Miten vihjaan hienovaraisesti miehelle että minut voi pyytää vaikka kahville tai ajelulle?
Kommentit (61)
Jos olisit maailman ainoa nainen...niin ehkä onnistuit...ehkä....muuten muut naiset vie sen sinulta enennkuin kissaa ehdit sanomaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän sitä tekis viikonloppuna? Ei ole oikein mitään ideoita. Keksi sä mulle tekemistä! No, ehdota jotain." Et nolaa itseäsi, mutta annat hänelle tilaisuuden ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.
Omakohtaisesta kokemuksesta sanon, ettei ehkä huonoin idea ikinä. Muutamankin kerran vuosien varrella kokeillut tätä keinoa erilaisilla variaatioilla ja lopputuloksena nolla kuppia kahvia muusta puhumattakaan. Yksikään miehistä ei ehdottanut yhtään mitään ja tämän jälkeen oli melkoisen kiusallista olla missään tekemisissä.
N39
No mulla taas ihan päinvastaisia kokemuksia. Lähes aina on tullut kutsu ajelulle, kahville, elokuviin, kävelylle, konserttiin...! Pallo miehellä, mutta niin, että on helppo tarttua tilaisuuteen.
Anna kun arvaan, miehet lähestyy sinua ihan omatoimisestikin ja miltei riesaksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitähän sitä tekis viikonloppuna? Ei ole oikein mitään ideoita. Keksi sä mulle tekemistä! No, ehdota jotain." Et nolaa itseäsi, mutta annat hänelle tilaisuuden ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.
Omakohtaisesta kokemuksesta sanon, ettei ehkä huonoin idea ikinä. Muutamankin kerran vuosien varrella kokeillut tätä keinoa erilaisilla variaatioilla ja lopputuloksena nolla kuppia kahvia muusta puhumattakaan. Yksikään miehistä ei ehdottanut yhtään mitään ja tämän jälkeen oli melkoisen kiusallista olla missään tekemisissä.
N39
No mulla taas ihan päinvastaisia kokemuksia. Lähes aina on tullut kutsu ajelulle, kahville, elokuviin, kävelylle, konserttiin...! Pallo miehellä, mutta niin, että on helppo tarttua tilaisuuteen.
Anna kun arvaan, miehet lähestyy sinua ihan omatoimisestikin ja miltei riesaksi asti?
Joo......
Kannattaa pyytää auttamaan jossain jutussa ja kun tulee paikalle annat vähän tissivakoa näkyä (se toimii) ja kikattelet. Jos ei vieläkään ymmärrä menet ihan lähelle kosketusetäisyydelle katsomaan jotain tms.
Voi jeesuksen sissijuustot sentään. Miksi et itse voi sanoa suoraan. Naisista ei suurin osa miehistä ota selvää mikä on mielessä onko se kiinnostunut vai onko sillä maaninen vaihe menossa tai ummetusta? Ota noista selvää.
Suurin osa hienovaraisista vihjauksista ei todellisessa maailmassa näytä miltään vaikka naisen harhamaailmassa ne ehkä ovat näkyvinään.
Ei hitto ap! Miten vanha oikein olet? Kuulostaa lapselliselta! Elätkö oikeasti jollain keskiajalla.. 2000-luvulla nainen ottaa sen mitä haluaa eli pyytää kahville jos haluaa.. Miksi pitää vihjailla ja pelata 🙄
Itsellä on samanlainen tilanne. Paitsi olen se mies jolla on silmäpeliä naisek kanssa joka selvästi odottaa multa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies pyytää jos on kiinnostunut. Voithan avittaa itse ja kerrot mitä haluat.
Keskivertomies ei kysele eikä pyytele. Miesten kanssa on turha vihjailla kun ei ne sitä kuitenkaan ymmärrä.
Jos haluat kahville niin kysy suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto ap! Miten vanha oikein olet? Kuulostaa lapselliselta! Elätkö oikeasti jollain keskiajalla.. 2000-luvulla nainen ottaa sen mitä haluaa eli pyytää kahville jos haluaa.. Miksi pitää vihjailla ja pelata 🙄
Ohiksena todettava, että naisen aloitteellisuus johtaa useimmiten pelkkään seksisuhteeseen. Ja tietysti se on ok, jos se on se mitä nainenkin hakee, mutta parisuhdemielessä se oma-aloitteellisuus ei kannata. Tuo kahvittelun /autoajelun toivominen vähän vihjaisi että ap haluaisi miehestä muutakin kuin seksiä joten silloin on viisaampaa odottaa että mies tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies pyytää jos on kiinnostunut. Voithan avittaa itse ja kerrot mitä haluat.
Juuri siksi kysynkin kun ei ota Erkkikään selvää onko vai ei ole kiinnostunut että jos minä hienovaraisesti vihjaisisin että hän voi tuoda asian esille.
Ja anna kun arvaan. Sinä et voi ensin ilmaista olevasi kiinnostunut.
Arvaa vaan. Mielestäni minusta kyllä näkyy että kiinnostusta on. Hymyilen takaisin. Juttelen kun hän aloittaa. Katson silmiin. En halua olla liian innokas. Ajattelen että hän on se mies joka päättää. Mutta mun pitää sysätä sitä oikeaan suuntaan.
Ihan normaaliksi tulkitsen käytöksesi. Ystävällistä mutta passiivista. Noin yleensä kohdellaan ihmisiä työpaikoilla. Oletko tullut 50-luvulta aikakoneella?
Tietenkin käyttäydyn normaalisti ja ystävällisesti. Mutta HIEMAN flirtisti. Työpaikalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. En flirttaile työkavereille. Voin ehkä olla vanhanaikainen juuri tuon miehen pyynnön odotuksen kohdalla.
Olet vain miesparan mielessä korkeintaa epäselvä. Unohda koko juttu jos et pysty suoraan keskustelemaan ja kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena todettava, että naisen aloitteellisuus johtaa useimmiten pelkkään seksisuhteeseen. Ja tietysti se on ok, jos se on se mitä nainenkin hakee, mutta parisuhdemielessä se oma-aloitteellisuus ei kannata. Tuo kahvittelun /autoajelun toivominen vähän vihjaisi että ap haluaisi miehestä muutakin kuin seksiä joten silloin on viisaampaa odottaa että mies tekee aloitteen.
Niin. Tälläkin palstalla moni valittaa että on turhaan toivonut ja odottanut vuosikausia että mies tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai odota että mies ehdottaisi suoraan sitä. Paitsi että jos ehdottasi niin varmasti saisi. Pakko se on myöntää. Mitään pitkää suhdetta ei nyt tässä vaiheessa suunnitella. Mutta miten vihjata tuo asia hienovaraisesti niin että hän asian ymmärtää jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tehnyt kiinnostavien miesten suhteen aina aloitteen ja yksikään niistä ei ole päätynyt pelkkään seksisuhteeseen. Yksi mies antoi pakit ja näiden muiden miesten kanssa olen aina päätynyt parisuhteeseen asti. Ja nimenomaan niinpäin että ensin parisuhde ja sitten seksi. Mutta uskon kyllä että jos ap on yrittänyt tehdä itseään näkyväksi "tyrkyttämällä" rintojaan jne ja sitten pyytääkin kahville niin mies voi ajatella juurikin tuota pelkkää seksisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
--
Salli mun nauraa.Mies ei voi mitenkään huomata noita "vihjauksia".Samaan aikaan naiset huutavat kuorossa kuinka se on normaaliystävällisyyttä.
"Visit kun haluaisin kokeilla sitä keksimässä olevaa kahvilaa xxxx. Ootko käynyt siellä? Ois kiva mennä jonkun kanssa...."
Ai siksikö että jos nyt haluat kahvit ja saat sitten vihjailulla miehen kutsumaan sut niin miehen täytyy maksaakin kahvit kun itse kutsui? Ja jos ei maksa niin sitten valitusta tänne av:lle.
Vai miksi et voi itse kysyä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tälläkin palstalla moni valittaa että on turhaan toivonut ja odottanut vuosikausia että mies tekee aloitteen.
Tota noin, kun nainen toivoo parisuhdetta miehen kanssa niin mitä nainen sillä kertapanolla/seksisuhteella tekee jonka saa tekemällä itse aloitteen?
Itse ihmettelin että onko eräs kioskin nainen ihastunut minuun tai jotain??
No nyt oli töissä kaulasyötynä ja käytös normaalia/viileän asiallista,että se siitä sitten.
Kuulostat ihan yhdeltä Emmiltä.
Se on työpaikkaflirttaillut mulle ja pyysin juttusille sähköpostilla. Huomenna oonkin naama punaisena kun en ehkä uskallakaan jutella hänelle.
Meen ihan puihin siitä naisesta