat ja rikkaat miehet eivät ole niitä tavallisia miehiä
Voi olla, että sinun käsityksesi normaalista poikkeaa aika paljon siitä mikä on tilastollisesti normaalia. Ehkä sinun tulisi miettiä tarkemmin, että millaisia ominaisuuksia haet ja kuinka realistisia ne ovat. Parempi vaihtoehto voisi olla, että et mieti yhtään, vaan lähdet avoimin mielin tutustumaan ihmisiin. Usein se on nimenomaan se vaatimuslista, joka estää sinua löytämästä miellyttävää kumppania. Ihmiset ovat loppujen lopuksi aika huonoja arvioimaan mistä he aidosti pitävät. Toki kannattaa katsoa, että asumisjutut ja lapsijutut menevät suurinpiirtein yksiin, jotta hyvä suhde ei kariudu niihin, mutta muuten kannattaa mennä pitkälti tunteella ja avoimella asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä testi, joka todistaa, ettei naiset halua normaali, ok-näköistä miestä. He haluavat toimitusjohtaja urheilijan vartalolla.
Kun naiset eivät kiinnostu yksin yökerhossa naisia tiirailevasta miehestä niin he haluavat toimitusjohtajan urheilijan vartalolla? Taisit myöhästyä paikalta, kun loogista ajattelua jaettiin.
Ja että se mies osaa toimia arjessa yhteistyössä.