Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski sinä, keski-ikäinen nainen työnnät ostoskärrysi minun päälle? t. nuori nainen

Vierailija
14.08.2017 |

Itse nimittäin kaupassa asioidessani yritän ottaa muut ihmiset huomioon, ja katson etten kävele heidän päällensä. Ensi kerralla työnnä vain kärrysi päälleni, en jaksa enää väistellä. Omaa sisintäsihän siinä tuot esiin.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen olin rattaiden kanssa kaupassa. Todella vihaan niitä ihmisiä jotka pearkkeraa itsensä keskellä käyvää joten itse katson aina etten ole muiden tiellä. Siinä maustehyllyllä odotin mieheltä vastausta mitä mausteita kotona oli valmiiksi kun takaa alkaa kuulua tuskastunutta puhinaa. En ehdi edes kääntyä kun joku harppu tyrkkää minua kylkeen sanomatta mitään, vaistomaisesti otan edessä olleista rattaita kiinni ja hyvä ettei ne kaadu.

Tilanne oli siis tämä, kohdalleni toiselle puolen käytävää oli pysähtynyt vanhempi mieshenkilö myös arpomaan jotain hyllystä jolloin tämä läskipersekurppa ei ilmeisesti mahtunut kulkemaan välistämme (vähintään 1,5m tilaa) ja sen sijaan että pyytäisi ketään väistämään päätti hän töniä minua eli sitä pienempää.

Käyn kampittamassa sen lehmän että lonkka murtuu niin ei tarvitse enää lähteä itse kauppaan pilaamaan muiden hengitysilmaa.

Ole ennemmin keskellä käytävää niiden rattaiden kanssa. Tosi ärsyttävää jos olen jotain, vaikka sitä maustetta hakemassa mutta joko kärryillä tai niillä rattailla estetty pääsy täysin siihen maustehyllylle. Ehkä se puhisija vaan ei jaksanut jonottaa hakemaan sitä kanelia kun sä räpläsit kännykkää. Ja saattoi se vastapäinenkin arpoja vaan hienotunteisemmin jonottaa sun valtaamaalle hyllylle. Niin.

Vierailija
42/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siski miän työnän kun oln ilkä kski-iäinen aka, sehän hlusit kula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode yrittää elvyttää palstaa, säääälittävääääää....

Vierailija
44/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrää takasi päälle tai pysähtyy siihen ku tatti paskaan, eikä päästä ohi. Sitenhän sen homman saa hoidettua

Vierailija
45/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 40-vuotias jo mutta silti joutunut monen kuuskymppisen naisen kärryn jyräämäksi. Olen pitkä nainen, joten minut kyllä näkee edessään, eli vahinkoja ne ei voi olla. Homma ketuttaa sen verran, että pysähdyn aina paikoilleni kun minua aletaan tahallaan tuuppia kärryllä. Ja arvatkaa vain, ne tuuppijat yllättyy, kun eivät saaneetkaan siirrettyä minua haluamaansa suuntaan vaan muutuinkin kulkuesteeksi. Sitten tönitään ja tuupitaan sillä kärryllä vähän lisää, yritetään erityisesti osua nilkkoihini niin että se sattuisi ja minun olisi pakko väistää. Vaikka näkeehän ne tietenkin, että ei minulla ole edes tilaa väistää siinä kassajonossa, eikä se jono liiku yhtään nopeammin vaikka minua miten pahoinpitelisi sillä ostoskärryllä. Prkl.

Vierailija
46/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä näitä aika ajoin "nuorten" naisten aloituksia keski-ikäisiä naisia kohtaan. Miksei IRL törmää tämmöisiin tapauksiin IKINÄ?

t: keski-ikäinen nainen

Koska sinä osaat käyttäytyä, ystävä hyvä? Ei kaikki keski-ikäiset ja minusta enemmänkin sen ylittäneet.

Sanoin IKINÄ!

Vierailija
47/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 40-vuotias jo mutta silti joutunut monen kuuskymppisen naisen kärryn jyräämäksi. Olen pitkä nainen, joten minut kyllä näkee edessään, eli vahinkoja ne ei voi olla. Homma ketuttaa sen verran, että pysähdyn aina paikoilleni kun minua aletaan tahallaan tuuppia kärryllä. Ja arvatkaa vain, ne tuuppijat yllättyy, kun eivät saaneetkaan siirrettyä minua haluamaansa suuntaan vaan muutuinkin kulkuesteeksi. Sitten tönitään ja tuupitaan sillä kärryllä vähän lisää, yritetään erityisesti osua nilkkoihini niin että se sattuisi ja minun olisi pakko väistää. Vaikka näkeehän ne tietenkin, että ei minulla ole edes tilaa väistää siinä kassajonossa, eikä se jono liiku yhtään nopeammin vaikka minua miten pahoinpitelisi sillä ostoskärryllä. Prkl.

Pistää käden siihen kärryn väliin niin ei pysty työntämään. Katsoo taaksepäin ja joku este siihen ihmisen ja kärryn väliin.

Vierailija
48/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työnnä, mutta yli 70 vee mummot pukkivat minun 50 vee takamustani kassajonoissa. Miksi?

Vierailija
49/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole keski-ikäiset naiset tyypillisimpiä kärryllä töniviä! Niitä löytyy kaiken ikäisiä ja miehiä myös. Itse asiassa minua kärryillä törkkineet ovat olleet pääasiassa kaikenikäisiä miehiä ja sitten vanhempia naisia. Siitä olen kyllä samaa mieltä että mikään ei ole epäkohteliaampaa ja ärsyttävämpää, kuin joutua mukiloitavaksi ostoskärryillä. t. keski-ikäinen nainen

Vierailija
50/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kohteliaisuutena. Olen niin häikäistynyt kauneudestasi, etten osaa edes varoa törmäämistä.

Vierailija
51/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakuilla (usein nämä jostakin syystä ovat varttuneempia naisia) on omituinen taipumus kassajonossa ollessaan töniä edelläjonottajaa kärryillä. Sanon tällaiselle yleensä, että jono ei kulje eikä kassahenkilö skannaa tuotteita yhtään sen nopeammin vaikka kuinka paukutat niillä kärryilläsi koska edellä on muitakin.

Tämä ilmiö tulee esiin erityisesti silloin kun kaupassa on ruuhkaa ja kassoilla jonoja, tönijän edessä on kaksi tai useampi jonottaja ja hihna on täynnä (ja mahdollisesti pakkausosakin kassapöydän päässä on täynnä ja kassa joutuu odottamaan pakkaustilan vapautumista ennenkuin ottaa seuraavan asiakkaan tavaroita) eikä suoraan tönijän edessä oleva ole voinut vielä laittaa sille ostoksiaan, joten tönijäkään ei pääse latomaan omiaan. Mitä ihmeen väliä sillä on, jonottaako ne ostokset kärryssä vai jonottaako ne ostokset hihnalla (johon ne ängetään sellaisiksi korkeiksi kasoiksi mahdollisimman lyhyelle hihnanalalle kun ei_voida_odottaa, että hihnalle tulee tilaa, jollaisten saatan kuvitella v-tuttavan suunnattomasti kassaa kun lakoavat hihnan liikkuessa)?

Tönijät ovat usein niitä, jotka jäävät pakkaamaan omia ostoksiaan kassan eteen, tukkien takanatulijan tien eivätkä kärrytkään mahdu (kun tarkoitus on mennä pakkaamaan siitä kassan kulkuväylältä/maksupaikalta pois sinne hihnan taakse). Kun huomauttaa, ollaan että kyllä mä tässä saan pakata. Ja tällä välillä jonossa seuraava tönijä senkun tönii, koska jonohan seisoo kun joku pakkaa kassan kohdalla eikä seuraava pääse kärryillä ohi, "koska oikeus pakata missä haluan".

Kummallista kyllä, siinä jonossa oli kerrassaan kamala kiire, huokailua, kassapöydän naputusta, edelläolevan kärryillä tönimistä, kassalla märisemistä kuinka teillä on aina niin kamalat jonot ettekö saa tänne lisää ja nopeampia kassoja märimärimäri, mutta kun tulee oma vuoro, "missäs se etukortti nyt olikaan, jaa niin otan vielä muovikassin, tässä olikin tämä pullokuitti ja ohoh kun melkein unohtui, anna vikinglotto" ja pakataan ikuisuus ja sen jälkeen mennään kolikkopeliä pelaamaan. Kiire oli siis kolikkopeliä pelaamaan??????

Vierailija
52/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko sinä yksi niistä teineistä jotka kulkee kaupan käytävilläkin neljä rinnan?

Ja kolmekymppinen perheenäiti täpötäysien kärryjen kanssa on se keski- ikäinen?

Ja pahoitat mielesi kun ei väistetä teidän rivistöä johonkin sivukäytävälle?

Aah, lemppariärsykkini, rinnakkain kulkevat teinit! 4-5 laiskasi ja horjuen etenevää kovaäänistä varhaismurkkua tai jo murkkuiässä olevaa vaeltavat pitkin kävely/pyörätietä. Ovatko he oikeasti niin tietämättömiä, että siinä kulkee muitakin, mm. meitä keski-ikäisiä pyörällä tai mummoja? Ei mun tehtäväni ole väistää vaan teinit jonoon ja mummot ohitse on oikea maailmanjärjestys. Se on se ja sama lähestyykö näitä edestä vai takaa, eivät meinaa tajuta.

Kun meidän paikkakunnalle tuli pakolaismiehiä niin heillä oli vähän samaa ongelmaa. On ilmeisesti varpaat jyrätty pari kertaa kun ovat jo oppineet väistämään.

Oma lajinsa on sitten mammat taisteluvaunuineen rinta rinnan.. tai 3 ja plus koiralauman kanssa piiiitkillä hihnoilla vaeltavat koiraihmiset..

Vierailija
53/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee tuota kärryillä, koska käytän aina koria. Sitä on helppo nostella hidastelijoiden kohdalla ja puikkelehtia jumien välistä.

Tilanne, jossa en enää väistä, on se kun kotimainen romanimies tai useampi kävelee kohti. Olen vähän liian monta kertaa ollut se ainoa osapuoli, joka liikkuu milliäkään. Edes oviaukoissa nämä hemmot eivät väistä, vaan kävelevät tarkoituksella koko leveydeltään kädet sivuilla heiluen. AIka kauan kesti tajuta, että tekevät tuon ihan tarkoituksella, koska valkolaista nyt ei tarvitse kohdella mitenkään.

Kerran kaupungilla katsoin, kun vastaantuleva mies sellkeästi marssi suoraan minua kohti, minä tein jo pienen väistöliikkeen, mutta en riittävästi (toisenkin olisi pitänyt osallistua) ja kävelin sitten ihan tarkoituksella päin niin että olkapäät kolisivat. Tuskin kenenkään machoilijan käytös tuosta muuttuu, mutta se, ettei itse alistu halveksuvaan käytökseen, on ihan mukava tunne. 

Jos ei muuten uskalla niin tämä on toimiva metodi ihan kaikkien kanssa: luet muka kännyäsi pää painuksissa ja tallustat eteenpäin. Olet kyllä tietoinen vastaantulevasta mutta tallustat vaan. Ne väistää aina!

Vierailija
54/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on hetki mennytkin ilman aloitusta tämän maan suurimmasta hirviöstä nimittäin keski-ikäisestä naisesta!

Me keski-ikäiset naiset kun olemme tällainen homogeeninen massa, niin vastaan nyt meidän kaikkien puolesta, että varmaan olet jotenkin niin ärsyttävä, että koemme hallitsematonta tarvetta jyrätä sinut nuori nainen ostoskärryillämme.

Odotahan vaan, tämäkin omituinen mielihalu selviää sinulle, kun jonain päivänä vääjäämättömästi ja jopa ilman omaa haluasikin liityt keski-ikäisten naisten maankattavaan yhdenmielipiteen joukkueeseen.

repesin ja samaistuin tähän ihan näin nuorena naisenakin, hyvin kirjotettu :'D

Vierailija
55/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ruuhkan nämä vanhemmanpuoleiset naiset aiheuttavat heti sisääntuloportin jälkeen. Siihen jäädään takaatulevien tulpaksi miettimään, mihin päin markettia ekaksi lähtisi taapertamaan.

Seuraava tulppa aiheutetaan parkkeeraamalla kärryt poikittain käytävän kapeimmalle kohdalle, kun pitää päästä jonkun mekon kangasta hiplaamaan. Sama terrori jatkuu läpi marketin osastojen. Todellinen suma saadaan aikaiseksi, kun vastaan osuu pari ompeluseuratuttua maito-osastolla! Loppuhuipennuksena päästään vielä kassajonoon pökkimään kärryillä edellä olevia.

Ai niin, vielä pitää veikkauskuponki jättää infopisteessä! Kuponki ja lompakko ovat tietenkin alimpana ruokaostosten alla. Ensin tietenkin pitää infohenkilölle selitellä muutama minuutti, että veikkauskupongin jättäminen meinasi unohtua. Samoin pitää miniä haukkua ja oma poika kehua sekä selvittää suoliston toiminnan tila.

Vierailija
56/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuasiakas kirjoitti:

Ensimmäisen ruuhkan nämä vanhemmanpuoleiset naiset aiheuttavat heti sisääntuloportin jälkeen. Siihen jäädään takaatulevien tulpaksi miettimään, mihin päin markettia ekaksi lähtisi taapertamaan.

Seuraava tulppa aiheutetaan parkkeeraamalla kärryt poikittain käytävän kapeimmalle kohdalle, kun pitää päästä jonkun mekon kangasta hiplaamaan. Sama terrori jatkuu läpi marketin osastojen. Todellinen suma saadaan aikaiseksi, kun vastaan osuu pari ompeluseuratuttua maito-osastolla! Loppuhuipennuksena päästään vielä kassajonoon pökkimään kärryillä edellä olevia.

Ai niin, vielä pitää veikkauskuponki jättää infopisteessä! Kuponki ja lompakko ovat tietenkin alimpana ruokaostosten alla. Ensin tietenkin pitää infohenkilölle selitellä muutama minuutti, että veikkauskupongin jättäminen meinasi unohtua. Samoin pitää miniä haukkua ja oma poika kehua sekä selvittää suoliston toiminnan tila.

Unohdit tavaratalojen ja kauppakeskusten liukuportaat; niissä on kiva seisahtua heti liukuportaista astuttuaan ja jäädä arpomaan suuntaa. Takanatulevilla voi olla vähän ruuhkaista kun liukuportaat liikkuvat ja pitäisi astua pois, mutta edessä on tulppa.

Vierailija
57/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te käytte kaupoilla? Minua kamalaa keski-ikäistä naista ei ole ikinä tönitty missään.

Vierailija
58/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vielä hihnalla, vaihda nopeasti paikkaa tönijän kanssa sanoen "Menkää vain ensin" sitten kostat tönien kärryllä tätä tönijää takapuoleen.

Vierailija
59/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran kassajonossa ja joku työnsi kärryt perseeseeni kiinni ja kevyesti työnsi minua eteenpäin kärryillään. Siinä vaiheessa en kyllä tiennyt oikein mitä sanoa kun olin niin hämmentynyt. Käännyin ja katsoin kyseistä henkilöä silmiin ja tönäisin kärryn nokkaa sen verran sivuun, että se ei enää osunut minuun. Toista kertaa ei enää tehnyt. Aika ihme, että en muista yhtään oliko kyseinen henkilö nainen vai mies, vaikka itse tilanteen muistan. 

M29

Vierailija
60/80 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te käytte kaupoilla? Minua kamalaa keski-ikäistä naista ei ole ikinä tönitty missään.

Niin, taidat huomaamattasi olla itse se tönijä:)

Oikeastaan tässä on kyse siitä, ettei osata huomioida muita lähistöllä liikkujia. Tai ei haluta huomioida, kun muussakin toiminnassa ollaan totuttu siihen, että minä nyt teen näin, mitäse muille kuuluu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi