Listataan AV:n kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit!
Mun ääneni menee sössölle. Liekö oikea ihminen mutta viihdearvo oli ainakin katossa :D
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on ollut ikävä ammattivalittajan iänikuista narinaa ja lakonisia vastauksia. Tietyt aloitukset on kyllä nykyäänkin sen käsialaa, vaikka ei enää käytä nimimerkkiään. Yleensä ne liittyvät köyhien lapsiperheiden lomasuunnitelmiin tms.
Turhaa ikävöit! Hän on täällä tänään. Siis joka päivä. Monta kertaa päivässä. Sekä aloitukset että vastaukset ovat yhtä lakonisia kuin ennenkin.
Kevät vatvottiin mökin homevaurioita ja evakkoaikaa ensin paperiseinäisessä kerrostalossa ja sitten appivanhempien yksihuoneisessa lautamökissä.
Kesä meni miehen lomattomuudesta valittaessa, ja nyt teemana on ollut seksin puute. Kun mies ei anna, ammattivalittaja on hetkenä minä hyvänsä lähdössä rimpsalle rakastajaa etsimään.
Hän on täällä tänään, hän on täällä tänään(kin), old faithful.
Nyt mies inhottaa ja on maailman paskin. Siksi pitää lähteä kauppaan ostamaan satasella ahmittavaa. Rakastajaa ei siis mahdollisesti ole löytynyt.
:D
Se jonka lapsi makas suklaalaatikon päällä sängyssä ja mies luuli vaimon paskoneen lakanat
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmistä tulee mieleen gini-harrastaja, joka lantraa ginin lonkerolla ja haluaisi kannelliset pillimukit, ettei harrastus läisky ympäri tiluksia ja pitkin lattioita aina kun harrastaa :-D
Tämä oli oikeasti aivan hulvaton! Olkoonkin porvoolaiset harrastukset vähän omaa luokkaansa, niin tämä oli sellainen "hyvän mielen" harrastaja jota muut eivät ymmärtäneet 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on ollut ikävä ammattivalittajan iänikuista narinaa ja lakonisia vastauksia. Tietyt aloitukset on kyllä nykyäänkin sen käsialaa, vaikka ei enää käytä nimimerkkiään. Yleensä ne liittyvät köyhien lapsiperheiden lomasuunnitelmiin tms.
Tämä tyyppi oli kyllä ihan oma lukunsa. Viestit olivat lakonisia ja täynnä negatiivisuutta.
Minulle kehittyi jopa päänsisäinen masentunut ääni, jolla huomasin lukevani tämän tyypin viestit. :D
Mulle aiheuttaa saman Mies 29v+risat, tosin tällä ei oo sinänsä mitään tekemistä hulvattoman kanssa. Mulle tulee tyypistä mieleen mun aspergerin ja autismin välimaastossa seilaava serkku.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC ja Muru
Se joku Hellu Lahdesta? AV-mamma joka bongattiin keravalaisella huoltoasemalla kun kirjoitti tabletilla ja käytti tuota nimimerkkiäm ja joka näytti siltä että tuskin on koskaan edes Jenkeissä käynyt? :D
Yleensä ne, jotka yrittää olla viihdyttäviä, ovat vaan noloja.
Mihin ovat hävinneet kaikki viihdyttävät tyypit? Kilttimiestä ei ole näkynyt aikoihin. Johtuuko palstan pohjois-korea moderoinnista?
Tuo tyyppi joka lyttää lääkäreitä, lääketiedettä ja hammaslääkäreitä. Linkittää joskus kasapäin tutkimuksia pubmedistä, ja videoita, joiden pitäisi osoittaa että nykylääketiede on suunnilleen arvotonta. Ja mainostaa vetyperoksidia moniin vaivoihin. Nykyään on ruvennut linkittämään "Benny Hill"-tunnusmusiikkia youtubesta, kun pilkkaa lääketiedettä. En tiedä, tuo tyyppi tuntuu kyllä olevan ihan ekspertti, mutta taitaa mennä kaikilla vähän yli, ja useimmat jättävät sen kirjoitukset lukematta?
Viihdyttävin on ehdottomasti surumielinen ja sympaattinen Kilttimies, joka kirjoittaa haikeasti nousevista karvaisista pakaroista ja kylmän kaljatölkin suudelmasta. Lisää noita tunnelmallisia tuokiokuvia!
Ssss/Colette oli jankkauksessaan ja vaativuudessaan vähän ahdistava. HEL-NYC oli hetkittäin viihdyttävä mutta samalla myös erittäin ärsyttävä. Hänen viihdearvonsa oli lähinnä siinä, kun muut palstailijat bongailivat hänen teksteistään ylilyöntejä ja ristiriitaisuuksia.
Ehdoton ykkönen saaraaaltoketjuissa kirjoittanut faktat tiskiin iskevä ja tosiasiat "tähän mennessä tapahtunut" tyylinen kirjoittaja. Ja onko tämä se sama henkilö, jonka visuaaliset kuvaukset saavat nauramaan maha ja posket kipeinä.= Verbaalikko. Sydämet sulle. Suurinta vihdettä ollut mulle tällä kuivahtaneella av:lla.
Oli keskustelu mikä tahansa tämä tyyppi joka tunkee porvoon joka paikkaan. Porvoo sitä ja tätä
Vierailija kirjoitti:
Mihin ovat hävinneet kaikki viihdyttävät tyypit? Kilttimiestä ei ole näkynyt aikoihin. Johtuuko palstan pohjois-korea moderoinnista?
Minä olen olettanut, että kilttimies vihdoin sai naista.
Mutta muuten aika hiljaista on av:lla. Kaikki av:n hauskat keskustelut tuntuu olevan vanhoja, ei tule enään mieleen asioita mitä vain avlla nyt käyvät tietäisi, kun ennen tuntui olevan enemmän kaikille tuttuja asioita.
En tiedä ovatko muut panneet tätä asiaa merkille, mutta N23 nimimerkillä kirjoittava tyyppi, jolla on ihan mahdottoman hyvin kirjoitettuja tekstejä, ja vieläpä useista eri aiheista. Jos nyt en väärin muista niin on tehnyt aloituksia, ja on kirjoitellut eri ketjuihin "rumuudestaan." En oikeasti usko että kyseinen henkilö on millään tavalla ruma, kenties hän on vain hyvin traumatisoitunut ja masentunut ihminen. Teki taannoin palstalle ketjun siitä, kuinka hän on pysyvästi psyykenlääkkeiden vaurioittama. Muistatteko tämän? No mistä tiedän että kirjoittaja on sama? Kirjoitustyylistä tietenkin, se inhorealistinen mutta samalla kuitenkin jotenkin hienon vivahteikas ja eläväinen tapa, jolla hän kuvaa asioita on todella mielenkiintoinen.
Tunnen yleensä myötähäpeää niiden puolesta, jotka roikkuvat palstalla viihdyttämässä noloilla kirjoituksillaan.
Hän on täällä tänään, hän on täällä tänään(kin), old faithful.
Nyt mies inhottaa ja on maailman paskin. Siksi pitää lähteä kauppaan ostamaan satasella ahmittavaa. Rakastajaa ei siis mahdollisesti ole löytynyt.