Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan AV:n kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit!

Vierailija
10.08.2017 |

Mun ääneni menee sössölle. Liekö oikea ihminen mutta viihdearvo oli ainakin katossa :D

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta on todella viihdyttävä. Mikään ei tuo sellaista tyydytystä kuin hänen kommenttiensa ristiriitaisuuksien osoittaminen. Ja samaan sarjaan tietysti nämä mgtow-miehet. Ihan hulvattomia, kun ovat muka samaa mieltä, mutta sitten perääntyvätkin ja sanovat, että en minä ollut tuota mieltä ollenkaan. Ettei vain tajua. 

MGTOW ei ole mikään homogeeninen joukko miehiä. Aivan kuten jokainen nainenkin määrittää itse oman feminisminsä, niin saman tekee jokainen MGTOW-mieskin tästä aatteesta.

Vain naiset ovat uniikkeja lumihiutaleita, kaikki miehet kontekstista riippumatta samaa massaa.

Hienoa yleistämistä taas kerran.

Huomasitko, mikä oli ketjun otsikko? Av:n viihdyttävimmät tyypit, eli puhutaan palstalla tunnetuista hahmoista. En puhunut kaikista maailman mgtow-miehistä, vaan palstalla tällaisiksi itsensä esittelevistä. 

Vierailija
42/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on ollut ikävä ammattivalittajan iänikuista narinaa ja lakonisia vastauksia. Tietyt aloitukset on kyllä nykyäänkin sen käsialaa, vaikka ei enää käytä nimimerkkiään. Yleensä ne liittyvät köyhien lapsiperheiden lomasuunnitelmiin tms.

Turhaa ikävöit! Hän on täällä tänään. Siis joka päivä. Monta kertaa päivässä. Sekä aloitukset että vastaukset ovat yhtä lakonisia kuin ennenkin.

Kevät vatvottiin mökin homevaurioita ja evakkoaikaa ensin paperiseinäisessä kerrostalossa ja sitten appivanhempien yksihuoneisessa lautamökissä.

Kesä meni miehen lomattomuudesta valittaessa, ja nyt teemana on ollut seksin puute. Kun mies ei anna, ammattivalittaja on hetkenä minä hyvänsä lähdössä rimpsalle rakastajaa etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä noista tyypeistä monetkaan ole niin viihdyttäviä.

Vierailija
44/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, pipo-kireällä -tyypeissä on sitä jotain: ykkösenä kevätverhomies eli se, jolla on jokin fiksaatio kynttiläkuppeihin. Kuvittelen hänet wannabe-supersankariksi, joka lentää lähes jokaiseen kotityökeskusteluun kynttiläkuppi ojossa ja tipunkeltainen, tulppaanikuvioinen viitta hulmahdellen.

Myös keittiöveitsistä niuhottavassa Sinkkumiehessä kaikessa itserakkaudessaan on viihdearvoa.

Vierailija
45/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPISTA

Vierailija
46/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå -79:ää on ikävä. Rakastin sen huumoria.

Vierailija
47/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero jankkaaja on typerä ja nolaa pelkästään itsensä.

Vierailija
48/153 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimammanen. :D

Vierailija
49/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikkien aikojen, te eilen syntyneet. Mun ikisuosikki on Alli P.

Vierailija
50/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmistä tulee mieleen gini-harrastaja, joka lantraa ginin lonkerolla ja haluaisi kannelliset pillimukit, ettei harrastus läisky ympäri tiluksia ja pitkin lattioita aina kun harrastaa :-D

Tää oli hauska. Meillä on kotona tästä nyt kehittynyt jo oma sisäpiirinvitsi, kun jaoin perheen WA-ryhmässä. Kukaan ei tajunnut sitä trolliksi ja ihmettelivät, miten jengillä on aikaa harrastaa jotain laseja. ;D

Nyt meilläkin on kannelliset ginilasit, ei läiky, ei.

Vierailija
51/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikkien aikojen, te eilen syntyneet. Mun ikisuosikki on Alli P.

Alli Paasikivi KYLLÄ! Ihan hervoton tapaus.

Manson.

Tyrakin toisinaan, vaikka se oli toisinaan niin pirun totinen. Valmistukohan hän lääkäriksi koskaan? Hän osasi kiinaakin sujuvasti.

Vierailija
52/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimammanen

Vierailija
53/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävin ikinä oli Borgå. Todella nokkela sanankäyttäjä. Lopetti palstailun koska luuli ylläpidon bannaavan häntä liian kommentoinnin takia. Todellisuudessa bannattiin luultavasti koska suoralinkitti tänne ventovieraiden tavisten kuvia ikävissä ja muka vitsikkäissä yhteyksissä. Mysteeriksi jää miten niin fiksulla ihmisellä oli tuollainen sokea piste. Ne kuvapostaukset ei edes olleet hauskoja.

Borgå72 oli paras!

Vierailija
54/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs hakusanoilla löytää jutun ammattivalittajasta ja miehestään?

Vierailija
55/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä on ollut ikävä ammattivalittajan iänikuista narinaa ja lakonisia vastauksia. Tietyt aloitukset on kyllä nykyäänkin sen käsialaa, vaikka ei enää käytä nimimerkkiään. Yleensä ne liittyvät köyhien lapsiperheiden lomasuunnitelmiin tms.

Turhaa ikävöit! Hän on täällä tänään. Siis joka päivä. Monta kertaa päivässä. Sekä aloitukset että vastaukset ovat yhtä lakonisia kuin ennenkin.

Kevät vatvottiin mökin homevaurioita ja evakkoaikaa ensin paperiseinäisessä kerrostalossa ja sitten appivanhempien yksihuoneisessa lautamökissä.

Kesä meni miehen lomattomuudesta valittaessa, ja nyt teemana on ollut seksin puute. Kun mies ei anna, ammattivalittaja on hetkenä minä hyvänsä lähdössä rimpsalle rakastajaa etsimään.

😂 Tämä tiivistelmä viihdytti kyllä minua, kiitos! 😂

Vierailija
56/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tyyppiä Salatut elämät-keskustelussa on yhtä aikaa viihdyttäviä, että ärsyttäviä.

Vierailija
57/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyyppi oli kyllä ihan oma lukunsa. Viestit olivat lakonisia ja täynnä negatiivisuutta.

Minulle kehittyi jopa päänsisäinen masentunut ääni, jolla huomasin lukevani tämän tyypin viestit. :D

Vierailija
58/153 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuossa otsikon "apua, lentomatkatavaroista tietäviä" veikkaan otsikon perusteella samaksi joka oli thaimaassa ja myöhästyi lennolta abu dhabissa miehen ripulin vuoksi, sekä sitä joka myöhästyi lomalennolta kun mies oli jossain, (lämmittikö tuttipulloa vauvalle puoli tuntia) ja aina myöhästyminen oli lentoyhtiön syy, kun eivät odottaneet heitä, kun olivat vaan puoli minuuttia myöhässä jne.

Myös erilaiset variaatiot "apua, lapsi/hoitolapsi/joku muu leikkasi kissalta viikset, miten nyt toimitaan"

Vierailija
59/153 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/153 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu-Antto ja vaimo, joka sai tietää miehensä pettämisestä tältä palstalta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi