Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä tuntuu 8-lk pojan mieheksi kasvaminen olevan tuskallisen vaikeata ja tänään kuulin, että hän vihaa minua.
Olen tiukkis hitler mummeli ja huono äiti, tuota viimeistä kuullut säännöllisesti koko tämän vuoden ajan.

Ulkoiluja minun ei ole tarvinnut "rajoittaa", koska ei iltaisin juokse kylillä, toivoisin että juoksisikin enemmän koska se tarkoittaisi sosiaalista kanssakäymistä kavereiden kanssa mutta kun ei niin ei.
Se mitä joudun puuttumaan on ruutuilu. Hän olisi kirjaimellisesti kaiken aikansa kännykkä tai iPad kourassa jonka lisäksi katsoisi tvtä ja pelaiI pleikalla vaikka joka päivä ja tunteja.

Myönnän että tuppaan olemaan hieman liian puuttuva ja huolehtiva joissakin muissakin asioissa, eihän hän kai kuolisi vaikka läkähtyisikin pitkissä collegehousuissa paksu collegetakki ja lenkkarit jalassaan ylipitkä tuuhea kuontalo päässään kesäsäässäkin..
Ainiin, "pakotanhan" minä myös käymään yöpuulle ajoissa, aamuisin kuitenkin herää jo 06 aikaan ja aiemminkin. Isänsä samaa mieltä, mutta *surprise* mummeli on se joka saa silti haukut siitä(kin), aina ja vain.

Nyt vain kirpaisi, olen ilm todella paska äiti..
:"(

• ylös 2
  • alas 2

Kommentit (3)

Vierailija

Teinin kasvukipuja.
Hän kohdistaa vihan ja turhautumisen siihen henkilöön,
jonka lojaaliuteen luottaa kaikkein eniten maailmassa. Mikäli vain hymistelee isänsä seurassa, on isä hänelle täysin yhdentekevä ihminen.
Itse halveksin 15-16-vuotiaana ennen suuresti ihailemaani äitiä,
mutta koska hän oli etäinen ja kylmä, en koskaan sanonut sitä hänelle ääneen. Isä oli etäinen,
hänellä oli työ, kaverit ja kalja, hän oli minulle ilmaa, myös kuollessaan muutama vuosi sitten.
Nyt oma teinini inhoaa minun tyhmyyttäni ja tappavan huonoja ideoitani, minun kanssani on kuulemma hirveää.
Usko minua, se on hyvä merkki kun äiti ärsyttää.

Vierailija

Kyllä se kuuluu asiaan. Kasiluokkalaiset ovat haastavimpia. Parikymppisinä niille on palannut järki takaisin kuuppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi kuule. Meidän teini ei kuulemma pidä kuin pikkusiskosta. Viimeksi tänään kuulin olevani lihava ja tyhmä.