Kivikissaäiti: kerro tarina nimimerkkisi takaa?
Miksi juuri kivikissaäiti? Mihin sillä viittaat? Oletan, että olet äiti, mutta miksi kivikissa? Vai oliko oma äitisi sellainen?
Kommentit (15)
Kyllä hänet nimettiin muiden toimesta kivikissaepisodin myötä (isä ja lapset leikkivät kivillä, että ovat kissoja).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänet nimettiin muiden toimesta kivikissaepisodin myötä (isä ja lapset leikkivät kivillä, että ovat kissoja).
Ok! Kiitos ja kumarrus! :) En tiennyt tuota, sillä en oo niin innokas palsta-aktiivi kuitenkaan.
Oliko siinä jotain ongelmaa, että kivet olivat lapselle kissoja? Kuulostaa minusta aika suloiselta jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä jotain ongelmaa, että kivet olivat lapselle kissoja? Kuulostaa minusta aika suloiselta jotenkin.
Ei siinä ollukaan ongelmaa, vaan siinä, että lapset olisivat tuoneet kiviä sisälle leikkikaluiksi, kiviä, jotka olivat mitä tahansa teräviä kivenmurikoita, eivät ollenkaan mitään pyöreitä kissan näköisiä pieniä kiviä. Niillä ois naarmutettu lattiat ja myrjottu varpaat. En halua mitään luonnoantimia sisälle leikkikaluiksi, sulkia, heinää yms. Isot kivet menevät samaan kategoriaan.
Koska sitten ei taas olisi uskottu mitään jos neuvon miten niillä pitää leikkiä ettei satu mitään, vaan poissa (töissä) ollessani niillä ois sattunut vahinkoja ja sit ois oltu ihan että "ei me muistettu.." Joo, ei tartte muistella, kun kivillä leikitään pihalla.
Ja mies ois vaan lusmuillu lehtensä takana, jos olisin syyttänyt häntä vahingoista sitten.
t.kivikissaäiti (ei tosiaan itse nimeämäni nimi)
Täällä on sellaisia kusipäitä täällä palstalla, jotka kouttavat mistamaalata minua, vaikka tuokin käy kenen tahansa järkeen, mitä juuri sanoin. Paitsi muutaman palstalaisen ja itsepäiseksi itsensä kuvittelevan mieheni.
t.kivikissaäiti
Jaa, että sellainen tarina tuon nimen taustalla, olisin odottanut jotakin paljon järjettömämpää juttua, mutta ihan ymmärrettäväähän tuo on.
Jase mikä minua siinä tilanteessa otti päähän, oli mieheni käytös, jossa nuo faktat ohitettiin täysin hänen omien mielihalujensa täyttämiseksi, aivan kuin minä en asuisi meillä ollenkaan, tai vastaisi kaikista korjauksista rahallisesti.
t.kivijne
Siis mies oli mennyt lupaamaan että lapset saavat tuoda ne kivet sisälle, ja mä olin eri mieltä. Mutta sain tietää siitä vasta, kun lapsille oli jo annettu lupa. Meni vähän herne nenään.
t.kivijne
Ja minä pyysin, että mies sanoo lapsille, että kivet eivät voi olla sisällä, niin siitä tuli vitutusta, kun miestä ei oikein huvittanut. ....ttu meille aleta mitään kiviä pitämään leikkikaluina, keskustelematta MUN KANSSA.
t.kivikissaäiti
Miestä tietenkin harmitti, kun oli kävellyt taas kasvatuskumppaninsa yli, aivan kuin mua ei olisikaan, ja sanoinkin, ettei mulle käy.
Kuulen vasta nyt että sinä maksat asuntonne korjaukset kivikissaäiti. Kyllä minuakin vituttaisi kivenmurikat sisällä miehen tuomana jos minä yksin joutuisin maksamaan sitten rempat.
Katso nyt ap minkä pandoranboxin avasit kysymykselläsi! Jos kello ei lähestyisi sulkeutumisaikaa, kivikissasepustaja tekisi tästäkin kymmenien sivujen mittaisen ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Kuulen vasta nyt että sinä maksat asuntonne korjaukset kivikissaäiti. Kyllä minuakin vituttaisi kivenmurikat sisällä miehen tuomana jos minä yksin joutuisin maksamaan sitten rempat.
Niinpä.
t.kivikissaäiti
Vierailija kirjoitti:
Katso nyt ap minkä pandoranboxin avasit kysymykselläsi! Jos kello ei lähestyisi sulkeutumisaikaa, kivikissasepustaja tekisi tästäkin kymmenien sivujen mittaisen ketjun.
No en kyllä tekisi, ja mitäs siitä? Yksi ketju, ei vie paljon tilaa sivulla :) Enkä mä kuitenkaan niissä ihan yksin keskustele, joskus menee 4-5 omaa kommenttia putkeen, mutta muuten.
t.kivikissaäiti
Se rages joskus täällä kun sen lapsi oli tuonut kiviä ja leikkinyt niiden olevan kissoja.