Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette aina kun käytte Ikea ssa? Onko pakko syödä lihapullia?

Vierailija
11.05.2024 |

Aina ku ite meen Ikeaan, nii on ihan pakko napata ne kuuluisat lihapullat mukaan. Jotenki tuntuu, et reissu ois ihan kesken ilman niitä. Ja sit tietysti pitää testaa kaikki sohvat ja sängyt, vaikkei ois ees ostamas mitään. 😅

Nii, mitä te aina teette Ikea ssa? Onks teilläki joku semmone juttu, mikä on ihan pakko tehä joka kerta? Käyttekste aina kattoo jotain tiettyi osastoi? Vai onks joku semmone rutiini, et ekaks hot dogit ja sit vasta shoppailuun? 🌭

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen vaimon perässä ja toivon pääseväni pian pois.

Vierailija
2/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluosasto eikä syödä eläinparkoja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaan ostoksilla. Olen ainoastaan kerran syönyt niitä lihapullia enkä tykännyt niistä yhtään.

Vierailija
4/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Ikeassa kaksi kertaa, kerran viime vuonna ja ensimmäisen kerran useampi vuosi sitten. Kummallakaan kerralla en löytänyt mitään kelvollista ostettavaa.

Vierailija
5/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Ikea-pakkomiellettä. Silloin harvoin kun käyn, käyn hakemassa jotain minkä olen jo etukäteen päättänyt. Heräteostoksina saattaa joku kippo tai kynttilä tarttua mukaan, mutta ei vielä kertaakaan lihapullia. En ole syönyt niitä edes siellä paikan päällä.

Vierailija
6/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea läpijuoksu. En ole kajonnut lihapulliin.

Vierailija
7/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Ikeassa, mutta niitä lihapullia haluaisin kyllä maistaa. Pitää varmaan joskus käydä vain syömässä siellä.

Vierailija
8/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeata roinaa. WT ja Junttiroskaa. 

Pahvisia lamppuja ja jätemuovista tehtyjä huonekaluja.

Vierailija
9/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hakemassa sieltä  aika usein pientavaroita, astiota, säilytysrasioita, kynttilöita ja tuikkuja. Viherkasviosaston kautta aina kierrän. Niiden mustikkamehutiiviste on hyvää.

Vierailija
10/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeata roinaa. WT ja Junttiroskaa. 

Pahvisia lamppuja ja jätemuovista tehtyjä huonekaluja.

Mulla on oikein kaunis iso öljyväritaulu Ikeasta. Ostin sen joskus 20v sitten ja edelleen tykkään siitä tosi paljon 😍

Vierailija
11/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli pieni niin hän todellakin nautti Ikeasta. Huonekalut pääsivät tiukkaan testiin. Yläkerta kun tuli kierrettyä niin ravintolaan syömään, halvat hinnat plussaa. Sitten kotiin päikkäreille.

Vierailija
12/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikein ymmärtänyt käsitystä, että Ikean lihapulla-annos olisi jotenkin edullinen. Pieni annos pakaste-eineslihapullia 7€. WTF?

Vierailija
13/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten äiti tunki ne ** lihapullat mullekin. En halua einesjauholihaa lähellekään. Saa jo muualla tarpeeksi kananakkia. Suosikaa kokolihaa ja kanaa. Varovasti syöden pieninä paloina ettei tukehdu.

Vierailija
14/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelen , ostan edullisia paistinpannuja 2 kpl  ja jotain heräteostoksia, aina syömme koska pitkästä matkasta tulemme.

Vierailija
15/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Ikeassa, mutta niitä lihapullia haluaisin kyllä maistaa. Pitää varmaan joskus käydä vain syömässä siellä.

Perjantaina puoleen hintaan.

Vierailija
16/16 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina puoleen hintaan.

Ei taida enää olla puoleen hintaan tarjousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme