Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski sinä, keski-ikäinen nainen työnnät ostoskärrysi minun päälle? t. nuori nainen

Vierailija
14.08.2017 |

Itse nimittäin kaupassa asioidessani yritän ottaa muut ihmiset huomioon, ja katson etten kävele heidän päällensä. Ensi kerralla työnnä vain kärrysi päälleni, en jaksa enää väistellä. Omaa sisintäsihän siinä tuot esiin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyin tästä ketjusta niin paljon, että seuraavan kerran kun ensimmäisen kerran elämässäni törmään kärryillä tönivään niin otan siitä vitun kärrystä kiinni ja tönäsen takas. Ihan ekasta kerrasta jo otan linjan, että mua ei tönitä, perkele!

Vierailija
62/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jotain sadistista mielihyvää kun kävelin kauppaan autoltani ja ovensuussa vastaan käveli hyyvin leveästi pari teinipissistä ja vaikka itse olin ennemmin ovensuulla, he vaan väkisin rynnivät päälleni. Mutta mulla olikin vasemmassa kädessä autonavain ja se avainosa pystyssä huolimattomasti ja tunsin kuinka kovaa se tökkäsi toista tyttöä käteen. Varmasti tuntui ja jää mustelma:D en edes pahoitellut, ärsyttää tuollaiset lissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

"Onko sulla pyörissä tervaa" toimii myös, kun jäädään minuuttitolkulla tiirailemaan sinimailasen siementen tuoteselostetta. Että onko tää nyt reilun kaupan vai ei.

Ei ole! V*ttuun nyt siitä!

Eiköhän jokaisella ole oikeus käydä kaupassa ilman tuollaisia typeriä huutoja...

Vierailija
64/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyynnyin tästä ketjusta niin paljon, että seuraavan kerran kun ensimmäisen kerran elämässäni törmään kärryillä tönivään niin otan siitä vitun kärrystä kiinni ja tönäsen takas. Ihan ekasta kerrasta jo otan linjan, että mua ei tönitä, perkele!

Onko sulla vihanhallintaongelmia kenties? O_o

Vierailija
65/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: kassajonossa keskityin kännykkääni niin tiiviisti, etten huomannut, että kärry pääsi vähän luiskahtamaan eteenpäin. Enkä sitäkään, että se osui sinuun. 

Vierailija
66/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pahemmin ole, olen vain lopen kyllästynyt ihmisiin (tönijät), jotka kuvittelevat olevansa jollain tapaa parempia kuin muut. Heille tekee mieli tehdä selväksi, että NO ET OLE! Et ole yhtään tärkeämpi ihminen kiireittesi, huokailuittesi, kantapäärakkosi ym kanssa.

Vierailija
67/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä pahemmin ole, olen vain lopen kyllästynyt ihmisiin (tönijät), jotka kuvittelevat olevansa jollain tapaa parempia kuin muut. Heille tekee mieli tehdä selväksi, että NO ET OLE! Et ole yhtään tärkeämpi ihminen kiireittesi, huokailuittesi, kantapäärakkosi ym kanssa.

Et sinä hiiri mitään kuitenkaan uskaltaisi sanoa tai tehdä jos tönijä tulisi vastaan

Vierailija
68/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä hiiri mitään kuitenkaan uskaltaisi sanoa tai tehdä jos tönijä tulisi vastaan

Sinä, ihmissaasta, menetkö takaisin viemäriisi olemaan parempi kuin tämä hiiri? En tullut tänne sentään ketään tönimään kärryillä, niinkuin itse heti kävit, taidat olla keski-ikäinen nainen.

Vierailija
69/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jotain sadistista mielihyvää kun kävelin kauppaan autoltani ja ovensuussa vastaan käveli hyyvin leveästi pari teinipissistä ja vaikka itse olin ennemmin ovensuulla, he vaan väkisin rynnivät päälleni. Mutta mulla olikin vasemmassa kädessä autonavain ja se avainosa pystyssä huolimattomasti ja tunsin kuinka kovaa se tökkäsi toista tyttöä käteen. Varmasti tuntui ja jää mustelma:D en edes pahoitellut, ärsyttää tuollaiset lissut.

Mä olen pari kertaa astunut tahallani jalan päälle. Teineillä on yleensä aina tennarit, joten siihen jalkapöytään raskas maihari tai korollinen nahkasaapas tekee oikein gutaa. Samoin juurkin vahingossa sojottavat kyynerpäät, avainniput ja sateenvarjo :D

Vierailija
70/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, ihmissaasta, menetkö takaisin viemäriisi olemaan parempi kuin tämä hiiri? En tullut tänne sentään ketään tönimään kärryillä, niinkuin itse heti kävit, taidat olla keski-ikäinen nainen.

En töni huvikseni ketään :D mene sinä mörkö takaisin koloosi syrjäytymään kun ei sua kukaan oikeasti kaipaa.

Vierailija
71/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua ottaa päähän ja olen kateellinen. On todella kamalaa, kun asuntolaina on maksettu, lapset muuttaneet opiskelemaan ja perhefarmari vaihdettu urheiluautoon. Ottaa päähän, kun voin matkustella ja harrastaa mieleni mukaan. Olen sinulle niin kateellinen.

Vierailija
72/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi kukaan tönii toista kaupassa ikään tai sukupuoleen katsomatta. Se on aina epäkohteliasta käytöstä. Esimerkiksi tällä hetkellä minun on erittäin vaikea käydä kaupassa,koska selkärangassani on useampi murtuma. Sattuu aivan hirveästi, jos tökit vielä niillä kärryilläsi. Kerran sanoin asiasta takana jonottavalle. Hän pyyteli vuolaasti anteeksi ja sanoi, ettei olisi töninyt, jos olisi tiennyt asian laidan. Saako ihmisiä siis töniä, vaikka heillä ei olisikaan terveysongelmia? Tätä en viitsinyt enää kysyä. Erityisen paljon pahennusta tuntuu herättävän rollaattori nuorella ihmisellä. Siksi yritän jättää sen mahdollisimman usein kotiin.

Vierailija
73/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuasiakas kirjoitti:

Ensimmäisen ruuhkan nämä vanhemmanpuoleiset naiset aiheuttavat heti sisääntuloportin jälkeen. Siihen jäädään takaatulevien tulpaksi miettimään, mihin päin markettia ekaksi lähtisi taapertamaan.

Seuraava tulppa aiheutetaan parkkeeraamalla kärryt poikittain käytävän kapeimmalle kohdalle, kun pitää päästä jonkun mekon kangasta hiplaamaan. Sama terrori jatkuu läpi marketin osastojen. Todellinen suma saadaan aikaiseksi, kun vastaan osuu pari ompeluseuratuttua maito-osastolla! Loppuhuipennuksena päästään vielä kassajonoon pökkimään kärryillä edellä olevia.

Ai niin, vielä pitää veikkauskuponki jättää infopisteessä! Kuponki ja lompakko ovat tietenkin alimpana ruokaostosten alla. Ensin tietenkin pitää infohenkilölle selitellä muutama minuutti, että veikkauskupongin jättäminen meinasi unohtua. Samoin pitää miniä haukkua ja oma poika kehua sekä selvittää suoliston toiminnan tila.

Unohdit tavaratalojen ja kauppakeskusten liukuportaat; niissä on kiva seisahtua heti liukuportaista astuttuaan ja jäädä arpomaan suuntaa. Takanatulevilla voi olla vähän ruuhkaista kun liukuportaat liikkuvat ja pitäisi astua pois, mutta edessä on tulppa.

Mä en ole vielä vanhemman puoleinen ja toivottavasti musta ei koskaan vanhempana tulekaan tuollaista.

Toisaalta, nykyään kun haluan käydä kaupassa aina mahdollisimman nopeasti ja sujuasti, ja v.tuttaa kaikki edessä kökkijät, niin ehkä mä piruuttani iän myötä alan harrastamaan samaa..!

Mut ihan oikeasti, jos et itse tiedä kaupassa mitä haluat niin ÄLÄ KUITENKAAN TUKI TIETÄ niiltä ketkä tietävät mitä ovat vailla!

Mä osaan puikkelehtia aika sujuvasti ja ripeästi kärryjen kanssa, mutta sitten siellä on näitä tulppia.

Käsittämätöntä miten vaan seistään siinä edessä, perässä vedettävä kori poikittain käytävällä eikä nähtävästi tajuta että muitakin saattaa olla siinä samassa kaupassa...

Mikäs siinä jos haluavat viettää puoli päivää kaupassa, mutta pysyisivät pois tieltä.

Vierailija
74/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

"Onko sulla pyörissä tervaa" toimii myös, kun jäädään minuuttitolkulla tiirailemaan sinimailasen siementen tuoteselostetta. Että onko tää nyt reilun kaupan vai ei.

Oletpas sinä hauska tapaus.

Käyn usein kaupassa avustettavani kanssa. Hän on huomisen vin hidasliikkeinen. Tuollainen käytös ei auttaisi yhtään vaan pahentaisi asiaa. Katson, että emme ole tien tukkeena jne. ja autan parhaani mukaan. Silti siihen menee aikaa. Jos kohtaisimme sinut kaupassa, sanoisin sinulle takaisin jotain hyvin rumaa. Mihin sinulla on todellakin NIIN kiire?

Vierailija
75/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhuasiakas kirjoitti:

Ensimmäisen ruuhkan nämä vanhemmanpuoleiset naiset aiheuttavat heti sisääntuloportin jälkeen. Siihen jäädään takaatulevien tulpaksi miettimään, mihin päin markettia ekaksi lähtisi taapertamaan.

Seuraava tulppa aiheutetaan parkkeeraamalla kärryt poikittain käytävän kapeimmalle kohdalle, kun pitää päästä jonkun mekon kangasta hiplaamaan. Sama terrori jatkuu läpi marketin osastojen. Todellinen suma saadaan aikaiseksi, kun vastaan osuu pari ompeluseuratuttua maito-osastolla! Loppuhuipennuksena päästään vielä kassajonoon pökkimään kärryillä edellä olevia.

Ai niin, vielä pitää veikkauskuponki jättää infopisteessä! Kuponki ja lompakko ovat tietenkin alimpana ruokaostosten alla. Ensin tietenkin pitää infohenkilölle selitellä muutama minuutti, että veikkauskupongin jättäminen meinasi unohtua. Samoin pitää miniä haukkua ja oma poika kehua sekä selvittää suoliston toiminnan tila.

Unohdit tavaratalojen ja kauppakeskusten liukuportaat; niissä on kiva seisahtua heti liukuportaista astuttuaan ja jäädä arpomaan suuntaa. Takanatulevilla voi olla vähän ruuhkaista kun liukuportaat liikkuvat ja pitäisi astua pois, mutta edessä on tulppa.

Mä en ole vielä vanhemman puoleinen ja toivottavasti musta ei koskaan vanhempana tulekaan tuollaista.

Toisaalta, nykyään kun haluan käydä kaupassa aina mahdollisimman nopeasti ja sujuasti, ja v.tuttaa kaikki edessä kökkijät, niin ehkä mä piruuttani iän myötä alan harrastamaan samaa..!

Mut ihan oikeasti, jos et itse tiedä kaupassa mitä haluat niin ÄLÄ KUITENKAAN TUKI TIETÄ niiltä ketkä tietävät mitä ovat vailla!

Mä osaan puikkelehtia aika sujuvasti ja ripeästi kärryjen kanssa, mutta sitten siellä on näitä tulppia.

Käsittämätöntä miten vaan seistään siinä edessä, perässä vedettävä kori poikittain käytävällä eikä nähtävästi tajuta että muitakin saattaa olla siinä samassa kaupassa...

Mikäs siinä jos haluavat viettää puoli päivää kaupassa, mutta pysyisivät pois tieltä.

Mitä jos hankkisit paremmat hermot? Kaupassa on muitakin ihmisiä kuin sinä. 

Vierailija
76/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minua ottaa päähän ja olen kateellinen. On todella kamalaa, kun asuntolaina on maksettu, lapset muuttaneet opiskelemaan ja perhefarmari vaihdettu urheiluautoon. Ottaa päähän, kun voin matkustella ja harrastaa mieleni mukaan. Olen sinulle niin kateellinen.

Ei rahalla saa nuoruutta takaisin. Loppujen lopuksi ne elämässä jäljellä olevat laadukkaat vuodet ovat se ainoa kunnon kadehtimisen aihe. 

Vierailija
77/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Oletpas sinä hauska tapaus.

Käyn usein kaupassa avustettavani kanssa. Hän on huomisen vin hidasliikkeinen. Tuollainen käytös ei auttaisi yhtään vaan pahentaisi asiaa. Katson, että emme ole tien tukkeena jne. ja autan parhaani mukaan. Silti siihen menee aikaa. Jos kohtaisimme sinut kaupassa, sanoisin sinulle takaisin jotain hyvin rumaa. Mihin sinulla on todellakin NIIN kiire?

Onko avustettavasi joku kehitysvammainen vai?

Vierailija
78/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhuasiakas kirjoitti:

Sitähän mä just peräänkuulutan että otettais muut huomioon. Nää törttöilijät nähtävästi luulevat olevansa kaupassa yksin.

Vierailija
79/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhuasiakas kirjoitti:

Sitähän mä just peräänkuulutan, että otettais muut huomioon!

Mä en töni ketään, mä otan muut huomioon, mut nää törttöilijät vaan seisoo edessä, eivät selvästikään tajua että eivät ole kaupassa yksin. Miksi he ei ota muita huomioon??

Vierailija
80/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai, kylläpä näin vanhana kurppana tulee hyvämieli, kun jo keski-ikäisetkin ovat nuorten tehopakkausten tiellä, eikä aina vain 60+.

Kiitos ap. sait hymyä huuleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän