Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjaan hienovaraisesti miehelle että minut voi pyytää vaikka kahville tai ajelulle?

Vierailija
16.08.2017 |

--

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin auttaa kun osaan laittaa telepaattisesti ajatuksen ihmisten päähän. Se vaan maksaa hieman.

Vierailija
22/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat jäädä ilman.

Niin vaikuttaa. Ehkä ihmiset ei enää vihjaile mitään vaan painuvat asiaan suoraan? Mutta minä toivoisin miehen kysyvän itse.

Tietysti toivot, sinähän olet nainen. Passiivinen ja pelokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOH. Se ei oo kiinnostunu susta. Älä siis edes vaivaudu.

Vierailija
24/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mies pyytää jos on kiinnostunut. Voithan avittaa itse ja kerrot mitä haluat. 

Juuri siksi kysynkin kun ei ota Erkkikään selvää onko vai ei ole kiinnostunut että jos minä hienovaraisesti vihjaisisin että hän voi tuoda asian esille.

Vierailija
25/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sen miehen luo ja sanot herttaisesti hymyillen, että 'hei kuule, miten saisin hienovaraisesti vihjaistua miehelle, että minut voisi pyytää vaikka kahville tai ajelulle'.

Tämä on hyvä. Tätä jopa voisi ajatella käyttävänsä mutta ei ihan vielä.

Vierailija
26/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mies pyytää jos on kiinnostunut. Voithan avittaa itse ja kerrot mitä haluat. 

Juuri siksi kysynkin kun ei ota Erkkikään selvää onko vai ei ole kiinnostunut että jos minä hienovaraisesti vihjaisisin että hän voi tuoda asian esille.

Ja anna kun arvaan. Sinä et voi ensin ilmaista olevasi kiinnostunut.

Vierailija
27/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaan? Miehelle? Sori, ei sovi samaan lauseeseen noi sanat.

Vierailija
28/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhua viikonlopun tv-ohjelmista siihen tyyliin, että hän tajuaa katsovasi kaikki mitä tuutista tulee. Ehkä alkaa raksuttaa, että jotain muutakin vois tehdä kuin istua tv:n ääressä.

Vierailija
29/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee on sun elämä. Niinkun joku jo tossa totes ois parisuhde vihjailijan kanssa yhtä helvettiä.

Vierailija
30/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan. Mielestäni minusta kyllä näkyy että kiinnostusta on. Hymyilen takaisin. Juttelen kun hän aloittaa. Katson silmiin. En halua olla liian innokas. Ajattelen että hän on se mies joka päättää. Mutta mun pitää sysätä sitä oikeaan suuntaan.

Vierailija
31/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa vaan. Mielestäni minusta kyllä näkyy että kiinnostusta on. Hymyilen takaisin. Juttelen kun hän aloittaa. Katson silmiin. En halua olla liian innokas. Ajattelen että hän on se mies joka päättää. Mutta mun pitää sysätä sitä oikeaan suuntaan.

Ihan normaaliksi tulkitsen käytöksesi. Ystävällistä mutta passiivista. Noin yleensä kohdellaan ihmisiä työpaikoilla. Oletko tullut 50-luvulta aikakoneella?

Vierailija
32/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sun pitäisi mitään vihjailla, kun ehdottomasti haluat miehen ehdottavan. Keskity vaan katseillasi ilmaisemaan mielenkiintosi, kun juttelette. Et selvästikään halua vähääkään ottaa ohjia käteesi, siis älä ota. Odota siis että hän sen tekee. Miksi pakottaa itseään, kun et halua?

Vierailija
33/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos et tee selväksi, että olet vapaa ja kiinnostunut, ei se mies välttämättä tajua/uskalla ehdottaa mitään.Eli unohda hienovaraisuus tai unohda se mies.

Vierailija
34/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tilanne teillä on, miten hyvin tunnette, opiskelu / työkavereita..?

Alkoholihan hirveän hyvin auttaa tällaisissa tilanteissa, yritä järjestää itsesi samoihin bileisiin! Kyllä se siellä lähestyy jos on kiinnostunut

Vierailija
35/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaliksi tulkitsen käytöksesi. Ystävällistä mutta passiivista. Noin yleensä kohdellaan ihmisiä työpaikoilla. Oletko tullut 50-luvulta aikakoneella?

Tietenkin käyttäydyn normaalisti ja ystävällisesti. Mutta HIEMAN flirtisti. Työpaikalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. En flirttaile työkavereille. Voin ehkä olla vanhanaikainen juuri tuon miehen pyynnön odotuksen kohdalla.

Vierailija
36/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, itsekin keväällä kokeilin kuukauden tuollaista hienovaraista tyyliä, mies josta tykkäsin, ei tajunnut mitään.Sitten vaihdoin vähemmän hienovaraiseen tapaan, korostin tissejä niin paljon kuin töissä kehtasin, ujutin tavalliseen keskusteluun että olen nykyään sinkku, aina tilaisuuden tullen hakeuduin ihan lähelle.Meni vajaa viikko niin mies ehdotti kahvittelua.

Vierailija
37/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän sitä tekis viikonloppuna? Ei ole oikein mitään ideoita. Keksi sä mulle tekemistä! No, ehdota jotain." Et nolaa itseäsi, mutta annat hänelle tilaisuuden ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.

Omakohtaisesta kokemuksesta sanon, ettei ehkä huonoin idea ikinä. Muutamankin kerran vuosien varrella kokeillut tätä keinoa erilaisilla variaatioilla ja lopputuloksena nolla kuppia kahvia muusta puhumattakaan. Yksikään miehistä ei ehdottanut yhtään mitään ja tämän jälkeen oli melkoisen kiusallista olla missään tekemisissä.

N39

Vierailija
38/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä ei ota selvää, niin silloin mies ei ole kiinnostunut. Niin se vain on. 

Vierailija
39/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, itsekin keväällä kokeilin kuukauden tuollaista hienovaraista tyyliä, mies josta tykkäsin, ei tajunnut mitään.Sitten vaihdoin vähemmän hienovaraiseen tapaan, korostin tissejä niin paljon kuin töissä kehtasin, ujutin tavalliseen keskusteluun että olen nykyään sinkku, aina tilaisuuden tullen hakeuduin ihan lähelle.Meni vajaa viikko niin mies ehdotti kahvittelua.

Mielestäni jo nyt pukeudun antavasti. Mutta olen aina pitänyt v-aukkosia t-paitoja yms. Se on tyylini ja mies on aina nähnyt minut juuri niin pukeutuneena.

Vierailija
40/61 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitähän sitä tekis viikonloppuna? Ei ole oikein mitään ideoita. Keksi sä mulle tekemistä! No, ehdota jotain." Et nolaa itseäsi, mutta annat hänelle tilaisuuden ehdottaa jotain yhteistä tekemistä.

Omakohtaisesta kokemuksesta sanon, ettei ehkä huonoin idea ikinä. Muutamankin kerran vuosien varrella kokeillut tätä keinoa erilaisilla variaatioilla ja lopputuloksena nolla kuppia kahvia muusta puhumattakaan. Yksikään miehistä ei ehdottanut yhtään mitään ja tämän jälkeen oli melkoisen kiusallista olla missään tekemisissä.

N39

No mulla taas ihan päinvastaisia kokemuksia. Lähes aina on tullut kutsu ajelulle, kahville, elokuviin, kävelylle, konserttiin...! Pallo miehellä, mutta niin, että on helppo tarttua tilaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän