Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on 34-vuotias ja neitsyt. Uskoisitteko?

Vierailija
14.08.2017 |

Mikä syy hänellä olisi valehdella?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin päälle kolmekymppinen kun eka kertaa sain. Muutaman melkein 40 vuotiaan miehen tunnen jolla on neitsyys talletaan. Naiset heitä kiinnostaisi mutta on aika vaikea tilanne kun asuu syrjäkylillä väärillä harrastuksilla ja baarit ei kiinnosta.

Vierailija
62/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin.

Olin neitsyt 35v saakka.

Nykyinen vaimo vei poikuuden.

Tuliko sinusta vaimosi kynnysmatto, eli hullaannuitko niin naisen pimpsan vuoksi ja olit myytyä miestä?

Kokematon mies voi olla jollekin justiinalle hyvä alusta koulita ainainen ja kuuliainen palvelija.

Olen nähnyt tosielämässä noi käyneen. Mies hyppää kaikkeen mihin vaimo käskee. Kaikki vaimon ehdoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän parikymppisen miehen, joka valehtelee olevansa neitsyt saadakseen naisia.

Katsos kun hän tarkoittaa horoskooppimerkkiä. Tiettyä ja koettua.

Vierailija
64/66 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi olla neitsyt jos ei paneta esim. lääkkeiden takia.

Vierailija
65/66 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuiossa iässä tulisi jo vaikka käydä maksullisella opettelemassa.

Kuinka moni lopulta tekee näin? Aina tästä puhutaan, mutta tunteeko kukaan ketään sellaista?

Vierailija
66/66 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos normi ja pukeutuu normisti ja on siisti.hampaat hoidetut ja käytöstavat niin ihmettelen jos ei naista saa.

Mitenkäs miesten saamisen suhteen? En tiedä mitä tarkalleenottaen tarkoitat normilla, mutta omasta mielestäni olen normaali ja pukeudun normaalisti. Olen siisti, hampaani on hoidettu ja käytöstavatkin osaan. Silti ei ole yksikään mies osoittanut kiinnostusta seksiin kanssani. Yksi eteni suuteluun asti, mutta sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään. Että ei ihmisen tarvitse olla jotenkin keskiverrosta poikkeva, vaikka ei seksiseuraa saisikaan.

Useimmiten näitä yhdistää tasan yksi asia: odottaminen. Odotetaan, että joku mieluisa tuo itsensä tarjolle hopeavadilla, kun kyllä niissä elokuvissakin löydetään rakkaus ruokakaupan vihannesosastolta, kadulta jne. vaikka tuo todellisuudessa, etenkin nykyään, on melko harvinaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä