Jollyroom.fi kokemuksia?
Olisin tilaamassa tuolta lastenvaunuja, mutta ei ole mitään kokemusta ko. sivustosta. Onko teillä kokemusta, että onko ihan luotettava paikka? Tuleeko tilaukset ajallaan jne.
Kommentit (52)
Muutama tilaus mennyt hyvin, viimesimmässä meni tilaus päin honkia. Tuli väärää tavaraa ja asiakaspalveluun jouduin lähettämään lukuisia viestejä ja vaikka heidän virheensä, jouduin palauttamaan tavarat ja näkemään vaivaa kohtuuttoman paljon heidän virheen takia asian selvittämiseksi. Eivät kertaakaan pahoitelleet asiakaspalvelussa, kunnes huomautin asiasta. Lopulta kun lähettivät vielä väärät palautuslomakkeet, vaadin hyvitystä vaivannäöstäni. Tämän jälkeen sain vaivaset 10€ koodin seuraavaan tilaukseeni. Palautuskaan ei sujunut, tulivat hakemaan yllättäen kotoa (vaikka jollyroom kirjoitti s-postissa, että kuski sopii hakuajankohdasta minun kanssa etukäteen). Kauhea hässäkkä siitäkin. En voi sanoa muutakuin, että toivottavasti tilaukset ei tule muilla menemään väärin!
Olen tilannut Jollyroomista ilman ongelmiakin, mutta tällä kertaa, kun jouduin reklamoimaan tuotteista, asiakaspalvelu oli ala-arvoisen huonoa. Hidasta, hankalaa, ammattitaidotonta ja jopa olematonta. Enää en kyseistä verkkokauppaa käytä.
En tilaa sieltä enää ikinä! Tilasin tytölle kengät kokoa 24, olikin pienet. Vaihdoin ne kokoon 25. Tuli kenkien lisäksi ekstra 10€ lasku palautuksesta ja postikulut mun maksettavaksi. Soitin sinne ja tämä on niiden normaali käytäntö, huh huh.
Ensimmäisen ja viimeisen kerran tilasin Jollyroomista. Asiakaspalvelu on luokattoman huonoa. Jos tilatessa valitset vahingossa (tai sinun väitetään valinneen) "maksa myöhemmin", teet ilman tunnistautumista maksullisen luottosopimuksen Klarnan kanssa. Klarnan kanssa sopimuksen voi onneksi vielä perua ja muuttaa normaaliksi laskuksi, mutta Jollyroom ei suostu toimittamaan tilausvahvistusta, jossa tekemäsi valinnat näkyisivät.
Asiakaspalvelu ei ole vastannut viesteihin. Hiekkalaatikkokaivurin akselit ja hitsaukset oli rikki.
Pettynyt kirjoitti:
Asiakaspalvelu ei ole vastannut viesteihin. Hiekkalaatikkokaivurin akselit ja hitsaukset oli rikki.
Mitenkäs tässä tapauksessa kävi?
Lastenvaunuja? Ei tullu mulle ihan ensimmäisenä lastenvaunut tuosta nimestä mieleen...
Tilasin Jollyroomilta pojalleni Björn Borgin ja Jack and Jonesin boksereita.
Bb oli sitä mitä pitikin, mutta j&j oli täysin eri pakkaus mitä olin tilannut! Nettisivulta näin, että ko. bokserista oli poikani koko loppunut, eli olivat mitään kysymättä sitten lähettäneet eri tuotteen. Rahallisesti ei suurta tappiota, mutta olisin mielummin ollut ilman boksereita, koska tuollaisia en ole valinnut. Miksi tuote edes oli heidän nettisivullaan jos oli lopusssa. Jäi huono maku koko firmasta, enkä enää aio tilata sieltä mitään.
ihan jus nii - olen samaa mieltä. Tilasin lasten polkypyörän ja esitteen mukaan oli jalka- ja käsijarrut. No eihän siinä ollut jarruja ollenkaan. Palautin ja nyt oon odottanut milloin maksupalautus saapuu vai saapuuko ensinkään. Olen soittanut muutaman kerran, niin siellä vastaa vaan en osaa sanoa vähän niinkun "oon vaan töissä täällä" tyyppi. Väittää ettei pyörä ole vielä saapunut vaikka kolme viikkoa sitten sen jo lähetin. Lähetystunnuksen mukaan jo viikko sitten ollut Helsingissä. Ihme kauppa, en tasan tarkkaan osta yhtään mitään tuosta kaupasta. Todella huono kokemus, oli ensimmäinen ja ihan varmasti viimeinen kerta.
Firma yrittää kiemurella pois takuuvastuustaan
Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia tilausten kanssa. Rattaissa merkki on aika oleellinen osa, ne helvat tyyliin beemoo, ei todellakaan ole hyvät, menee matkarattaina mutta ei kestä kovaa kulutusta..
Tuote meni rikki "takuuaikana", mutta Jolly yrittää kiemurrella ulos vastuustaan erilaisilla verukkeilla. Umpikiero systeemi heillä.
Ääk, tilasin sieltä eilen ison pehmolelun ja nyt luin näitä arvioita. Muistin että tuo olisi iso ja suosittu nettikauppa, mutta ilmeisesti huonoja kokemuksia on paljon :( Äh toivottavasti saan tilaukseni ja kaikki on ok...
Mitä isompi ja suositumpi niin sitä enemmän on myös huonoa palautetta ja arvioita. Ei välttämättä suhteessa hyviin vaan ylipäätään kun volyymi on isompi.
Itse olen tilannut sieltä useasta vaikka mitä ja kaikki on aina ollut niin kuin pitää.
Olen tilannut kerran, eikä ollut mitään ongelmia. Tavarat tuli viikon sisällä ja olivat mitä tilattiinkin. Olin myös asiakaspalveluun yhteydessä yhdestä asiasta ja se ratkaistiin nopeasti.
Palautin tuotteen enkä millään meinannu saada rahoja takaisin.
Tilasin ja maksoin tuotteen, toimitus venyi ja venyi monta viikkoa lopulta ilmoittivat, että tuotetta ei ole saatavilla. Sama tuote oli odottelun aikana ehtinyt loppua myös muualta. Harmitti vietävästi, että jäin ilman, koska luotin, että saan mitä tilaan. Lapsi jäi ilman toivelahjaa, vaikka olin hyvissä ajoin liikkeellä. Aiemmin tilaukset onnistuneet ihan hyvin. Mitään beemoo-rattaita en ostaisi, koska takuuasiat tuskin sujuisivat hyvin.
Huono ja epäluotettava! Kuluttaja-asiamiehen kanssa selvitellään.
Minulla on viikko sitten tehty tilaus. Paketti tuli parissa päivässä.