Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissan lopettaminen ja suru

20.07.2012 |

Me jouduimme juuri lopettamaan vuoden ikäisen kissan. Pissaili ja ulosti joka paikkaan. Monet matot, verhot, vaatteet, sohvan, sängyn ja penkit jne ''pilannut''.

Omassa kodissa mahdoton hengittää nenän kautta vaikka monta kertaa päivässä jälkiä luuttusimme.Pissaili oikeastaan minne vain. Hiekkaa kokeiltiin vaihtaa, kolme koppaa oli käytössä, oli aktiviteetteja, sai runsaasti huomiota.

Oli meidän ''pikkuinen''. Annoin mieheni kanssa kaikkeni hänen hyvän elämän puolesta mutta mikään konsti ei tepsinyt. Koppaan teki todella harvoin. Nyt jouduimme tekemään päätöksen tulevan vauvan puolesta..mitä siitäkin olisi tullut kun sitterit ja kaikki olisi ollut ulosteessa ja pissassa? Jonkun aikaa saivat läheiset puhua minua ympäri luopumaan hänestä.

Sanoivat että se on vain päätettävä kumman laitan etusijalle, kissan vai vauvan. Moneen kotiin yritin sitä saada mutta ei kukaan huolinut ''pissaongelman takia''. Ei edes maalle. Nyt lepää rauhassa. Vieläkin itken ikävääni ja mietin vain pääsenkö koskaan yli. Toiminko täysin väärin?

Kommentit (2)

1/2 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit aivan oikein itse olen joutunut lopettamaan rakkaan kissan saman ongelman takia! Voimia

2/2 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä kurjalta kuulostaakin, niin teitte täysin oikein. Kissanne oli "päästä sekaisin" eikä olisi koskaan oppinut tavoille. Kuulostaa kyllä siltä, että rakastitte paljon kissaanne ja yrititte kaikkenne, mutta se ei vaan riittänyt. Tulevan vauvan kannalta teitte oikean ratkaisun.

Voimia suruun ja onnea odotukseen!

Aotearoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla