Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiprakka lapsen edessä

Vierailija
16.08.2017 |

Mulla on alkoholisti sukulainen jonka juominen on tabu. Siitä ei saa puhua.
Asuu iäkkäämpien vanhempiensa luona ja ryyppäilee. Aina kun siellä käy haiskahtaa hän viinalta (vanhalta tai milloin korkannut korjaavaa)
Ei ole pahapäinen mutta vilkas puheissaan ja sellainen yli-innokas. Hohottaa typerästi jne. Ei ole siis suoraan sanottuna humalassa mutta maisteissa lähes tulkoon AINA. Pienissä sievissä kepeästi hörötellen. (Yh!)

Nyt emme ole enää ko paikassa käyneet koska en halua lapseni näkevän tuollaista.
En tiedä lapsen kannalta olisiko tuosta haittaa? Olenko sitten liian tiukkis tässä asiassa?

Ei tosiaan ole sillä tavalla humalainen, mutta aina maisteissaan. Ja ajatus etoo minua ettei edes vierailun ajan voisi olla selväpäinen.
Eivätkä nämä iäkkäämmät nyt ole sitten meitä nähneet. Enkä ole tohtinut sanoa syytä. Kun tätä asiaa hyssytellään vaan eikä kenelläkään tunnu olevan ongelmaa asian suhteen.
Paitsi minulla lapseni takia. Ja osin ehkä sen takia etten itse tunne oloani hyväksi alkoholistin lähellä. (Myös omia traumoja)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10 v tuskin ymmärtää hiprakkaa

Vierailija
2/2 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et vie lastasi sinne, ja tietenkään et ole tekemisissä. Iäkkäiden vanhempien pitää itse ymmärtää, miksi ette käy. Voi sen myös sanoa. Käykööt he teillä, jos teillä on läheinen suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän