Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keskeytyskö?!

Vierailija
02.04.2006 |

olen kahden lapsen äiti, ja TAAS raskaana. ongelma on se että olen koulussa ja valmistumiseen vielä kaksi vuotta. aiempien raskauksien kanssa olen jo pitänyt sallitut poissaolot (2vuotta) enää ei sitä varaa olisi.

olen keskustellut miehen kanssa joka ei sano kantaansa suoraan asiaan, vaan myötäilee minun mieltäni... olemme sopineet että kolmas tehdään sitten kun kouluni on loppu ja minulla ammatti.

minulla on ollut vauva kuumetta mutta tämä oli kyllä täysi vahinko... lähete sairaalaan on jo hommattu, mutta tuntuu vaikeammalta kun asia pitkittyy koko ajan... tuntuu että joka tapauksessa olen itsekäs, pidän 3:sen tai en pidä...

rahatilanne on todella huono ja rakenamme taloa.. mitä tekis...

pää hajoaa...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en kyllä teidän tilanteessanne keskeyttäisi raskautta. Aivan varmasti tulisitte katumaan sitä myöhemmin, viimeistään siinä vaiheessa kun saisitte sen kolmannen lapsen.

Vierailija
2/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin tulossa kolmas.. ja opiskelen.. mut jos se koulu joutuu uudelleen joskus aloittamaan.. niin jatkat vain siitä, mihin olet ennen jäänyt.. ja voihan aina neuvotella koulun rehtorin kanssa!! rehtorihan olisi aikamoinen murhaaja, jos sinä HÄNEN KOULUNSA takia tekisit abortin, mitä jokatapauksessa tulisit katumaan myöhemmin ja mikä ON VÄÄRIN TEHTY TEKO!

..viaton lapsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu. Toivon sulle voimaa, teitpä minkä päätöksen tahansa! Jätä nämä kommentit täällä omaan arvoonsa.

Vierailija
4/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että tuollaisia ihmisiä on olemassa :( Toivottavasti ette enää saa sitä kolmatta, jos tuon tapatte.

Vierailija
5/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi myös vahinko, mutta niin rakas ja ihana. saat kyllä koulusi käytyä kun sen aika tulee. Minkään alan opiskeluissa ei opintoviikot vanhene kovin pian ja kyllä sitä joustoa tuollaisessa tilanteessa löytyy.

Vierailija
6/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti kumpi painaa vaakakupissa enemmän; oma syntymätön lapsi, joka on viaton siihen että on vahinko, vaiko meneillään olevat opinnot ja ammattihaaveet. Kumpaan suuntaan sitten kallistuttekin,jonkun täytyy kärsiä ja tinkiä!! Ja yleensähän se on äiti joka luopuu omasta elämästä, alkaen aterian syönnistä lämpimänä päättyen asiaan x, kun lapset tulevat maailmaan.

Abortti on kuitenkin lopullinen teko kyseessä olevan lapsen kohdalla, opiskelupaikat pyörivät vuodet läpeensä..

Vierailija
7/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikävää että tuollaisia ihmisiä on olemassa :( Toivottavasti ette enää saa sitä kolmatta, jos tuon tapatte.

Vierailija
8/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut ulos koulusta, voithan mennä aina pääsykokeisiin uudelleen vauvan kasvettua ja yrittää takaisin samaan opinahjoon. Ja jos hyvin käy ei opintosuunnitelma ole ehtinyt vuosien aikana kovin paljoa muuttua ja saat hyvitystä kaikista jo opiskelemistasi kursseista.

Jos päätät jatkaa opintosi loppuun nyt, tukeni myös sille ratkaisulle. Mistä sen tietää vaikka et enää läpäisisi pääsykokeita toista kertaa. Ja saisit sen kolmannen lapsen päättäjäisjuhlien jälkeen.

Tee kuten sydämesi sanoo.

Vierailija
9/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelut...

Vierailija
10/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäisin lapsen ja miettisin tulevaisuudessa opiskeluja. Vauva on kuitenkin elävä olento, ja vaikka olisikin nyt vielä alkio-tasolla, siitä kehittyy ihminen.

Vierailija
11/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois potkia. Tuohan olisi sukupuolista syrjintää ja voisit nostaa siitä ison kohun. Saat varmasti poikkeusluvan. Ja voithan käydä joitain kursseja äitiysloman aikanakin jos vain jaksat. Isommat lapset vain hoitoon päiväksi. Aborttia ei kannata tehdä jos kerran vielä lasta haluatte. Katuisit varmasti myöhemmin jos KOULU olisi tärkeämpi kuin lapsesi. Sinnillä vaan hoidat lapsen ja koulun yhtä aikaa!

Vierailija
12/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki muu on maallista mammonaa, mutta oma lapsi jotain niin ainutlaatuista ja kallista, että en pystyisi kerrassaan lopettamaan sisälläni jo alkanutta uutta elämää.

Mutta oikein paljon voimia päätökseesi, asiat kyllä järjestyvät parhain päin! *halaus*

Vierailija
13/13 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko nyt tässä vaiheessa abortoida jommankumman jo syntyneistä lapsistani? Tuskin kummastakaan haluaisit luopua. En siis sinuna luopuisi tästä kolmosestakaan.

Mutta päätös on sinun ja miehesi. Ei ole helppoa tietenkään opintojen kannalta, mutta elämä on opettanut, että aina löytyy jokin konsti selvitä tuollaisesta tilanteesta.