Mies on 34-vuotias ja neitsyt. Uskoisitteko?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertokaa nyt joku miksi ihmeessä naisten täytyisi tyytyä minkälaiseen kaksilahkeiseen tahansa, vain että mies parka saisi seksiä eikä tarvitsisi olla 30-vuotias neitsyt?
Käsi sydämelle miehet; jos tilanne olisi toisin päin: teidän olisi vietävä sänkyyn minkälainen tahansa Kassi-Alma vain jotta ei olisi yhtään yli 30-vuotiasta neitsytnaista? Vaikka miten olisi vastenmielinen?
Saankohan yhtään asiallista vastausta!?
No rehellisesti sanoen, eihän se homma onnistuisi, jos minua (miestä) ei yhtään haluttaisi. Kuvitellaan nyt kumminkin, että olisin sinkku, ja joku vähemmän viehättävä nainen lähestyisi ja haluaisi saada seksikokemusta. Jos hän ei olisi ihan hirveä, suostuisin kyllä hommaan, vaikka siis tavoittelisinkin normaalisti viehättävämpiä naisia.
Jos normi ja pukeutuu normisti ja on siisti.hampaat hoidetut ja käytöstavat niin ihmettelen jos ei naista saa.
Itse olin neitsyt n. 33-vuotiaaksi, mutta olenkin kaapissa oleva homo. Olen siisti, nykyään erittäin hyvin menestynyt, myös maailmalla työskennellyt luovan alan ammattilainen. Tosin on tullut otettua kiinni noita vuosia, seksikumppaneja on toista sataa.
Vierailija kirjoitti:
Jos normi ja pukeutuu normisti ja on siisti.hampaat hoidetut ja käytöstavat niin ihmettelen jos ei naista saa.
Mitenkäs miesten saamisen suhteen? En tiedä mitä tarkalleenottaen tarkoitat normilla, mutta omasta mielestäni olen normaali ja pukeudun normaalisti. Olen siisti, hampaani on hoidettu ja käytöstavatkin osaan. Silti ei ole yksikään mies osoittanut kiinnostusta seksiin kanssani. Yksi eteni suuteluun asti, mutta sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään. Että ei ihmisen tarvitse olla jotenkin keskiverrosta poikkeva, vaikka ei seksiseuraa saisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 29v.
Hyvin koulutettu ja komea. Vain niin ujo.
Ujous on karissut mukavasti matkan varrella ja on paljon työkseen matkustava ja edustava, muutenkin mahtava kultakimpale, hyvä isä ja paras mies, mitä nainen voi saada.
Nyt ollaan viisikymppisiä.
Tuossa iässä minäkin vielä ajattelin, että ei tämä niin outoa ja tulen vielä löytämään jonkun. Nyt reilut viisi vuotta myöhemmin elämän realiteetit ovat lyöneet kasvoille kuin pahinkin vaakatasoinen räntäsade kylmänä syysaamuna. Olen lopettanut haihattelun sekä itseni nöyryyttämisen seuran etsinnässä ja yrittänyt tyytyä muihin elämän tarjoamiin pieniin valonpilkahduksiin. Helppoa tämä ei tosin ole. Ei ole ketään jolle puhua pahasta olosta ja raastava yksinäisyys tuo liiankin usein mieleen epäonnistumisen asiassa, joka lähes kaikille muille täysi itsestäänselvyys.
Tässä on syy miksi olet neitsyt.
Ininä ja heikkous ovat kaksi äärimmäisen luotaantyöntävää luonteenpiirrettä. Ei normaali mies jää itkemään epäonnistumistaan, vaan tekee jotain asialle. Nössöys ei ole koskaan miehelle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 29v.
Ujous on karissut mukavasti matkan varrella ja on paljon työkseen matkustava ja edustava, muutenkin mahtava kultakimpale, hyvä isä ja paras mies, mitä nainen voi saada.
Tuossa iässä minäkin vielä ajattelin, että ei tämä niin outoa ja tulen vielä löytämään jonkun. Nyt reilut viisi vuotta myöhemmin elämän realiteetit ovat lyöneet kasvoille kuin pahinkin vaakatasoinen räntäsade kylmänä syysaamuna. Olen lopettanut haihattelun sekä itseni nöyryyttämisen seuran etsinnässä ja yrittänyt tyytyä muihin elämän tarjoamiin pieniin valonpilkahduksiin. Helppoa tämä ei tosin ole. Ei ole ketään jolle puhua pahasta olosta ja raastava yksinäisyys tuo liiankin usein mieleen epäonnistumisen asiassa, joka lähes kaikille muille täysi itsestäänselvyys.
Ininä ja heikkous ovat kaksi äärimmäisen luotaantyöntävää luonteenpiirrettä. Ei normaali mies jää itkemään epäonnistumistaan, vaan tekee jotain asialle. Nössöys ei ole koskaan miehelle hyväksi.
Tekee asialle mitä? Menee vonkaamaan jokaista vastaantulijaa kunnes joku suostuu matkaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin helppoa ole. Ujous tai ruma ulkonäkö ovat aika varmoja takuita että ei juttu luista naisten kanssa ja ottajia ei ole. Etenkin rumuus tai lyhyys miehellä
"normi" ei oikein riitä herättämään mitään kiinnostusta. Pitäisikö tässä naisena oikeasti olla jotenkin kiitollinen siitä, että mies pesee hampaansa ja muut paikkansa? Ja tuon pitäisi olla miehelle avain seksin saamiseen? jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 29v.
Tarkoittanet erityisesti neitsyt miesten mutta myös todennäköisesti vähemmän kokeneiden miesten kannattaa valehdella kokemuksensa määrä kuin rehellisesti kertoa kokemattomuudestaan? Mikä sen sankarillisempaa kuin mies, joka osaa vielä yhteisen seksin aikana kertoa omista seksikokemuksistaan ja kenties samalla verrata kumppaneitaan toisiinsa: "Kyllä Jaana ja Tiina suostuivat myös peppuseksiin mikset säkin voisi tykätä heti, toisin kuin he, kun eivät he halunneet sänkyynkään heti, oisit siis sillai positiivisessa mielessä erilainen. Mä voin näyttää miten se sujuu mulla on kokemusta myös toisesta Jaanasta Marista, ja Helenasta ja Ja kai kerroin jo sen mikä sen nimi nyt olikaan...
En ymmärrä miksi se olisi erityisen sankarillista, jos mies on harrastanut mahdollisimman monen kumppanin kanssa seksiä ja vastaavasti ellei, niin hän olisi auttamatta nössö. Toki ekin saattaisi olla kiva tietää, että mistä te yleisemmin erotatte, että kuka on kokenut ja kuka vähemmän kokenut jos ja kun kohtaatte ennestään teille muutoin uuden, mielenkiintoiselta ja puoleensa vetävän ihmisen. Ei kai tuo seksikertojen määrän näkeminen se ainoa puoleensa vetävä asia ole, vai onko?
Uskoisin.
Olin neitsyt 35v saakka.
Nykyinen vaimo vei poikuuden.
Vierailija kirjoitti:
"normi" ei oikein riitä herättämään mitään kiinnostusta. Pitäisikö tässä naisena oikeasti olla jotenkin kiitollinen siitä, että mies pesee hampaansa ja muut paikkansa? Ja tuon pitäisi olla miehelle avain seksin saamiseen? jep.
Suurin osa ihmisistä on normeja. Eli keskivertoja jotka kyllä harrastaa keskenään seksiä eikä mieti sitten sitä onko kumppani varmasti lukenut Tolstoita.
Uskoisin.
Nauraisin myös, koska tilanne olisi niin absurdi. Sama kuin näkisi lentävän elefantin.
Tosin ei mun piireissä pyöri tämmöisiä ihmisiä.
Niin naisethan luulevat että jokainen miehen tekemä aloite johtaa suhteeseen...
Tottakai uskon. Koska olen itse lähes 33 mies eikä mitään kokemusta yhtään mistään
Jopa komeaksi jotkut sanoneet
Uskoisin. Mies voi käytännössä viettää koko elämänsä yksin ilman mitään naiskontaktia, jos ei ole hääppöisen näköinen.
Tämä aihe ei ole millään tavalla kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Uskon helposti. Olen itse 35-vuotias nainen ja en ole ollut yhdynnässä koskaan. Suuseksiä olen tosin harrastanut, sitäkin onneksi vain yhden miehen kanssa. Kadun sitäkin. Mies on naimisissa ja isä.
Anteeksi kun takerrun, mutta yllätyin tästä kommentista, koska itselleni suuseksi on paljon intiimimpää kuin yhdyntä ja siksi vaikea käsittää järjestystä. Minulla on ollut yhdyntäkeskeistä seksiä seitsemän kanssa, mutta suuseksiä (saavana osapuolena) vain yhden kanssa. Ihmiset toki on erilaisia, mutta oli silti pakko kommentoida, kun oli niin hämmentävää.
Vai tarkoititko sitä vain antavana osapuolena? Sitä minullakin kyllä on ollut kaikkien kanssa. Se saaminen siinä intiimiä on.
Itse aiheeseen: varmasti voi olla ihmisiä, joilla ei ole koskaan elämässään seksiä toisen ihmisen kanssa. En näe siinä mitään ihmeellistä. Itselle tuollainen puoli miehessä ei olisi ongelma, eihän se vie kuin viisi minuuttia ja ominaisuus on historiaa. Sen sijaan joku koko kylän panomikko tai maksullisissa käynyt mies olisi tapailussa täysin mahdoton ajatuskin.
Kyllä minun kanssani ainakin oppii.
30-kymppisestä Sipilän näköisestä keskisuomalaisesta kilttimiehestä tuli taitava suuseksin antaja.
Ei ole läheskään aina totta, ettei maksullinen nauttisi seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin.
Nauraisin myös, koska tilanne olisi niin absurdi. Sama kuin näkisi lentävän elefantin.
Tosin ei mun piireissä pyöri tämmöisiä ihmisiä.
Sun piirit on sitten varmaan niitä, joissa kaikki panee kaikkia ristiin rastiin? Jokainen on jokaisen eksä ja nyksä jossain vaiheessa.
Tiedän yhden tällaisen porukan, en voi käsittää.
Tässäkin taas oletetaan että kyse olisi aina siitä että mies olisi jotenkin tavattoman vastenmielinen. Minua ei-vastenmielisenä poikana loukkaa tuo ajattelumalli. Itse näen asian näin: en ole mitenkään vastenmielinen, päinvastoin, joten miksi minun pitäisi "tyytyä" johonkin suohirviöön? Olettakaa vähemmän ja perustakaa viestinne enemmän faktoihin niin ei tarvitse huhuilla asiallisten vastausten perään.