Kumman valitsisit rahan vai terveyden?
Kommentit (12)
Toisaalta Aasiassa ei olisi kiva olla köyhä jos on HIV koska ne lääkkeet on aika kalliita
Terveys!
Tuossa matkan varrella oli perintörahaa millä mällätä, enkä koskaan ole voinut niin huonosti kuin silloin. Sairastelin henkisesti sekä fyysillisesti. Nyt tilanteen ollessa se, että olen totaalisessa köyhyydessä, parikymmentä kiloa laihtuneena ja kokoomuslaisesta elämäntavasta vapaana, vointini lähentelee lapsuusajan vapautta.
M 47
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Aasiassa ei olisi kiva olla köyhä jos on HIV koska ne lääkkeet on aika kalliita
Lääkitys on ilmainen! Jos et muuten usko, niin kysypäs lähimmästä Sote-keskuksesta... :)
Terveys tietenkin. Mielummin terve kuin rikas. Terveys on paljon arvokkaampaa kuin mikään raha.
Riippuu vähän. Jos terveydellinen puute olisi joku mitätön tai rahalla hallittava ei-niin-vakava asia niin raha. Jos se taas olisi joku viidennen asteen persesyöpä niin terveys.
Noista vaihtoehdoista terveys, mutta sitten taas valitsen laihuuden ennen terveyttä.
t: syömishäiriöinen
Tässä kun kaikenlaista terveysongelmaa on niin pakko vastata että valitsisin terveyden. Mutta onhan rahaakin hyvä olla. Jokaisen aika maan päällä on joka tapauksessa rajallinen, joten kyllä se mua lohduttaa että ainakin lasten taloudellinen tulevaisuus on turvattu kun aika minusta jättää.
Vierailija kirjoitti:
Terveys!
Tuossa matkan varrella oli perintörahaa millä mällätä, enkä koskaan ole voinut niin huonosti kuin silloin. Sairastelin henkisesti sekä fyysillisesti. Nyt tilanteen ollessa se, että olen totaalisessa köyhyydessä, parikymmentä kiloa laihtuneena ja kokoomuslaisesta elämäntavasta vapaana, vointini lähentelee lapsuusajan vapautta.
M 47[/quote
Oon aina ajatellut että raha tuo turvaa mutta hienoa että noinkin voi käydä.
Rahalla saa myös terveyttä. Jos parantumaton sairaus ja aikaa enää x määrä niin mielummin sitten kuolen rikkaana kuin köyhänä.
Eli raha.
Kumpaakaan ei liiemmin oo ollut koko elinaikana. Rahalle kyllä keksisin käyttöö, mutta jos yhtäkkiä tervehtyisin, olisin aika hukassa.
itselläni ainakin terveys koska raha eikä mikään materia tee onnelliseksi jos olisin parantumattomasti sairas.