Jollyroom.fi kokemuksia?
Olisin tilaamassa tuolta lastenvaunuja, mutta ei ole mitään kokemusta ko. sivustosta. Onko teillä kokemusta, että onko ihan luotettava paikka? Tuleeko tilaukset ajallaan jne.
Kommentit (52)
Tilasin tuotteen, sain väärän. He postittavat minulle toimituslipareen, minkä jälkeen kiikutan paketin postiin ja alan odotella rahojani takaisin. Sen jälkeen minun pitäisi tehdä heiltä tilaus uudestaan. Arvatkaa kaksi kertaa tilaanko tästä firmasta enää yhtään mitään? Kiitän onneani jos saan rahani joskus takaisin (reilu sata euroa). Luokatonta touhua omaan sössimiseensä!
Minulla ainakin onnistunut tilaukset aina moitteettomasti. Tuotteet olleet juuri sitä mitä pitääkin. Ainoa miinus etteivät käytä Klarnaa, meinaan se on todella toimiva maksuratkaisu. Jos jotain olen nettikaupoista oppinut niin klarnalla/laskulla maksaessa sinua kohdellaan monesti aivan eri tavalla.
Tuote lähetetään asap ilman mitään ongelmia. Kun maksat heti ostoksesi tilauksen yhteydessä eli kun saavat rahan heti niin monesti viivytellään tilauksen kanssa. Ainakin tällaisia kokemuksia itselläni on ja tilaan lähes kaiken nettikauppojen kautta. Uskon siihen, että "paine" kovempi kun joutuvat ns. odottamaan maksua. Mutta voi toki johtua vain omista kokemuksistani :)
Jos joku asia hiertää niin Suomen puolella postitusasiat. Mutta ne ei sinänsä ole itse kauppojen vikoja vaikka he tietenkin ovat vastuussa siitä, että paketit tulee perille. Tuntuu, että ulkomailla toimii kaikki paljon sujuvammin.
Mutta jos täällä vielä joku miettii niin suosittelen ehdottomasti tilaamaan. Ei Suomessa myydä yhtään sen "parempaa" tavaraa, muuta kuin tietysti jättikatteilla. Samaa p*skaa, eri paketissa.
Olen tilannut merkki tavarat olleet ihan samoja kuin muutenkin. Tulleet ajallaan. Olen valinnut vain heti lähetettävissä olevia tuotteita ja maksu luottokortilla. Heidän omaa merkkiä tilasin kerran, kun hinta oli kohdallaan alennuksessa, laatu ale-hintaa vastaava.
Jollyroomilla on todella hidas toimitus Suomeen aina kestää kaksi viikkoa saada tilaus Helsinkiin. Jollyroomilla ei siis ole Suomessa varastoa vaan Jollyroom toimittaa ulkomailta ka siksi hidasta.
Jos voit odottaa kaksi viikkoa niin on ok, mutta itse en enää tilaa Jollyroom.fi kun moni toimittaa kahdessa päivässä ja osa verkkokaupoista jopa seuraavana päivänä. Viimeksi erehdyin tilaamaan yhden bodyn Jollyroom.fi ja sen toimitus tilauksesta kestä kaksi viikkoa. Jollyroom.fi on hidas.
Vaatteita olen tilannut ja ovat olleet hyviä. Toimitus ollut varmaa.
Kiinasta tulee tavarat nopeammin kuin Ruotsista
Asiakaspalvelun yhteystietoja on vaikea löytää. Puhelimeen vastataan englanniksi yms. Huonoa asiakaspalvelua ja ihmeellisiä selittelyjä. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan jotain Jollyroomista.
Älä osta!!! Ajavat itse firman alas. Asiakaspalvelun laatu laskenut 5 v. rajusti. Reklamoin tuotteen alle 3 vko, hajosi melkein heti käytössä. Arvo n. 50e. Sain ensin 1/3 summasta. Kun kysyin meilillä, jäänyt muun asian vuoksi viestiketju, missä loput rahani...minulle vastattiin kun ei ollut oikea palautustarra, käytin automaatin helposti-koodia ja kaikki tiedot kirjoitettu paketin päälle. En ennustanut tuote hajoaa. Aspa ei tavoita.
Sitten sain jälleen 1/3 rahoista. Kun taas otin yhteyttä, ilmoitti viestiketju suljettu, täytä lomake sivustolla. Sivusto ilmoittaa error, ei käytössä. Laitoin instan kautta viestin. Lopulta tämä sama aspan nainen laittaa meiliä, pitkän, että kun en ollut osannut ennustaa tuote hajoaa ja tein palautuksen vasta 16 vrk sisällä paketin saapumisesta, eivät maksa puuttuvaa summaa vaan pidättävät sen postikuluna. Vastasin jälleen, jos en saa summaa, teen rikosilmoituksen. Ei mitään. Laitoin jopaa kuluttajasuojalain. Harmi kun joitain hyviä tarjouksia. En uskalla tilata enää.
Tilauksen tekemisestä ja maksamisesta kolme viikkoa. Tänään olin yhteydessä asiakaspalveluun ja käskettiin odottaa kärsivällisesti ehkä paketti joskus tulee ja jos ei tule niin voi olla uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun. En ikinä enää tilaa ko. puljusta mitään enkä todellakaan voi suositella kenellekään.