Olenko ainoa jonka mielestä Hugh Grant on ja on aina ollut tuhat kertaa komeampi ja ennenkaikkea seksikkäämpi kun Johnny Depp?
Kommentit (39)
Mun lista:
Ensin tulee Brad Pitt, sitten piiitkä väli, sen jälkeen Hugh ja Tom, näistä viidestä David ja Johnny siellä viimeisinä
Vierailija kirjoitti:
Kukaan luetelluista ei ole seksikäs.
Tai siis David Beckham ja Tom Cruise eivät ole.
Tom on muuten äärimmäisen lyhyt ukkeli, enkä ole koskaan tajunnut, mikä siinä niin lumoaa???
Et varmaan ainoa, mutta itse kyllä laittaisin Johnnyn, Bradin ja Tompan Hugh Grantin edelle.
Grant on ällö, on ollut aina. En kyllä välita noista muistakaan mainituista koska en ole koskaan katsonut leffaa näyttelijän takia
Vierailija kirjoitti:
Grant on ällö, on ollut aina. En kyllä välita noista muistakaan mainituista koska en ole koskaan katsonut leffaa näyttelijän takia
Jep, jotenkin niljainen. Siksi hän ei ole saanut kunnon rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis David Beckham ja Tom Cruise eivät ole.
Tom on muuten äärimmäisen lyhyt ukkeli, enkä ole koskaan tajunnut, mikä siinä niin lumoaa???
Mä tykkään lyhyistä miehistä, mutta eihän sitä lyhyyttä valkokankaalla paljon edes huomaa. Se on se hymy, mikä Tomissa vetoaa. Scientologia hömpötys on aika epäseksikästä, mutta jos keskittyy elokuviin ja unohtaa tosielämän, niin on se seksikäs mies.
N180cm
Minulle merkkaa se, millaisia rooleja näyttelijä tekee, kun en välitä leffoista, joissa vaikka Depp esiintyy tai Cruise, niin eivät he minusta ole seksikkäitä. Enemmän olen tykännyt Grantista ja Pittistä heidän roolitöidensä kautta. Itseironia on tärkeää, jos ei siihen pysty, niin sitten ei nätti naamakaan auta.
Noista Tomppaan ja Hughiin en koskisi pitkällä tikullakaan, johtuen ihan persoonasta. Tomppa on lisäksi ällöttävän näköinen. Ei sillä, ettei Hugh olisi.
David Beckham, joo ei kiitos. Liian neitimäinen.
Johnny Depp, ehkä muutama vuosikymmen sitten?
Brad Pitt, sama kuin Deppillä.
Jos näistä olisi pakko ottaa joku, ottaisin Bradin.
Olet konservatiivinen, akateeminen jakkunainen, jolle villi viidakkoseksi tuskin koskaan avautuu.
Yök, Hugh on neiti. Jotenkin tosi naismainen, yökyökyök!
Ihania, komeita miehiä ovat kaikki olleet nuorina. Nyt on jo aika tehnyt tuhojaan.
No Hugh on noista ainakin ainoa jonka juttuja jaksaisi kuunnella päiväkausia. David Letterman kehui Hughia yhdeksi parhaaksi haastateltavaksi mitä hänellä urallaan oli. Enkä ihmettele!
Vierailija kirjoitti:
Olet konservatiivinen, akateeminen jakkunainen, jolle villi viidakkoseksi tuskin koskaan avautuu.
Hugh on noista ainoa joka on todistetusti käynyt harrastamassa villiä viidakkoseksiä ihan huorissa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jotenkin niljainen. Siksi hän ei ole saanut kunnon rooleja.
Muistaakseni oli viime vuonna oscar ehdokkaana siitä filmistä minkä teki Meryl Streepin kanssa. Mutta jos ei tuo niin mikä sinulle sitten on tällänen "kunnon rooli"?
Johnny on säilynyt noista ihme kyllä huonoiten. Hän on tehnyt nuorempana hyviä roolitöitä, mutta viime aikoina vähän liikaakin samanlaisia rooleja. Miinus siitä, että jätti Vanessan ja haksahti onnenonkijaan.
David Beckham on nyt vanhempana selkeästi komeampi, tyylikkäämpi, miehisempi ja rasoisempi kuin silloin uran alkuaikoina keltaisessa jakaustukassaan. Beckhamille miinus äänestä ja siitä, ettei ole kovin älykäs(?). Plussaa pitkästä avioliitosta.
Hugh on karismaattinen ja fiksu. Todella hyvä ja läsnäoleva haastateltava. Plussaa aksentista. Ihan hyvin säilynyt.
Brad on ollut hyvännäköinen niin nuorena kuin vanhanakin. Tai no se risupartavaihe ei iskenyt, mutta muut kypsemmät lookit on onnistuneet. Kasvojen ilmerypyt vain lisää karismaa. Miinusta väkivaltaisuudesta ja juopottelusta.
Tom Cruise ihan ok, ehkä liian "perus" omaan makuuni. Ei ole tehnyt minua kiinnostavia roolitöitä. Suurena miinuksena fanaattisuus (scientologia).
Jos nyt mietin Ap:n mainitsemien miesten pelkkää tämänhetkistä ulkonäköä, niin järjestys olisi omalla kohdallani seuraavanlainen:
1. Brad Pitt
2. David Beckham
3. Hugh Grant
...
4. Tom Cruise
5. Johnny Depp
Johnnyllä on nyt menossa jokin pultsarivaihe. Kakkulat, joissa värilliset linssit, on turn off.
Olet. Hugh Grant on ainoastaan tuhat kertaa lällympi kuin Johnny Depp.
Vanhoja ruppanoita, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Johnny on säilynyt noista ihme kyllä huonoiten. Hän on tehnyt nuorempana hyviä roolitöitä, mutta viime aikoina vähän liikaakin samanlaisia rooleja. Miinus siitä, että jätti Vanessan ja haksahti onnenonkijaan.
David Beckham on nyt vanhempana selkeästi komeampi, tyylikkäämpi, miehisempi ja rasoisempi kuin silloin uran alkuaikoina keltaisessa jakaustukassaan. Beckhamille miinus äänestä ja siitä, ettei ole kovin älykäs(?). Plussaa pitkästä avioliitosta.
Hugh on karismaattinen ja fiksu. Todella hyvä ja läsnäoleva haastateltava. Plussaa aksentista. Ihan hyvin säilynyt.
Brad on ollut hyvännäköinen niin nuorena kuin vanhanakin. Tai no se risupartavaihe ei iskenyt, mutta muut kypsemmät lookit on onnistuneet. Kasvojen ilmerypyt vain lisää karismaa. Miinusta väkivaltaisuudesta ja juopottelusta.
Tom Cruise ihan ok, ehkä liian "perus" omaan makuuni. Ei ole tehnyt minua kiinnostavia roolitöitä. Suurena miinuksena fanaattisuus (scientologia).
Aika pitkälti olen samaa mieltä.
Olen vasta vähän päälle parikymppinen, ja luulin hyvin kauan, että Johnny Depp ei osaa lainkaan näytellä. Olen lähinnä nähnyt hänen uudempaa tuotantoaan, ja kaikki hänen roolihahmonsa ovat olleet minusta aivan samanlaisia. Vasta hiljattain olen nähnyt hänen vanhempia töitään, ja ollut tyrmistynyt siitä, että tyyppihän on (/ oli) peräti hyvä! Pitkään pidin häntä yhtenä maailman yliarvostetuimmista näyttelijöistä. Harmi, ettei saa (tai ota vastaan) enää monipuolisempia rooleja.