¤¤¤ SISUNAISET ¤¤¤ 3.4.2006
Kommentit (26)
Voi Köris, kyllä on tosi tuttuja noi sun ajatukset painon putoamisen hitaudesta! Tosin mä en kyllä voi syyttää kuin itseäni tästä tahdista mutta silti ärsyttää; neljännesvuosi jo mennyt, enkä mä ole vieläkään päässyt joulua edeltäviin lukemiin!!!
Nyt oli kyllä onneksi hyvä viikko, joten alan taas saamaan vähän uutta virtaa, mutta on se niin väärin, että painoa tulee jo suunnilleen ruuan ajattelemisesta, mutta pois sitä ei saa millään!
No jokatapauksesa, tässä tietoni
Ikä 31
Pituus 173
Paino alussa 90.5
Paino viime viikolla 81
Paino nyt 80
Muutos -1 kg
Tavoite 75
Pääsiäistavoite 79
Voi tytöt kun mä en vieläkään osaa laittaa tätä tietopinoa oikein...mitä kaikkea tähän tarvittiinkaan? Ja missä järjestyksessä? Soriiii...
vettä lipittävä, Chicky
tulit tänään töissä mieleen körömölli, kun keittäjämme puhui laihdutuksestaan. Hän sanoi huomanneensa projektin aikana, että niinä viikoina jolloin hän ei juonut vettä, paino ei pudonnut. Hänellä on vesikannu töissä, minulla on tapana juoda pari lasia vettä ennen ruokaa tai kahvia. Kaikilla meillä omat, itselle sopivat metkut.
Elämä alkaa tässä sairastuvassa voittaa, lenkille en uskalla vielä.. taidan ruveta siivoamaan.. Hyötyliikunta kunniaan ; )
Toisaalta silloin ennen kun laihdutin niin en mä sen enempää juonut, mutta paino tippui kuitenkin!!
Hyvä, että rupee olemaan jo parempi olo..ehtiihän sinne lenkille, kun on kunnolla terve!!
Mun vauva täytti tänään 1-vuotta..voi hyvänen aika miten se aika kuluu :o)!!
Kaikille kovasti tsemppiä!!
t.Körömölli
Äh mikä flunssa! Viikko sitten oli orastavaa kurkkukipua ja se meni ohi kahdessa päivässä. Ehdin dii luulla, että huti meni vaan mitä vielä: nyt lentää vesi silmistä ja nenä vuotaa kuin Rantantanplanilla konsanaan enkä uskallakaan ajatella liikkumista. Taukoa onkin jo reilu viikko, kun viime viikolla iskias veti jalan alta enkä selän välilevyn pullistuman pelossa uskaltanut spinnaamaankaan... asia on nyt kuitenkin tutkittu ja sikäli uutiset on hyviä, että välilevyissä ei ole mitään vikaa ja saan jatkaa kuntoiluharrastustani! Siis kunhan saan taas nenäni auki...
Laihiksen sujumisessa olen Köriksen kanssa samoilla linjoilla: kun ei suju niin ei suju. Tosin minulla vika on omassa yläpäässä ja huonossa itsekurissa... kun pystyisinkin pysymään laihisruuissa vaan en :(
Katsotaan siis, jatkanko koko " laihista" kun se tuntuu olevan vitsi vaan. Teidän syytänne motskarin puute ei voi olla, sen verran täältä saa tukea ja innostusta, mutta missä vika?
Sorry, nyt kaksi roikkuu käsissä ja on mentävä...
Emo, punanenä
VKO 14 tiedot alla:
Tässä taas pääsiäistavoitteiden tilastoa:
Körömölli:
Pääsiäistavoite: 79.1 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 79.5 kg (paino oli 81.0 kg)
Ensiviikolla tulisi olla pudotusta: 1.9 kg, jotta tavoite on saavutettu.
Chicky:
Pääsiäistavoite: 79 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 79.3 kg (paino oli 80 kg)
Ensiviikolla tulisi olla pudotusta: 1.0 kg, jotta tavoite on saavutettu.
Sininen31:
Pääsiäistavoite: 83 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 83.6 kg (paino oli 83 kg)
Tavoite saavutettu jo nyt
Minlee:
Pääsiäistavoite: 82.6 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 82.9 kg (paino oli 82.8 kg)
Ensiviikolla tulisi olla pudotusta: 0.2 kg, jotta tavoite on saavutettu.
MariLotta:
Pääsiäistavoite: 54.2 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 54.5 kg (paino oli 54.1 kg)
Tavoite saavutettu jo nyt
Siskonen:
Pääsiäistavoite: 72.8 kg
Jotta tavoite täyttyy, tulisi painon olla nyt: 73.2 kg (paino oli 74.2 kg)
Ensiviikolla tulisi olla pudotusta: 1.4 kg, jotta tavoite on saavutettu.
- Minlee
Minulta jäi väliin eilinen punnitus, joten kävin aamulla vaakalla, tulos 63,4kg.
Ihan hyvin jos ajattelee huimia viimeviikon tuloksia(muistaakseni 66,4kg). Mutta matkaa niin pitkälti tavoitteeseen..
Kiitokset kaikille Onnitteluista!!!
Rialle kovasti onnea vauvanodotukseen!!
Köris, mä luulen, että sun kannattais pitää yksi päivä herkutellen ja syöden reippaasti yli pisteiden. Aattelin vain, että jos vaikka kroppa on mennyt säästöliekille, niin alkaisi taas tuloksia tulemaan kun saisit vauhtia aineenvaihduntaan. Ja ehkä voisit muutaman pisteen hyvin ottaa lisää jokaiselle päivälle. Tsemppiä sinulle ja älä lannistu, olet ollut NIIN SISUKAS!!!
Mulla meni viikko ihan hyvin laihiksen suhteen, viikonloppuna kyllä tuli herkuteltua kun käytiin ukon kanssa syömässä ja lainattiin leffa, sekÄ ostettiin namia..
MUTTA... Liikuntaa en ole harrastanut juuri lainkaan.. Mistä sais taas sen kipinän ja innostuksen siihen, nyt tuntuu vaan pakkopullalta...
Mä olen ihan tylsä kun en saa tämän enempiä aikaiseksi tekstiä, mutta olen hengessä mukana. Sisukasta viikkoa kaikille!!!
-Puppiska