Listataan AV:n kaikkien aikojen viihdyttävimmät tyypit!
Mun ääneni menee sössölle. Liekö oikea ihminen mutta viihdearvo oli ainakin katossa :D
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on ollut ikävä ammattivalittajan iänikuista narinaa ja lakonisia vastauksia. Tietyt aloitukset on kyllä nykyäänkin sen käsialaa, vaikka ei enää käytä nimimerkkiään. Yleensä ne liittyvät köyhien lapsiperheiden lomasuunnitelmiin tms.
Ammattivalittaja on kyllä kamalin tyyppi palstalla. Haukkuu miestään, vaikka mies raataa heidän yhteisessä nuohousfirmassa, mutta sekään ei riitä. Miehen pitäisi taikoa ammattivalittajalle rahaa, mutta töihin mies ei saisi käyttää aikaa. Ammattivalittaja ei itse käy töissä, valittaa vaan sohvalla. Ja sen vuoksi mies eikä heidän 3.-luokkalainen lapsensa viihdy kotona. Ja sitten ammattivalittaja valittaa yhä enemmän. Ammattivalittaja on kyllä oikea miehenpelätin niin sisäisesti kuin fyysisesti. Onneksi mies tuntuu välittävän lapsesta, koska ammattivalittajan äitiys tuntuu olevan mitä on. Ammattivalittaja on antanut adoptioon aviossa ollessaan esikoislapsensa.
Kertoo myös ammattivalittajan luonteesta, että antoi lapsensa adoptioon vasta taapero-iässä ja aviossa ollessaan. Kun lapsi otti myöhemmin yhteyttä, ammattivalittaja torjui yhteydenpidon.
Karvaperseistä haikeasti kirjoitteleva kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Sössö on nykyään Colette ja on aito.
Olin kuvitellut hänen olevan hoikempi. :/ Noissa kuvissa on tietenkin paastonnut päiväkausia.
Viihdyttävin ikinä oli Borgå. Todella nokkela sanankäyttäjä. Lopetti palstailun koska luuli ylläpidon bannaavan häntä liian kommentoinnin takia. Todellisuudessa bannattiin luultavasti koska suoralinkitti tänne ventovieraiden tavisten kuvia ikävissä ja muka vitsikkäissä yhteyksissä. Mysteeriksi jää miten niin fiksulla ihmisellä oli tuollainen sokea piste. Ne kuvapostaukset ei edes olleet hauskoja.
Moden nikkejä joita kehumassa itse = kävijät av tulikin mainittua
Sinkkumies kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta on todella viihdyttävä. Mikään ei tuo sellaista tyydytystä kuin hänen kommenttiensa ristiriitaisuuksien osoittaminen. Ja samaan sarjaan tietysti nämä mgtow-miehet. Ihan hulvattomia, kun ovat muka samaa mieltä, mutta sitten perääntyvätkin ja sanovat, että en minä ollut tuota mieltä ollenkaan. Ettei vain tajua.
Stella tietty, sitä ei voi unohtaa :D
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies kaikesta ärsyttävyydestään huolimatta on todella viihdyttävä. Mikään ei tuo sellaista tyydytystä kuin hänen kommenttiensa ristiriitaisuuksien osoittaminen. Ja samaan sarjaan tietysti nämä mgtow-miehet. Ihan hulvattomia, kun ovat muka samaa mieltä, mutta sitten perääntyvätkin ja sanovat, että en minä ollut tuota mieltä ollenkaan. Ettei vain tajua.
MGTOW ei ole mikään homogeeninen joukko miehiä. Aivan kuten jokainen nainenkin määrittää itse oman feminisminsä, niin saman tekee jokainen MGTOW-mieskin tästä aatteesta.
Vain naiset ovat uniikkeja lumihiutaleita, kaikki miehet kontekstista riippumatta samaa massaa.
Hienoa yleistämistä taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sössö on nykyään Colette ja on aito.
Olin kuvitellut hänen olevan hoikempi. :/ Noissa kuvissa on tietenkin paastonnut päiväkausia.
Ammattilaisen silmään näyttää crackin käyttäjältä. Valitettavasti.
Muutamia tyyppejä tulee mieleen.
Viimeisimmistä tulee mieleen gini-harrastaja, joka lantraa ginin lonkerolla ja haluaisi kannelliset pillimukit, ettei harrastus läisky ympäri tiluksia ja pitkin lattioita aina kun harrastaa :-D
Muru oli tiettyyn pisteeseen viihdyttävä.
Viihdyttävyydestä en tiedä, mutta yksi klassinen palstailija on alapeukuttaja. Siis se tyyppi, joka alapeukuttaa kaikkia kommentteja, sanottiinpa niissä mitä tahansa.
Ammattivalittajan miestä ja lasta käy sääli. Mies tosiaan tuntuu raatavan heidän firmassaan aamusta iltaan, mutta vaimolta saa vain haukut. Eikä vaimoa huvita työssäkäynti. Ammattivalittaja itse karkottaa miehensä niin sisäisellä rumuudellaan ja pahuudellaan kuin ulkoisellakin olemuksellaan ja lihavuudellaan, mutta tästäkin ammattivalittaja sättii vaan miestään.